В Якутия измериха -67 градуса по Целзий

Появи се нов свидетел на убийството на Петър Христов

Министър Ангелкова разговаря с ръководителя на Световната организация по туризъм

Украинският парламент отказа да обяви ЛНР и ДНР за терористични организации

Сърбин и албанец разследват убийството на Оливер Иванович

Евродепутатите обсъждат влиянието на руската пропаганда

Еврокомисията опроверга поредна лъжа за „Труд”

Диктатурата на пролетариата, Народният съд и Възродителният процес влизат в 10-и клас

Любители откриха нова планетарна система Всички небесни тела са по-големи от Земята

7 жертви при катастрофа на колумбийски военен хеликоптер

Ключът към дълголетието са ядките и бобовите храни Проучването проследява живота на над 100 000 души

Борисов представи приоритетите на българското председателство пред парламентарната група на ЕНП

София започва разплитането на казуса с Витоша Общината създава междуведомствена комисия, която да намери изход от ситуацията

Съседка на трите жени от къщата на ужасите в Свищов: Като деца момичетата бяха даровити, пишеха стихове и рисуваха

Летим до Баку за 29 евро Всеки вторник ще има полети до София и до столицата на Азербайджан

Приеха промените в железопътния транспорт, избегнахме санкция от ЕК

Парламентът прие окончателно промените в Закона за железопътния транспорт. С него влизат в сила европейските директиви за създаване на единно железопътно пространство, предаде БНР. ЕК предупреди страната ни, че ако до два месеца не приеме новите мерки, ще последват санкции.

С промените се цели подобряване на недискриминационния достъп до съоръженията за свързаните с железопътната дейност услуги. Друга промяна е подобряването на прозрачността на институционалната рамка на железопътния пазар. Осигуряват се ефективни стимули за добро и насочено към устойчиво развитие финансиране. С тях се определя, какво е билет и електронен билет. Необходимостта от това допълнение е във връзка с въвеждането на електронния билет като превозен договор в железопътния транспорт при превоз на пътници.

„Не става дума за понижаване на социалните стандарти, а за създаване на нови възможности. Разбира се, от 28 страни – членки, традиционно в много от тях, железопътният транспорт е собственост на държавата. Но жп секторът ще спечели, ако се отвори за конкуренция. Вижте промяната в самолетния транспорт спрямо това, което беше преди 20 години – цените на билетите намаляха, предлаганите дестинации са повече, мерките за сигурност се повишиха. Защо да не направи същото и за влаковете“, заяви говорителят на Еврокомисията по транспорта Якуб Адамович.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.