Премиерът Борисов: Правителството изпълни своя ангажимент и осигури 82,510 млн. лв. на Министерството на отбраната за ремонта на самолетите

Корнелия Нинова : Шипченската епопея е ярък пример за родолюбие и братство

Разстрелът на Георги Илиев – много версии, но недоказани 14 години от покушението срещу боса на ВИС

Ирен Онтева и Галена Димова отново на подиума На Grand glamour show в Свети Влас

„Паразит”: Трилър триумф за корейското кино Понг Джун Хо с още един хит

Министър Димов налага по-строги условия за дейността на предприятието за отпадъци в Шишманци

Президентът на Шипка: Похитителите на българската история нямат място в бъдещето (ВИДЕО)

Йога ли е да тренираш с кучето? Беседи, купон и музика на живо на фестивала Udaya Live!

Берта Бенц е първата жена-шофьор в света Находчивата дама използва препарат срещу петна, фиба и жартиер, за да придвижи автомобила на мъжа си

Хайде на чушките!

Разкриха нива за отглеждане на канабис до Костинброд (СНИМКИ)

Короноваха 20-годишна красавица за мис Варна 2019 Най-светското събитие край морето се завъртя като ретроспекция на холивудски хитове

70-годишен мъж пострада тежко при катастрофа между каруца и бус край Разград

Скрипториите на княз Борис-Михаил Край Варна преписвали книги по нареждане на княза-кръстител

Локализиран е пожарът в старото сметище на завод „Арсенал“

Президентската лимузина се завръща

Най-големият и луксозен модел Citroen не се продава в Европа от 2012 г. насам, но възкръсна неочаквано на изложението в Пекин. До края на годината на китайският пазар ще бъде пуснато ново издание на лимузината С6, която служеше като официален автомобил на бившите държавни глави на Франция – Жак Ширак и Никола Саркози, и превозваше не само тях, но и всички гостуващи политици на Елисейския дворец.

Новият модел С6 ще се произвежда в китайския завод на Citroen в джойнтвенчър с местната автомобилна компания Dongfeng. Френската марка има силни позиции в най-многолюдната държава и възнамерява да ги затвърди с лансирането на втората генерация С6. На външен вид тя се различава сериозно от предишното поколение, а на дължина достига почти 5 метра. Междуосието на модулната платформа EMP2 е увеличено до 2,90 м (с 11,5 см от най-дългия си вариант в С4 Picasso), за да бъдат разглезени китайците с много просторна пътническа кабина. Широчината на автомобила е 1,84 м без големите странични огледала, височината е 1,47 м. Към момента липсват технически данни за задвижващите системи.

Голям панорамен люк на покрива, висококачествен кожен салон, четиризонов климатроник, интериорни декорации от дърво и полиран алуминий са част от глезотиите за претенциозните китайски потребители. Пред водача се намира табло с 12-инчов комбиниран дигитален и аналогов инструмент за управление. Друг монитор с диаметър 8 инча на централната конзола служи за работа с многобройните електронни системи. Кокпитът е изчистен от бутони и създава усещане за високи технологии

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.