„Lidl“ откри свой обновен магазин и в Пловдив

„Лидл България“ откри в четвъртък обновен магазин и в Пловдив. Търговският обект на „Lidl“ булевард „Пещерско шосе“ 34 вече е в унисон с новата концепция на веригата – с нов и по-модерен дизайн, по-прегледна подредба на стоките, повече простор и уют и подобрена енергийна ефективност.

Обновяването отразява стремежа на компанията да предлага на своите клиенти и служители повече удобство и максимално да щади околната среда. Обновяването на филиалите на „Лидл България“ стартира през януари с реновиране на два магазина във Варна и през този месец – в Пазарджик. До края на 2017 г. предстои реновиране на още 9 магазина в София, Варна и Стара Загора, с което общият брой на обектите с новата концепция на веригата ще достигне 13.

По повод обновяването на магазина на бул. „Пещерско шосе“ в Пловдив „Лидл България“ изненада приятно своите клиенти – първите 20 получиха специален сет с продукти от асортимента на Lidl, а във вечерния часови пояс посетителите имаха възможност да дегустират млечни и месни продукти от новата линия „Родна стряха“, както и селекция от вино. „Родна стряха“ е името на новата продуктова линия, която „Лидл България“ пусна в продажба от тази седмица. Въвеждането на продуктовата линия е продължение на дългосрочната политика за интензивно сътрудничество с български доставчици. „Родна стряха“ обединява в едно традиционни български продукти от разнообразни хранителни групи с оптимално съотношение цена-качество: месни деликатеси (луканка, суджук, саздърма), млечни изделия (сирене, кашкавал, кисело мляко), сладкарски изделия (халва, локум, вафли), охладени тестени, варива, подправки и напитки.

Специално разработената за селекцията визуална идентичност прави любимите български продукти още по-бързо разпознаваеми. За улеснение на клиентите охладените изделия от линията „Родна стряха“ (млечни и месни продукти), както и сухият асортимент се обособяват в отделни сектори в магазините. Продуктите от „Родна стряха“ са част от постоянния асортимент във всички 83 магазина в 43 града, в които Lidl присъства. „Продуктовата линия „Родна стряха“ е доказателство за конкретни действия в подкрепа на българското производство.

„Родна стряха“ включва над 50 продукта от български производители от различни региони на страната. Вярваме, че тази стъпка ще доведе до реални и осезаеми резултати за производителите у нас“, коментира главният изпълнителен директор на компанията Милена Драгийска. Тя припомни, че още при стъпването си у нас през 2010 г. Lidl започва да си партнира с български доставчици. Само за последните 2 години броят на българските производители се е увеличил със 74, като 21 от тези нови доставчици са за плодове и зеленчуци. През 2015-2016 г. стоките от родни производители в постоянния асортимент са се увеличили с 30 %, а тези в акционния асортимент – с близо 40 %. 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.