„ИГРИВКО”: Развиваме успешно бизнеса си благодарение на партньорството с eMAG

Следващата седмица популярната платформа за електронна търговия eMAG ще проведе за втори път в България ежегодния си Seller`s day (Ден на търговеца) – специално събитие за една от най-големите общности от онлайн предприемачи у нас, готови да развиват бизнеса си в национален и в международен план. България е първият пазар след Румъния, на който започва да функционира платформата eMAG Marketplace и днес там 5000 търговци предлагат над 1 милион активни продукта, като броят им непрекъснато расте. За ползите от подобно партньорство, за предизвикателствата пред бизнеса в условията на ударна дигитализация през последната година и за това как една млада, бързоразвиваща се компания в областта на търговията с детски играчки се налага на пазара у нас и в чужбина разговаряме с „Игривко“.

  • Разкажете ни с какво се занимава вашата компания?

Ние сме „Игривко“, млада и мотивирана компания за търговия с детски играчки. Водещата ни цел е да бъдат зарадвани всички малки, големи и още по-големи почитатели на чудния свят на играчките. Обичаме да сбъдваме желания, да доставяме радост и много усмивки. Качественото, адекватно и добро обслужване е приоритет на екипа ни, с който може да се срещнете в някой от трите ни магазина в София или да се свържете за консултация, препоръка и поръчки по всяко време.

  • След пандемията все повече неща вече се случват основно онлайн, включително и търговията – готова ли беше вашата компания да отговори на това предизвикателство?

Несъмнено процесът по модернизация и дигитализация на бизнеса е ключът за оцеляване в една динамична и непредвидима ситуация, каквато наблюдаваме през последната година и половина. В условията на пандемия именно бързото мигриране към електронната търговия бе начинът за съхранение и реализация на много компании.

При „Игривко” този процес започна още преди появата на Covid-19 и задълбочилата се икономическа нестабилност. Като сравнително нова компания, с амбиции за развитие и растеж, основен фокус и приоритет за нас бе да намерим бързо и ефективно решение за популяризиране на търговската ни дейност – кои сме, какво можем и какво предлагаме... Инвестициите в разработката на собствен онлайн магазин към онзи момент обаче бяха трудноизпълнимо начинание за стартиращ бизнес като нашия. Ето как, съвсем естествено, се стигна до партньорството ни с eMAG Marketplace, които повярваха в потенциала ни и ни помогнаха да достигнем до многобройни потребители.

Така, вече четири години, нашата фирма непрекъснато разширява портфолиото си на платформата, като продуктите ни стават все по-популярни не само на българския пазар, но и извън страната.

  • Какво трябва да знае един търговец, преди да се присъедини към подобна платформа?

Това наистина е шанс не само за продажби и популяризиране на компанията, но и за структуриране, оптимизиране и дигитализиране на вътрешните процеси – от поръчките, през консултациите и доставките. Опитът ще е позитивен, ако се доверяват на доказани специалисти в сферата на онлайн търговията, каквито са eMAG, и затова препоръчваме партньорството с тях на всички стартиращи търговци, желаещи да развият своя бизнес.

Разчитайки на техните опит и добри търговски практики, нашите очаквания и резултати бяха многократно надминати, като през последните години имаме постоянен ръст и стабилна основа, върху която да продължаваме да се развиваме.

  • Какви за вас са основните предимства на eMAG Marketplace?

Платформата дава бърз, лесен и сигурен начин за достигане до огромния онлайн пазар. Продуктовото разнообразие и категориите са широкообхватни, което позволява на търговци от най-различни сфери да реализират там своите предложения. За нас особено ценни са възможностите за постоянно допълване и обновяване на офертите ни, както и за мониторинг и анализ на представянето на нашите продукти, което много подпомага по-доброто планиране. Различните промоционални кампании, в които можем да се включим, също благоприятстват увеличаването на продажбите.

Като във всяко ползотворно партньорство, за да има доверие, е нужна постоянна подкрепа и коректност. eMAG ни ги дават на всяка крачка – от персоналния ни консултант, през постоянните технологични иновации, до удобството и полезните съвети в тяхната Академия, където научаваме всичко най-ново и полезно за бизнеса ни на платформата.

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Технологии