БАБХ проследява фуражна суровина от Бразилия със съмнение за наличие на салмонела

Мариана Маринова атакува „Фермата” “Мисис България” е вторият обявен известен участник

Поет от Банско се вдъхнови от президента Радев, посвети му стихотворение

Пуснаха движението по едното платно на магистрала „Струма“

Венета Харизанова плашещо слаба (СНИМКИ)

Опашка над 8 километра се е образувала на „Дунав мост 2“

Фандъкова: Приключи третият етап от изграждането на канализация в столичния квартал „Люлин“ 9

Пожар гори в коритото на река Марица в Пловдив, подпалили са се незаконни къщи

Павел, Венци Венц и Дара се глезят с 5 звезди Втора обща песен за хитовите изпълнители

11 спасители от София и Боровец издирвали украинския турист, който пострада в района на връх Мальовица

Община Търговище ще дофинансира селско училище

Сливен ще иска кредит за съфинансиране на проект за туризма

Два нови случая на западнонилска треска в Бургас и Монтана

Китайците търсят сигурност по време на ваканцията Румънците пътуват спонтанно, не чакат причина да стегнат куфарите

Началото на сезона в италианската Серия А по MAX Sport през уикенда

Лиляна Павлова: Ремонтът на „Марица” е гаранционен, държавата не плаща нищо

„На автомагистрала „Марица” не преасфалтират – там има проблем с две от фугите, на които трябва да бъдат подменени силиконите, за да не се скъсат. Те са гаранционни и изпълнителят от двете страни подменя тези фуги.“

Това коментира министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, която участва в Петата годишна конференция, посветена на проблемите във водния сектор, предава news.bg

Павлова увери, че няма компрометирани участъци по трасето и единственото, което се извършва, е подмяна на фугите. Тя обясни, че самата подмяна изисква пълно затваряне на пътното платно и се извършва за сметка на подизпълнителя.

Във връзка с окрупняването във ВиК сектора министър Павлова коментира, че все още има неразбиране от страна на местните власти защо това е необходимо. Относно ВиК операторите тя увери, че целта не е да ги закрият, а да станат част от едно акционерно дружество, където по места техниците и инженерите остават да работят.

Коментирайки примера с Пазарджик, където има 10 ВиК оператора, регионалната министърка бе категорична, че няма нужда от 10 финансови дирекции, 10 администрации. „Това е абсолютно разпиляване на инвестиции”, заяви Павлова.

Тя обясни, че дали ще има поскъпване на водата зависи от бизнес плановете на дружествата. До 30 юни големите ВиК оператори да поддадат своите бизнес планове, които ще реализират до 2022 година.

„Ние виждаме, че големите ВиК дружества планират не малки инвестиции за сметка на собствени приходи”, коментира Павлова. Тя припомни, че в страната има праг на поносимост по отношение цената на питейната вода.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.