На 18 август 2019 да почерпят

Ясписът не се побира в рамки От палитрата на луд художник

Евакуираха луксозен хотел и къмпинг на Гран Канария заради горски пожар

Експерти: Поне месец ще отнеме цялостният ремонт на моста край Дупница Пожарът на 13 август е засегнал 13 колони и 13 греди

Кои държави прилагат химическа кастрация при педофилия

Интензивен трафик по магистрала „Струма“ и пътя Е-79 към Гърция

Хиляди любители на народния фолклор се събраха в Жеравна

Загинал и десетки ранени при катастрофа на автобус в Русия

17 мъртви щъркела са открити до електропроводи край бургаско село

Прокуратурата повдигна три обвинения на Мартин Трифонов Може да получи 30 години затвор или доживотен

Нинова: Героите от Илинденско-Преображенското въстание показаха силата на българския национален дух

Румен Петков на Петрова нива: Илинденско-Преображенското въстание е неразделна част от българската история

Доброволци обновяват едно от най-големите български села

Евакуираха 400 пътници при авария на ферибот край Испания

Жан-Клод Юнкер ще се подложи на спешна операция

Обявиха най-магнетичните брандове сред банките в България

ДСК, УниКредит Булбанк и Първа инвестиционна банка са банките у нас, които имат най-голяма сила да привличат и задържат своите потребители. Това стана ясно от второто издание на класацията „Магнетичните брандове“ на стратегическото звено в Saatchi&Saatchi – Brandworks и агенцията за маркетингови изследвания Pragmatica. То представя топ 10 на най-магнетичните брандове в категорията „Банки“.

„Силните брандове са не просто добре познати, а имат цялостен и единен имидж, при който отделните елементи работят в синхрон и се допълват в едно общо възприятие за банката. Брандовете, постигнали това единство в представянето си, печелят трите лидерски позиции в класацията.“, споделя Росен Терзиев, стратегически директор на Saatchi Brandworks

В сектор, асоцииран предимно с рационални избори, проучването измерва емпирично емоционалната нагласа на потребителите при избора на банка. Фокус на проучването са възприятията на потребителите относно банките – какво чувстват, как мислят, какво ги кара да предпочитат една банка пред друга. Проучването се позовава на резултатите от онлайн изследване, проведено на национално ниво сред представителна извадка от 600 души.

„Данните показват, че средно 31% от участвалите са неудовлетворени от своята банка, като в същото време, близо 90% от тях не биха сменили обслужващата си банка.“ – разкрива Диньо Маджараов, директор Изследвания на Pragmatica.

„Дори да не предприемат действия към промяна, тези близо 1/3 от потребителите насочват разговора за съответната банка в негативна посока. Подобен резултат влияе сериозно на имиджа на бранда, но също така представя и една възможност за промяна на възприятията на банката и подобряване дългосрочните взаимоотношения между бранда и потребителите.“ – според Георги Гавазов, управляващ партньор в Saatchi & Saatchi.

Първото издание на класацията „Магнетичните брандове“ представи топ 15 на най-магнетичните брандове кисело мляко, където лидер бе марката „Верея“. Силата на привличане на брандовете е изразена чрез индекс обозначаващ нивото на „бранд магнетизъм“ за всеки бранд в категорията. За повече информация и детайлен доклад на класацията „Магнетичните брандове“, посетете http://saatchi.bg/brandworks/

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.