CR-V идва с две хибридни системи

Honda пуска шеста генерация на SUV флагмана

Новият модел изминава до 82 км на ток

Малко автомобили като Honda CR-V могат да се похвалят, че са били най-продаваният SUV модел в света. В продължение на десетилетия японската машина печели почитатели със своята надеждност и практичност. Шестата поред генерация CR-V излиза с подобрения във всяко отношение и предлага отлично съчетание от динамика, функционалност и стил.

Новият флагман в SUV гамата на Honda се предлага като пълен хибрид (e:HEV) във варианти с предно предаване и 4х4, както и като Plug-in хибрид (e:PHEV) с предно предаване. CR-V е първият европейски автомобил на марката, оборудван с обогатения пакет от асистенти и системи за безопасност, обединени по името Honda SENSING 360. На българския пазар първоначално ще дебютира версията e:HEV.

Новият модел CR-V на размери е с 10 мм по-широк и с 80 мм по-дълъг от предшественика си. Реално автомобилът е пораснал във всички посоки и е придобил по-спортни очертания. Колесната му база е увеличена с 40 мм. Купувачите могат да избират между шест цвята, сред които има някои напълно нови. Оформлението на предницата е по-агресивно, но и елегантно с широки отвори на радиаторната решетката, която е различна за двете версии. Вертикалните стоп-светлини и мигачи отзад с LED лампи създават напълно нов светлинен подпис.

С по-дългата си колесна база и по-широката си стойка CR-V предлага вътрешно пространство, сравнимо с това на автомобилите от D-сегмента на категорията SUV. По-големите пропорции на модела също осигуряват повече пространство за краката на пътниците от втория ред, но и повече място за багаж. Освен това подобряват и цялостната стабилност на автомобила.

В двете хибридни версии на задвижване (новост е Plug-in хибридният вариант) се прилага усъвършенстван бензинов 2,0-литров двигател с директно впръскване, който работи по цикъла на Аткинсън. Версията e:HEV съчетава бензиновия двигател с два електромотора и автоматична трансмисия. Обновеният задвижващ електромотор и генераторът позволяват увеличение на въртящия момент от 6,5% до 335 Нм.

Увеличението на мощността в сравнение с предишното поколение на CR-V е равносилно на по-уверено ускоряване и по-бърза реакция при натискане на педала. От 0-100 км/ч вариантът с предно предаване ускорява за 9,0 сек, а този с четири задвижващи колела - за 9,4 сек, преди да достигнат максималните си скорости от 194 км/ч и 187 км/ч съответно.

Освен с по-добрата динамика новото издание на системата e:HEV се отличава и с повишени нива енергийна ефективност и намалени вредни емисии.

Батерията на новата версия e:PHEV с Plug-in хибридна система разполага с батерия с по-голям капацитет (17,7 кВтч) и с олекотено вградено зарядно. Пробегът в електрически режим е 82 км.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили