Шефът на КАТ Бойко Рановски става директор на ДАИ

Самолет кацна извънредно на остров Крит след заплаха за бомба на борда

Вижте от птичи поглед строежа на логистичната база на JYSK в Божурище (ВИДЕО)

Задържаха мъж, пребил зверски непълнолетно момиче

Димитър Маргаритов: Хванахме разреден алкохол по морето

Близки на блъснатите в Петрич младежи протестираха срещу безрасъдното шофиране

За нова вълна телефонни измами алармира полицията

Робърт Де Ниро навърши 75 години

Откриха тялото и на второто дете, паднало в морето от варненския вълнолом

50 мини мобилни телефона задържаха на Летище София

Стабилизирана е жената, която получи сърдечен пристъп до езерото „Бъбрека“ в Рила

Ъшър подкара уличен болид в Лондон Дейвид Хаселхоф откри славното рали Gumball

Община Лясковец с акт за начет за 200 000 лева по ДДС Кметът д-р Ивелина Гецова: Това е рутинна процедура. Погасяваме задължението по погасителен план

Д-р Ангел Кунчев: Няма бум на летни вируси, сезонът преминава спокойно

Показен арест на „Черни връх“ в София, задържаха Георги Кочев – Биби

Поколението Х се развихря

Хората от така нареченото Поколение Х (родени в края на 60-те и 70-те години на миналия век) преживяха драматични геополитически, обществени и икономически събития. Случайно или не, но най-малкият SUV модел на BMW от Х гамата също е свидетел и дори носител на сериозни промени. Лансираната в края на 2015 г. втора генерация на Х1 осъществява прехода на марката към модели от задно с предно предаване. Това няма да бъде забелязано от повечето купувачи, освен ако не попаднат в критична ситуация върху хлъзгава настилка. Но така или иначе задвижването на четирите колела xDrive продължава да присъства в гамата на Х1, а традиционно българските клиенти залагат масово на „баварци“ с 4х4. Качествата на интелигентната система xDrive са добре известни и бяха потвърдени още веднъж в реални условия за представянето на новия модел пред настоящи и бъдещи собственици. Събитието в София е част от международна обиколка със символичното име Поколение Х – препратка към характера на новия Х1. Това е кола за хора, които не се задоволяват с традиционното при избора на своя автомобил.

Компактният SUV се показва като всестранен талант и доставя типичната за BMW радост от шофирането в различни условия – в натоварения градски трафик, по пътищата извън населените места и в тежки условия, които бяха симулирани на специално изграден комплекс от рампи. Преди да разкрие своя динамичен и проходим потенциал, „баварецът“ впечатлява с модернизирания дизайн и премахването на слабостите на първия модел Х1 – ограничено място отзад, по-груби материали и шумен интериор. Сега в автомобила има чувствително повече пространство за пасажерите и техния багаж, а в купето цари наистина премиум атмосфера. Пътуването е по-приятно с новото окачване и това се усеща веднага. Х1 успява да намери идеалния баланс между спорт и комфорт, запазвайки динамичния си дух, директната връзка с пътя и образцовия контрол на траекторията чрез кормилната система. Разходът на гориво и вредните емисии са свалени със 17% благодарение на четирицилиндровите мотори от ново поколение. Бензиновите варианти са Х1 xDrive 25i с мощност 231 конски сили, BMW X 1 20i със 192 конски сили във версии с двойно предаване xDrive и с предно задвижване sDrive. Дизеловият избор започва с BMW X1 18d със 150 конски сили и sDrive, а по-големите двигатели са с xDrive – 20d със 190 конски сили и 25d със 231 конски сили. Най-икономичният модел X1 sDrive 18 d се нуждае само от 4,1 л за изминаването на 100 км, а най-лакомият X1 xDrive 25i гълта 6,6 л на 100 км – впечатляващо малка жажда за SUV с ресурс 231 коня и задвижване на четирите колела.

Не само ефективните и високотехнологични мотори отличават „бавареца“ от конкурентите. Оборудването предлага множество иновативни опции като изцяло LED фарове, динамичен контрол на амортисьорите, Head-Up дисплей и асистент за шофиране Plus, който включва няколко системи – активен автопилот с функция Stop&Go, предупреждение при напускане на лентата, асистент за задръствания, предупреждение при опасност от сблъсък с разпознаване на пешеходци и спирачна функция при шофиране в градски условия. По този начин се постига максимална безопасност при шофиране до степен, каквато позволява съвременната автомобилна техника. Останалото (все още) зависи от ръцете и краката на човека зад волана, без значение на кое поколение е представител.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.