Общинска с ново ръководство Ангел Геков става изпълнителен директор

МВФ: Намалете лошите кредити

Десет души са загинали след рухване на жилищна сграда в Кайро

Руски депутат: Русия е изпитала 200 нови типове оръжия в Сирия

Лайпциг може да забрани дизеловите автомобили

Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Сорос плаща за ромите да останат в гетата Фондации настояват за узаконяване на къщите в махалите

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

Обвиниха бивш министър на финансите в лихварство (обзор) Стоян Александров ще отговаря за 75 кредита за милиони, раздадени срещу солени лихви

Американският “Дедпул” счупи руските бокс офис рекорди

Кайро. Снимка: Уикипедия

Различният филм за не чак толкова “супер” героя на Марвел – Дедпул, се представя изключително добре по кината в родната си Америка и извън нея. В рамките на първия уикенд след премиерата си филмът генерира 135 млн. долара само на територията на Северна Америка и над 125 млн. в останалата част от света.

В Русия уикендът беше рекорден за цялата история на страната, генерирайки над 12 млн долара. Причина за това може би е участието на Колос – един от малкото супегерои с руски корени. Това е най-касовият филм за месец февруари и най-успешният дебют за годината на компанията 20th Century Fox, пише Bloomberg.

Историята за ‘наемника с пиперливата уста” обори твърденията на повечето скептици, че щом е поставен рейтинг “R” – с множество цинизми и сцени на насилие неподходящ за лица под 18 години, продукцията няма да бъде успешна. Въпреки че Marvel е собственост на “Дисни”, явяващи се конкуренция, Fox притежава правата за показването на някои от любимите комиксови герои.

Лентата изпълнена с много смях и пречупване на “четвъртата” стена (комуникирането директно с аудиторията), излезе по родните кина на 12-и февруари, като се радва на голям интерес.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете