Пешеходец е загинал, след като е блъснат от лек автомобил във Варна

Повдигнаха обвинение на 53-годишен измамник, издирван от три полицейски управления

ДДС при ползване на имот от шефа на фирмата

Земетресение с магнитуд 4,2 по Рихтер край гръцкия остров Закинтос

Болницата в Горна Оряховица привлича кадри като плаща обучението им Специализантите подписват договори с лечебницата да работят там по време на специализацията и поне 5 г.след това

АБВ-Стара Загора организира тържествено честване на годишнина от рождението на Христо Смирненски

Община Павликени получава 5,83 млн.лв. за ремонт на водопроводи Ремонтите ще са в град Бяла черква и село Караисен

Цветан Цветанов подкрепи инициативата на МГЕРБ-София за Европейския ден за борба с трафика на хора

Депутатът от БСП Весела Лечева: Исканията на българските пенсионери ще бъдат подкрепени от БСП

Парламентът започна заседанието със закъснение поради липса на кворум

825 000 евро за McLaren на Елтън Джон Автомобилът на музиканта поскъпна 4 пъти

Бившият свекър на Виктория Маринова: Дълбоко ме гложди, че Северин Красимиров може да не е бил сам Румен Максимов заяви, че семейството на убитата жена иска максималното наказание

Слънце на запад, облаци и дъжд на изток

Задържаха възрастен мъж, пребил и ранил с нож млад търновец

Екатерина Захариева: Правата на българите във Великобритания ще бъдат защитени след Брекзит

Президентската лимузина се завръща

Най-големият и луксозен модел Citroen не се продава в Европа от 2012 г. насам, но възкръсна неочаквано на изложението в Пекин. До края на годината на китайският пазар ще бъде пуснато ново издание на лимузината С6, която служеше като официален автомобил на бившите държавни глави на Франция – Жак Ширак и Никола Саркози, и превозваше не само тях, но и всички гостуващи политици на Елисейския дворец.

Новият модел С6 ще се произвежда в китайския завод на Citroen в джойнтвенчър с местната автомобилна компания Dongfeng. Френската марка има силни позиции в най-многолюдната държава и възнамерява да ги затвърди с лансирането на втората генерация С6. На външен вид тя се различава сериозно от предишното поколение, а на дължина достига почти 5 метра. Междуосието на модулната платформа EMP2 е увеличено до 2,90 м (с 11,5 см от най-дългия си вариант в С4 Picasso), за да бъдат разглезени китайците с много просторна пътническа кабина. Широчината на автомобила е 1,84 м без големите странични огледала, височината е 1,47 м. Към момента липсват технически данни за задвижващите системи.

Голям панорамен люк на покрива, висококачествен кожен салон, четиризонов климатроник, интериорни декорации от дърво и полиран алуминий са част от глезотиите за претенциозните китайски потребители. Пред водача се намира табло с 12-инчов комбиниран дигитален и аналогов инструмент за управление. Друг монитор с диаметър 8 инча на централната конзола служи за работа с многобройните електронни системи. Кокпитът е изчистен от бутони и създава усещане за високи технологии

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.