Съдят мъж от Разлог за подправяне на лотариен билет

Стоян Александров дал 61 кредита като физическо лице и 14 през фирми Общ размер: 541 000 лв., 1 693 160 долара и 3 738 600 евро; 1 006 400 лв. и 9 955 579.88 евро

70-годишен намушка трима бежанци в Германия

Шест Златни ритони на ВИНАРИЯ 2018

“Левски” предлага работа на красавици

Варна е декор във финала на “Привличане”

Миланов и ЦСКА напред в Лига Европа

Треньорът на „Рома към играчите: Исках половината да ви сменя

Мъри готов да напусне „Астана“

Бившият шеф на Общинска банка Александър Чакалски временно оглави „Топлофикация София“

Теменужка Петкова: Темата българската страна да бъде купувач на ЧЕЗ не стои на дневен ред

Цар Симеон II прие в двореца “Врана” бившия премиер на Македония проф. Владо Бучковски

Разкриха подпалвач, изпепелил „Лада” на съсед в монтанско село

100 000 лева гаранция за бившия финансов министър Стоян Александров

Утре у нас пристига сръбският президент Александър Вучич

Обявиха най-магнетичните брандове сред банките в България

ДСК, УниКредит Булбанк и Първа инвестиционна банка са банките у нас, които имат най-голяма сила да привличат и задържат своите потребители. Това стана ясно от второто издание на класацията „Магнетичните брандове“ на стратегическото звено в Saatchi&Saatchi – Brandworks и агенцията за маркетингови изследвания Pragmatica. То представя топ 10 на най-магнетичните брандове в категорията „Банки“.

„Силните брандове са не просто добре познати, а имат цялостен и единен имидж, при който отделните елементи работят в синхрон и се допълват в едно общо възприятие за банката. Брандовете, постигнали това единство в представянето си, печелят трите лидерски позиции в класацията.“, споделя Росен Терзиев, стратегически директор на Saatchi Brandworks

В сектор, асоцииран предимно с рационални избори, проучването измерва емпирично емоционалната нагласа на потребителите при избора на банка. Фокус на проучването са възприятията на потребителите относно банките – какво чувстват, как мислят, какво ги кара да предпочитат една банка пред друга. Проучването се позовава на резултатите от онлайн изследване, проведено на национално ниво сред представителна извадка от 600 души.

„Данните показват, че средно 31% от участвалите са неудовлетворени от своята банка, като в същото време, близо 90% от тях не биха сменили обслужващата си банка.“ – разкрива Диньо Маджараов, директор Изследвания на Pragmatica.

„Дори да не предприемат действия към промяна, тези близо 1/3 от потребителите насочват разговора за съответната банка в негативна посока. Подобен резултат влияе сериозно на имиджа на бранда, но също така представя и една възможност за промяна на възприятията на банката и подобряване дългосрочните взаимоотношения между бранда и потребителите.” – според Георги Гавазов, управляващ партньор в Saatchi & Saatchi.

Първото издание на класацията „Магнетичните брандове“ представи топ 15 на най-магнетичните брандове кисело мляко, където лидер бе марката „Верея“. Силата на привличане на брандовете е изразена чрез индекс обозначаващ нивото на „бранд магнетизъм“ за всеки бранд в категорията. За повече информация и детайлен доклад на класацията „Магнетичните брандове“, посетете http://saatchi.bg/brandworks/

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете