Двама души са загинали при две тежки катастрофи в Пловдивско

Снежна буря причини смъртта на един човек в Исландия

Мачовете и спортът по телевизията днес, събота, 14 декември 2019

На 14 декември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за събота, 14.12.2019

Шофьорът, блъснал 2 деца в София: Карах бавно, минавах на зелено

Тръмп: Импийчмънтът е измама

Игор Додон: България и Румъния са готови да пропуснат руски газ до Молдова, ако транзита през Украйна спре

Триумф за Джонсън, Брекзит на хоризонта (обзор)

Дете е починало, след като е било блъснато от кола на столичен булевард, друго е в болница

Джип се удари в „Голф“ след обратен завой и блокира булевард „Цар Борис III“ в София

Неизвестен откри огън по пешеходци в Торонто

Борис Джонсън призова страната към единство след разделенията, предизвикани от Брекзит

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Камарата на представителите гласува следващата седмица импийчмънт на Тръмп

Ива Неделчева: Eventex 2016 е като йога за ивент организатори

Българските събития се организират с ограничен ресурс – човешки и финансов, но въпреки това имаме проекти на световно ниво, казва Ива Неделчева, мениджър Комуникации на тазгодишното издание на тридневния маратон Eventex на 16-18 март. Той събира ивент организатори от Европа, Америка, Азия, Австралия, Африка.

Защо Eventex 2016 се фокусира върху холистичния подход?

Съвременните успешни събития приличат на художествено произведение – те са сложна, интерактивна система от компоненти като творчески замисъл, атрактивни персонажи и оригинален, вълнуващ сюжет с динамична развръзка. Модерният зрител търси изживяването. Всички детайли трябва да са в хармония, за да оставят публиката ангажирана и доволна от преживяното.

Можем спокойно да възприемаме Eventex 2016 като йога за ивент организатори. Лекторите са професионалисти със световен опит, които ще научат посетителите на Eventex как да оптимизират уменията си, за да създават запомнящи се събития. Въпреки липсата на подкрепа от институциите (на която подобни проекти по света разчитат изцяло), съумяхме да привлечем стойностни партньори от бизнеса, публичното пространство и световната събитийна индустрия.

С какво и как привлякохте лекторите за 6-те майсторски класа, конференцията, участниците в конкурса за годишните награди?

Това наистина е огромно предизвикателство, най-вече логистично и инфраструктурно. Хората, които посещават Eventex, са свикнали с твърде висок за България стандарт. У нас липсват големи конгресни центрове, които стандартно стават домакин на подобни събития; удобен градски транспорт, на който гостите да разчитат; редовни директни полети от ключови дестинации; достатъчно 4-5 звездни хотели и т.н. Индустрията обаче обръща все по-често поглед към Източна Европа, защото това е неразработен и интересен пазар, особено що се отнася до ивент технологии.

Кои са българските акценти в програмата на форума?

Българските акценти са свързани с потенциала на дестинацията. Партнираме с изключителни производители на ръчно правен шоколад с рози и лавандулов чай. Планираме и дегустация на български вина. Работим заедно с най-модерната зала у нас, където за първи път ще се проведе конференцията на Eventex на 18-и март. Участието на Петър Иванов като лектор на конференцията и българските финалисти в световните награди за събития са много важни за конкурентноспособността ни.

Как се променя ивент мениджънтът в България? „В час“ със световните тенденции ли сме?

Българските събития се организират с много ограничен ресурс – човешки и финансов, но въпреки това имаме проекти на световно ниво. За първи път станахме домакин на детската Евровизия, а събитието вече е финалист в категория “Най-добър фестивал” на Eventex Awards. София Ивент Център отговаря на високите световни стандарти за зали, а съществува едва от 2 години.

12 български проекта са сред финалистите на Eventex Awards. Кои са техните най-силни качества сред останалите претенденти?

Най-сериозното предимство на българските финалисти е оригиналната мисъл, която организаторите са вложили. Те създават вълнуващи събития, които печелят участниците в тях и журито.

По какви критерии се избират победителите за наградите? Променя ли се конкурентната среда и как?

Критериите за всяка категория се обновяват всяка година, защото браншът е изключително динамичен. Най-хубавото в наградите Eventex е прозрачният процес на оценяване – всички проекти, оценки и коментари се обявяват на сайта след церемонията по награждаване. Появяват се и нови фирми, пазари. Миналата година такъв нов пазар беше Близкият изток, тази година е Русия.

Контент маркетингът и продажбите стават все по-изискващи и предизвикателни за ПР експертите, търговските директори и копирайтърите. Какво те могат да научат от майсторските класове на Eventex?

Майсторските класове на Eventex 2016 са изключителни. Не само заради актуалните теми, които засягат в и извън ивент бранша, но и заради опитните лектори. Всеки, който ги посети, ще си тръгне с поне едно ново умение, което да приложи на практика още на следващия ден.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.