Британец спря Григор Димитров на четвъртфинала в Мелбърн Българският тенисист загуби от Кайл Едмънд в четирисетов мач

Ресторант изгоря в София

МВФ: Петролът ще поскъпва заради намаляването на добивите, договорено от Русия и ОПЕК

Северна Корея ще проведе военен парад преди зимната Олимпиада в Пьончан

Руски изтребители тренираха въздушен бой в стратосферата

Фейсбук: Социалните мрежи могат да са опасни за демокрацията

Започва Световният икономически форум в Давос

Вулкан изригна в японски ски курорт, 15 души са ранени

Тръмп подписа закона за финансиране на правителството Това слага край на 3-дневната финансова блокада

Франция и Германия подписаха резолюция за сътрудничество

9 жертви след стрелба сещу християни в Дамаск

Ясно и слънчево ще е времето днес

82% от богатството в света отива при 1% от населението

Майка с бебе в ръце пропадна в улична шахта в столичен квартал

Агресия в дом за деца с увреждания в Габрово

Поколението Х се развихря

Хората от така нареченото Поколение Х (родени в края на 60-те и 70-те години на миналия век) преживяха драматични геополитически, обществени и икономически събития. Случайно или не, но най-малкият SUV модел на BMW от Х гамата също е свидетел и дори носител на сериозни промени. Лансираната в края на 2015 г. втора генерация на Х1 осъществява прехода на марката към модели от задно с предно предаване. Това няма да бъде забелязано от повечето купувачи, освен ако не попаднат в критична ситуация върху хлъзгава настилка. Но така или иначе задвижването на четирите колела xDrive продължава да присъства в гамата на Х1, а традиционно българските клиенти залагат масово на „баварци“ с 4х4. Качествата на интелигентната система xDrive са добре известни и бяха потвърдени още веднъж в реални условия за представянето на новия модел пред настоящи и бъдещи собственици. Събитието в София е част от международна обиколка със символичното име Поколение Х – препратка към характера на новия Х1. Това е кола за хора, които не се задоволяват с традиционното при избора на своя автомобил.

Компактният SUV се показва като всестранен талант и доставя типичната за BMW радост от шофирането в различни условия – в натоварения градски трафик, по пътищата извън населените места и в тежки условия, които бяха симулирани на специално изграден комплекс от рампи. Преди да разкрие своя динамичен и проходим потенциал, „баварецът“ впечатлява с модернизирания дизайн и премахването на слабостите на първия модел Х1 – ограничено място отзад, по-груби материали и шумен интериор. Сега в автомобила има чувствително повече пространство за пасажерите и техния багаж, а в купето цари наистина премиум атмосфера. Пътуването е по-приятно с новото окачване и това се усеща веднага. Х1 успява да намери идеалния баланс между спорт и комфорт, запазвайки динамичния си дух, директната връзка с пътя и образцовия контрол на траекторията чрез кормилната система. Разходът на гориво и вредните емисии са свалени със 17% благодарение на четирицилиндровите мотори от ново поколение. Бензиновите варианти са Х1 xDrive 25i с мощност 231 конски сили, BMW X 1 20i със 192 конски сили във версии с двойно предаване xDrive и с предно задвижване sDrive. Дизеловият избор започва с BMW X1 18d със 150 конски сили и sDrive, а по-големите двигатели са с xDrive – 20d със 190 конски сили и 25d със 231 конски сили. Най-икономичният модел X1 sDrive 18 d се нуждае само от 4,1 л за изминаването на 100 км, а най-лакомият X1 xDrive 25i гълта 6,6 л на 100 км – впечатляващо малка жажда за SUV с ресурс 231 коня и задвижване на четирите колела.

Не само ефективните и високотехнологични мотори отличават „бавареца“ от конкурентите. Оборудването предлага множество иновативни опции като изцяло LED фарове, динамичен контрол на амортисьорите, Head-Up дисплей и асистент за шофиране Plus, който включва няколко системи – активен автопилот с функция Stop&Go, предупреждение при напускане на лентата, асистент за задръствания, предупреждение при опасност от сблъсък с разпознаване на пешеходци и спирачна функция при шофиране в градски условия. По този начин се постига максимална безопасност при шофиране до степен, каквато позволява съвременната автомобилна техника. Останалото (все още) зависи от ръцете и краката на човека зад волана, без значение на кое поколение е представител.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.