Бойко Борисов пристигна в Лондон за инвестиционния форум за Западните Балкани

Златна мечка и за родното кино от Берлин (ОБЗОР) В “Не ме докосвай” една от главните роли се изпълнява от Ирмена Чичикова, а копродуцент е Мартичка Божилова

Георги Първанов: Едно разследване на сделката с ЧЕЗ би дало повече информация

Премиерът Бойко Борисов с 10-годишна прогноза: Балканите ще са най-хубавото място за живеене Проекти за 30 млрд. евро ще променят региона, каза министър-председателят

109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

Президентската лимузина се завръща

Най-големият и луксозен модел Citroen не се продава в Европа от 2012 г. насам, но възкръсна неочаквано на изложението в Пекин. До края на годината на китайският пазар ще бъде пуснато ново издание на лимузината С6, която служеше като официален автомобил на бившите държавни глави на Франция – Жак Ширак и Никола Саркози, и превозваше не само тях, но и всички гостуващи политици на Елисейския дворец.

Новият модел С6 ще се произвежда в китайския завод на Citroen в джойнтвенчър с местната автомобилна компания Dongfeng. Френската марка има силни позиции в най-многолюдната държава и възнамерява да ги затвърди с лансирането на втората генерация С6. На външен вид тя се различава сериозно от предишното поколение, а на дължина достига почти 5 метра. Междуосието на модулната платформа EMP2 е увеличено до 2,90 м (с 11,5 см от най-дългия си вариант в С4 Picasso), за да бъдат разглезени китайците с много просторна пътническа кабина. Широчината на автомобила е 1,84 м без големите странични огледала, височината е 1,47 м. Към момента липсват технически данни за задвижващите системи.

Голям панорамен люк на покрива, висококачествен кожен салон, четиризонов климатроник, интериорни декорации от дърво и полиран алуминий са част от глезотиите за претенциозните китайски потребители. Пред водача се намира табло с 12-инчов комбиниран дигитален и аналогов инструмент за управление. Друг монитор с диаметър 8 инча на централната конзола служи за работа с многобройните електронни системи. Кокпитът е изчистен от бутони и създава усещане за високи технологии

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.