На 17 август 2018 да почерпят

„Лудогорец“ остана сам от родните клубове в Европа

ЦСКА атакува и през Трансилвания

Знаменитости отдават почит на Арета Франклин

Още през 2015 г. трябвало да сменят дисковия масив В резервния център на Търговския регистър работят само климатиците

ПРАВО НА ОТГОВОР

Катар налива $15 млрд. в турската икономика

Скарлет Йохансон е най-високоплатената актриса в света

Коли и камиони вървят по мост на 5 века Кадин мост в село Невестино е построен през далечната 1470 г.

Скандинавските авантюри на ЦСКА

Посолството на САЩ в Прищина: Косово и Сърбия нямат неограничена свобода на действие

20 изчезнали след срутването в Генуа (ИНФОГРАФИКА) Рим обяви извънредно положение, деблокира 5 млн. евро

Вашингтон заплашва Анкара с нови санкции, ако пастор Андрю Брънсън не бъде освободен

Нападнаха с бомби офис на италианската крайнодясна партия „Лига“

Директорът на „Аварийна помощ“ пред „Труд“: Открито е опасно нерегламентирано сметище в София

Кампанията на „Звездни стажанти” в Лидл събра 16 689 продукта за благотворителност

Този Великден ще бъде по-светъл и радостен за 5 000 семейства в нужда, благодарение на инициативата на „Звездни стажанти” в Лидл, в която се събираха дълготрайни стоки за социално слаби семейства. За два часа стажантите събраха 16 689 продукти, между които 2 тона брашно и захар, близо тон ориз и леща, повече от 1000 консерви – продукти, които обикновено се събират в кампания за период от 20 дни.

С мисията в Лидл стажантите се бориха не за една, а за две, каузи – освен тази на лидера на спечелилия отбор, който беше подкрепен от веригата със сума на стойност 10 000 лева големият печеливш е каузата на Holiday Heroes, които от години помагат на семейства в нужда.

„Изключително много се радваме на успеха на тази кампания и на възможността Лидл да стане част от това повече български семейства да посрещнат Великден по един достоен начин. Участниците вложиха цялото си сърце в мисията, а клиентите на Лидл се включиха с огромен ентусиазъм в кампанията и това си пролича в крайния резултат. За нас, като компания, за която социалната отговорност е изключително важна, участието в благотворителна кампания с такъв добър резултат беше много ценно.” – споделят от Лидл.

Каузата за събиране на продукти беше подкрепена както от клиентите на Лидл, така и от много хора, които се бяха информирали за инициативата по интернет и редица известни личности, между които Гала, Алекс Раева, Владо Пенев, Евгени Минчев. Сред дарителите имаше много младежи и деца, които също с голям ентусиазъм също дадоха своя принос за кампанията. В подкрепа на инициативата се включиха и ансамбъл Българе, които вдигнаха градуса на настроението с българско хоро.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.