Столична община: Изтича срокът за такса смет

Нов препъникамък за Брекзит – Гибралтар Испания плаши с вето споразумението за напускане

Все повече млади в САЩ предпочитат съвместно съжителство без брак

Стълб спасил влака в Кресненското дефиле от падане в реката

Мъж насъска питбула си срещу професор в столичния кв. „Овча купел”

Премиерът на Испания обяви, че може да насрочи предсрочни избори

Менте намаления дебнат този Черен петък Ако на витрината пише “- 70%”, всички стоки трябва да са със 70 на сто по-ниски

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 21 ноември 2018

Дворът на кирилицата посрещна висши държавници от Бурятия, Калмикия и Чечня Откриха още 4 бюст-паметника в Алеята на писателите

Бумащина спира 30 млн. лв. за лекарите Всяка година касата пренасочва огромна сума от перо на перо

Искрен Веселинов: Оставката на Каракачанов не е актуална, той е изключително ефективен

Скандал с личния имейл на Иванка Ползвала го за служебна кореспонденция

Ердоган: Решенията на Европейския съд за правата на човека не обвързват Турция

Марияна Николова ще е новият вицепремиер Депутатите гласуват номинацията й утре по предложение на премиера Борисов

Данък за гледане на мач в кръчма Целта е да се защитят авторските права на телевизиите

Два пъти повече кисело мляко от нас произвеждат японците

снимка: архив

Министърът на икономиката Божидар Лукарски посети завода „Мория“ на японската компания „Мейджи“, която произвежда българско кисело мляко по лиценз на държавната „Ел Би Булгарикум“, по време на посещението си в Япония, предава news.bg

Общо 29-те завода на компанията произвеждат по 700 тона българско кисело мляко на ден, което е два пъти повече от цялото дневно производство на България. Компанията държи и 49% от пазара на кисело мляко и продукти от него в Япония.

„Мейджи“ предлага 30 вида продукти, носещи името на България. Само от началото на 2016 г. пускат два нови продукта, залагайки на новаторски комбинации от вкусове като кориандър и български мед.

По време на среща на министъра с изпълнителния директор на компанията Кадзуо Кавамура, ръководството на компанията подчерта, че българската марка заема централно място в стратегията й. За тази година Мейджи е решила да засили и рекламата на българско кисело мляко.

В същото време бизнесът на компанията с кисело мляко отбелязва 10% ръст през миналата година спрямо 2014 г. Това се дължи основно на нарасналия интерес на японците към здравословните храни, съобщават от пресцентъра на икономическото ни ведомство.

Лукарски участва и на японо-български бизнес форум в Токио, предизвикал интереса на над 50 местни компании.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.