Момиче почина в гимназия в Димитровград Трагичният инцидент е станал в част по физическо

Михаил Касабов – президент до конгрес

БАБХ изтегли от пазара над 250 кг пушена риба от Румъния, заразена с листерия

Веселин Марешки оправдан на първа инстанция за изнудване и заплахи Приятели на ищеца окупираха съда с плакати и викове "Мафия" и "Продажници"

Скандален италианец: Със сър Алекс уговорихме мач, дадох му „Ролекс“

Изоставиха бебе в поликлиниката в Петрич

Енергийният министър инспектира нова инфраструктура за стъкларските заводи в Търговище

Експлозия в джамия в Афганистан уби най-малко 28 души и рани десетки

Димитър Радев: Решението за еврото е стратегическо, а не конюнктурно

Камери спряха грабежите в Слънчев бряг Над 300 покриват 80% от територията на най-големия курорт у нас

Япония премахна забраната за внос на българско пилешко

БНБ пуска нова банкнота от 50 лева с нови защитни елементи Влиза в обращение от 1 ноември тази година

Вицепрезидентът Йотова: Ролята на Съда в Страсбург е динамична и продължава да нараства

Приеха промените в железопътния транспорт, избегнахме санкция от ЕК

Парламентът прие окончателно промените в Закона за железопътния транспорт. С него влизат в сила европейските директиви за създаване на единно железопътно пространство, предаде БНР. ЕК предупреди страната ни, че ако до два месеца не приеме новите мерки, ще последват санкции.

С промените се цели подобряване на недискриминационния достъп до съоръженията за свързаните с железопътната дейност услуги. Друга промяна е подобряването на прозрачността на институционалната рамка на железопътния пазар. Осигуряват се ефективни стимули за добро и насочено към устойчиво развитие финансиране. С тях се определя, какво е билет и електронен билет. Необходимостта от това допълнение е във връзка с въвеждането на електронния билет като превозен договор в железопътния транспорт при превоз на пътници.

„Не става дума за понижаване на социалните стандарти, а за създаване на нови възможности. Разбира се, от 28 страни – членки, традиционно в много от тях, железопътният транспорт е собственост на държавата. Но жп секторът ще спечели, ако се отвори за конкуренция. Вижте промяната в самолетния транспорт спрямо това, което беше преди 20 години – цените на билетите намаляха, предлаганите дестинации са повече, мерките за сигурност се повишиха. Защо да не направи същото и за влаковете“, заяви говорителят на Еврокомисията по транспорта Якуб Адамович.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.