Г-жо Ангелкова, министър на Тома Белев ли сте?

На 23 януари 2019 да почерпят

Мултикулти извращения на номинациите за „Оскар“ Етнически квоти и политически послания с “Черната пантера” и “Зелената книга”

ЕК алармира за БГ гражданството (обзор) Институцията е обезпокоена от схемите за предоставяне на паспорти срещу инвестиции

Палестинец е убит след израелска въздушна атака в Газа

Комисията одобри Преспанския договор, утре влиза в гръцкия парламент

Би Би Си: Дейвид Бауи е най-великият артист на ХХ век За най-велик лидер на ХХ век е избран Нелсън Мандела

Африка спасява Пирин с подписи, събрани от „зелените“ Преброяване на „еколозите” поиска бизнесът

Майк Помпео: Очаквам напредък в ядрените преговори със Северна Корея

Американският заместник-държавен секретар Уес Мичъл подаде оставка

ВМРО предлага: Доброволни отряди срещу циганската престъпност Настояват за „Данък лукс” и преизчисляване на старите пенсии

Водолази търсят потънало 15-годишно момче във водите на микроязовир край Пловдив Детето отишло да се пързаля върху замръзналия водоем, който се пропукал и го погълнал

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 23 януари 2019

Пешеходец е загинал на място, пометен от кола на входа на Бургас

Проф. Кантарджиев: Недоказуема е точната бройка на починалите от грип

Президентската лимузина се завръща

Най-големият и луксозен модел Citroen не се продава в Европа от 2012 г. насам, но възкръсна неочаквано на изложението в Пекин. До края на годината на китайският пазар ще бъде пуснато ново издание на лимузината С6, която служеше като официален автомобил на бившите държавни глави на Франция – Жак Ширак и Никола Саркози, и превозваше не само тях, но и всички гостуващи политици на Елисейския дворец.

Новият модел С6 ще се произвежда в китайския завод на Citroen в джойнтвенчър с местната автомобилна компания Dongfeng. Френската марка има силни позиции в най-многолюдната държава и възнамерява да ги затвърди с лансирането на втората генерация С6. На външен вид тя се различава сериозно от предишното поколение, а на дължина достига почти 5 метра. Междуосието на модулната платформа EMP2 е увеличено до 2,90 м (с 11,5 см от най-дългия си вариант в С4 Picasso), за да бъдат разглезени китайците с много просторна пътническа кабина. Широчината на автомобила е 1,84 м без големите странични огледала, височината е 1,47 м. Към момента липсват технически данни за задвижващите системи.

Голям панорамен люк на покрива, висококачествен кожен салон, четиризонов климатроник, интериорни декорации от дърво и полиран алуминий са част от глезотиите за претенциозните китайски потребители. Пред водача се намира табло с 12-инчов комбиниран дигитален и аналогов инструмент за управление. Друг монитор с диаметър 8 инча на централната конзола служи за работа с многобройните електронни системи. Кокпитът е изчистен от бутони и създава усещане за високи технологии

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.