„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

„Лацио“ лети към Шампионската лига

Ген. Тодор Бояджиев разкри как е било подслушвано посолството на САЩ

Осъдиха на смърт 16 туркини за принадлежност към ИДИЛ

“Пирин” прекъсна серията от загуби

Северна Корея желае да започне диалог със САЩ

Юнкер: Македония е на прав път, може да получи препоръка от ЕК до няколко месеца

Депутатът Николай Бошкилов напуска ръководния екип на БСП-Благоевград

Обилни снеговалежи и силен вятър тази нощ и утре, червен код в областите Смолян и Кърджали

От Българска банка за развитие обявиха, че нямат участие в сделката по продажбата на ЧЕЗ

Нови боеве са избухнали Източна Гута

Путин, Меркел и Макрон са обсъдили ситуацията в Сирия

ГЕРБ обвини Нинова, че “пуска плоски лъжи”

МВР със съвети какво да правим при обилни снеговалежи и силен вятър

Нова система за реклама в такситата

Компанията Adzz Hive предлага нова система за реклама в такситата в София. Тя разполага с изграден дигитален мултимедиен канал от 800 специално изработени 8-инчови HD монитори, поставени в 800 автомобила на компанията “О Кей Супертранс”, монтирани централно и видими за всички пътници.

Системата работи 24 часа на ден, 7 дни в седмицата и има над 1 милион зрители на месец. Тарифите за услугата са гъвкави, а рекламите се излъчват само при клиент в колата, съобщиха от компанията. Adzz hive предлага и напълно нова услуга за българския пазар – геотаргетирана реклама. Тя позволява на клиентите да избират определени райони или улици, в които рекламата да се излъчва повече. Това става чрез GPS, който при движение засича координатите на зададени зони и излъчва определената реклама веднага.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.