Съвети за отлична зимна ваканция в Пампорово Изберете хотел с добра локация, СПА и вкусна храна

Полша: Очакваме по-силно присъствие на американски войски в страната

Ски карти по левче в Боровец и Банско Намалението е за децата по повод деня на снега

Прокуратурата внесе протест срещу предсрочното освобождаване на Васил Маникатов

Прокуратурата иска затвор за смърт с един удар

Линейка, автобус и коли са аварирали по пътища в Добричко

Общините Търговище и Попово търсят близо 5 млн. лв. за сметището

52 души са загинали при запалването на автобус в Казахстан

Жители на Смолян се страхуват да напускат домовете си заради силния вятър (СНИМКИ)

МОН посочи в кои училища не се учи заради грип или бури, вижте къде са те

Откраднали пари от джипа на бизнесмен

Кристиан Костов спечели награда на публиката за европейски дебют

Анулираха всички полети на амстердамското летище „Схипхол“ заради тежки бури

Валентин Радев заминава на работно посещение в Гърция

ГДБОП пресече незаконно разпространение на роман на Дан Браун в интернет

„Lidl“ откри свой обновен магазин и в Пловдив

„Лидл България“ откри в четвъртък обновен магазин и в Пловдив. Търговският обект на „Lidl“ булевард „Пещерско шосе“ 34 вече е в унисон с новата концепция на веригата – с нов и по-модерен дизайн, по-прегледна подредба на стоките, повече простор и уют и подобрена енергийна ефективност.

Обновяването отразява стремежа на компанията да предлага на своите клиенти и служители повече удобство и максимално да щади околната среда. Обновяването на филиалите на „Лидл България“ стартира през януари с реновиране на два магазина във Варна и през този месец – в Пазарджик. До края на 2017 г. предстои реновиране на още 9 магазина в София, Варна и Стара Загора, с което общият брой на обектите с новата концепция на веригата ще достигне 13.

По повод обновяването на магазина на бул. „Пещерско шосе“ в Пловдив „Лидл България“ изненада приятно своите клиенти – първите 20 получиха специален сет с продукти от асортимента на Lidl, а във вечерния часови пояс посетителите имаха възможност да дегустират млечни и месни продукти от новата линия „Родна стряха“, както и селекция от вино. „Родна стряха“ е името на новата продуктова линия, която „Лидл България“ пусна в продажба от тази седмица. Въвеждането на продуктовата линия е продължение на дългосрочната политика за интензивно сътрудничество с български доставчици. „Родна стряха“ обединява в едно традиционни български продукти от разнообразни хранителни групи с оптимално съотношение цена-качество: месни деликатеси (луканка, суджук, саздърма), млечни изделия (сирене, кашкавал, кисело мляко), сладкарски изделия (халва, локум, вафли), охладени тестени, варива, подправки и напитки.

Специално разработената за селекцията визуална идентичност прави любимите български продукти още по-бързо разпознаваеми. За улеснение на клиентите охладените изделия от линията „Родна стряха“ (млечни и месни продукти), както и сухият асортимент се обособяват в отделни сектори в магазините. Продуктите от „Родна стряха“ са част от постоянния асортимент във всички 83 магазина в 43 града, в които Lidl присъства. „Продуктовата линия „Родна стряха“ е доказателство за конкретни действия в подкрепа на българското производство.

„Родна стряха“ включва над 50 продукта от български производители от различни региони на страната. Вярваме, че тази стъпка ще доведе до реални и осезаеми резултати за производителите у нас“, коментира главният изпълнителен директор на компанията Милена Драгийска. Тя припомни, че още при стъпването си у нас през 2010 г. Lidl започва да си партнира с български доставчици. Само за последните 2 години броят на българските производители се е увеличил със 74, като 21 от тези нови доставчици са за плодове и зеленчуци. През 2015-2016 г. стоките от родни производители в постоянния асортимент са се увеличили с 30 %, а тези в акционния асортимент – с близо 40 %. 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.