Подводни пируети с палавата Кристен Стюарт Хорър на хоризонта

Каква е разликата между експерт по жените и потребител по жените?

Джузепе Конте: Италия е загрижена за ситуацията с пожарите в Амазонка

Евакуираха туристи на гръцкия остров Самос заради горски пожар

Катастрофа затвори пътя към ГКПП „Маказа”

Северна Корея тества нова пускова установка за ракети (СНИМКИ)

Израел бомбардира ирански военни край Дамаск

Ето какво ще е времето днес

Зодиите рано сутрин

На 25 август 2019 да почерпят

„Левски“ удари „Локо“ (Пд) преди голямото дерби с ЦСКА

Президентът Радев: Историческият връх Шипка ни призовава да върнем достойнството на народа и на държавата

Шествие срещу расизма и нацизма се проведе в Дрезден

Шуменец притежава F-16 и МиГ-29 Над 100 Мерцедеса и Линкълн-а на Кенеди са паркирани в дома на о.з. полковник Дишко Иванов

НАСА разследва астронавтка за престъпление, извършено от Космоса

6 грешки, които допускаме във фитнеса

Фитнесът е най-популярното място,в което можем да влезем във форма за горещите летни дни,в които ще ни се наложи да се разхождаме по плажа без тениска. Някои от новаците в залата отиват с огромна мотивация, но се отказват, понеже не забелязват резултат или се контузват. Това се случва поради ниска организация или просто дезинформация. Ето няколко грешки, които много от прохождащите спортуващи допускат.

Потенето на пътеката преди щангите. Разместването на кардио и силови тренировки е много неприятно за организма. 30-минутния крос на пътеката може да вдигне пулса и да засили горенето на калории, но щом застенете под лоста ще изпитате умора, а може и да стигне до сериозна контузия, да изпуснете тежестите върху себе си например.

Забравянето на шишето с вода. Някои форуми казват, че пиенето на по-малко вода по време на тренировка, ще изразходим повече калории. Ако не пиете вода между сериите, органите могат да се нагреят и да се стигне до неприятни последствия, завършващи в болнична стая.

Много приказки, малко натоварване. Във фитнеса винаги може да намерите стар приятел, да откриете жената на живота си, но все пак, помнете защо сте там. Може да се окаже, че приказвате повече отколкото тренирате на практика.

Пропускане на загрявката. Добрата стара физзарядка винаги ни е предпазвала от сериозни контузии. Скачането на въже също е много полезно за загряването на всички мускулни групи, преди да легнете под лоста с 80кг.

Няма нужда от крака. Ако си мислите, че краката се натоварват само с ходене, се заблуждавате. Групите мускули на бедрата и прасците се изчистват и оформят най-трудно – затова клякайте повече.

Разточителни почивки. Ако се загледате в залата, винаги ще забележите човек, който прави огромни почивки между натоварванията. При загубата на интензивността в една тренировка, се губи и нейният ефект. Почивките трябва да траят максимум 30 секунди.

За максимален ефект от натоварванията, винаги се консултирайте с инструктор преди да започването на нова тренировка. Винаги приемайте тренировката като важна част от вашето здравословно физическо състояние.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.