82% от богатството в света отива при 1% от населението

Майка с бебе в ръце пропадна в улична шахта в столичен квартал

Агресия в дом за деца с увреждания в Габрово

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 23 януари 2018

Правят сергиите в Слънчев бряг еднакви

15-километрова опашка на ГКПП „Капитан Андреево“

Броят яхтите на българи в Гърция Удрят схемите за укриване на налози при транзит

Списък с 55 защитени специалности въвежда МОН

Религии против Истанбулската конвенция Светият синод обяви, че договорът поражда тревога за бъдещето на европейската християнска цивилизация

Белгия намали равнището на терористична заплаха в страната

Федерика Могерини заяви, че е извънредно притеснена от турската офанзива в Сирия

Огнеборци потушиха пожар в цех за металообработка в Килифарево

Бомбаджия на банкомати скочи в ледените води на Струма (обзор) Джонката и Свещичката арестувани след 75 дни търсене под дърво и камък

Разкриха пет високотехнологични наркооранжерии в Добричко

Грипна епидемия и в Благоевград Висока заболеваемост в още 6 области

Кампанията на „Звездни стажанти” в Лидл събра 16 689 продукта за благотворителност

Този Великден ще бъде по-светъл и радостен за 5 000 семейства в нужда, благодарение на инициативата на „Звездни стажанти” в Лидл, в която се събираха дълготрайни стоки за социално слаби семейства. За два часа стажантите събраха 16 689 продукти, между които 2 тона брашно и захар, близо тон ориз и леща, повече от 1000 консерви – продукти, които обикновено се събират в кампания за период от 20 дни.

С мисията в Лидл стажантите се бориха не за една, а за две, каузи – освен тази на лидера на спечелилия отбор, който беше подкрепен от веригата със сума на стойност 10 000 лева големият печеливш е каузата на Holiday Heroes, които от години помагат на семейства в нужда.

„Изключително много се радваме на успеха на тази кампания и на възможността Лидл да стане част от това повече български семейства да посрещнат Великден по един достоен начин. Участниците вложиха цялото си сърце в мисията, а клиентите на Лидл се включиха с огромен ентусиазъм в кампанията и това си пролича в крайния резултат. За нас, като компания, за която социалната отговорност е изключително важна, участието в благотворителна кампания с такъв добър резултат беше много ценно.” – споделят от Лидл.

Каузата за събиране на продукти беше подкрепена както от клиентите на Лидл, така и от много хора, които се бяха информирали за инициативата по интернет и редица известни личности, между които Гала, Алекс Раева, Владо Пенев, Евгени Минчев. Сред дарителите имаше много младежи и деца, които също с голям ентусиазъм също дадоха своя принос за кампанията. В подкрепа на инициативата се включиха и ансамбъл Българе, които вдигнаха градуса на настроението с българско хоро.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.