Среща на коалицията се провежда в Народното събрание

Игра ни учи да разпознаваме фалшивите новини

Валентин Радев за убийството в „Люлин“: Не се работи само по една версия

Протести в Румъния заради отстраняването на директора на Националната дирекция за борба с корупцията

Общината в Разград закрива местна детска градина в средата на учебната година

Евростат: България е на четвърто място в ЕС по брой убийства

Австралийският вицепремиер подава оставка в понеделник

По време на нападението в гимназията във Флорида е имало въоръжен помощник-шериф

Сблъсъци между италиански антифашисти и полиция в Торино

Над 400 мирни граждани са убити край Дамаск през последните пет дни

Пореден протест на надзирателите в Пловдив

Нов трус от 3,8 по Рихтер разлюля Асеновград

400 кг кокаин откриха в пристройка на руското посолство в Аржентина

Шофьор заби кола, пълна с туби с бензин, в болница в Кънектикът

“Милан” пак би “Лудогорец”

Два пъти повече кисело мляко от нас произвеждат японците

снимка: архив

Министърът на икономиката Божидар Лукарски посети завода „Мория“ на японската компания „Мейджи“, която произвежда българско кисело мляко по лиценз на държавната „Ел Би Булгарикум“, по време на посещението си в Япония, предава news.bg

Общо 29-те завода на компанията произвеждат по 700 тона българско кисело мляко на ден, което е два пъти повече от цялото дневно производство на България. Компанията държи и 49% от пазара на кисело мляко и продукти от него в Япония.

“Мейджи” предлага 30 вида продукти, носещи името на България. Само от началото на 2016 г. пускат два нови продукта, залагайки на новаторски комбинации от вкусове като кориандър и български мед.

По време на среща на министъра с изпълнителния директор на компанията Кадзуо Кавамура, ръководството на компанията подчерта, че българската марка заема централно място в стратегията й. За тази година Мейджи е решила да засили и рекламата на българско кисело мляко.

В същото време бизнесът на компанията с кисело мляко отбелязва 10% ръст през миналата година спрямо 2014 г. Това се дължи основно на нарасналия интерес на японците към здравословните храни, съобщават от пресцентъра на икономическото ни ведомство.

Лукарски участва и на японо-български бизнес форум в Токио, предизвикал интереса на над 50 местни компании.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете