На 18 август 2019 да почерпят

Ясписът не се побира в рамки От палитрата на луд художник

Евакуираха луксозен хотел и къмпинг на Гран Канария заради горски пожар

Експерти: Поне месец ще отнеме цялостният ремонт на моста край Дупница Пожарът на 13 август е засегнал 13 колони и 13 греди

Кои държави прилагат химическа кастрация при педофилия

Интензивен трафик по магистрала „Струма“ и пътя Е-79 към Гърция

Хиляди любители на народния фолклор се събраха в Жеравна

Загинал и десетки ранени при катастрофа на автобус в Русия

17 мъртви щъркела са открити до електропроводи край бургаско село

Прокуратурата повдигна три обвинения на Мартин Трифонов Може да получи 30 години затвор или доживотен

Нинова: Героите от Илинденско-Преображенското въстание показаха силата на българския национален дух

Румен Петков на Петрова нива: Илинденско-Преображенското въстание е неразделна част от българската история

Доброволци обновяват едно от най-големите български села

Евакуираха 400 пътници при авария на ферибот край Испания

Жан-Клод Юнкер ще се подложи на спешна операция

Два пъти повече кисело мляко от нас произвеждат японците

снимка: архив

Министърът на икономиката Божидар Лукарски посети завода „Мория“ на японската компания „Мейджи“, която произвежда българско кисело мляко по лиценз на държавната „Ел Би Булгарикум“, по време на посещението си в Япония, предава news.bg

Общо 29-те завода на компанията произвеждат по 700 тона българско кисело мляко на ден, което е два пъти повече от цялото дневно производство на България. Компанията държи и 49% от пазара на кисело мляко и продукти от него в Япония.

„Мейджи“ предлага 30 вида продукти, носещи името на България. Само от началото на 2016 г. пускат два нови продукта, залагайки на новаторски комбинации от вкусове като кориандър и български мед.

По време на среща на министъра с изпълнителния директор на компанията Кадзуо Кавамура, ръководството на компанията подчерта, че българската марка заема централно място в стратегията й. За тази година Мейджи е решила да засили и рекламата на българско кисело мляко.

В същото време бизнесът на компанията с кисело мляко отбелязва 10% ръст през миналата година спрямо 2014 г. Това се дължи основно на нарасналия интерес на японците към здравословните храни, съобщават от пресцентъра на икономическото ни ведомство.

Лукарски участва и на японо-български бизнес форум в Токио, предизвикал интереса на над 50 местни компании.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.