На 21 април 2018 да почерпят

Химическите инспектори на ООН все още не са посетили Дума

Гергана Орлова след инцидента с ранената полицайка: Върнах се в миналото незабавно. Бях изненадана и разочарована През 2003 г. жената преживява същия ужас

И в България се открива Институт за изучаване на Холокоста

Италиански съд наложи тежки присъди на мафиоти и бивши държавни служители

Вдигат паметник на кан Тервел около НДК Грандиозни чествания за 1300г. от победата над арабите при Константинопол

Азербайджанска красавица фенка на 100 Кила Певицата беше на двудневно посещение в България, за да представи песента си „X My Heart“

САЩ определи Русия и Китай като „дестабилизиращи сили“

Турската Централна банка е изнесла златния си резерв от Федералния резерв на САЩ

Антитерористично учение се състоя на полигона „Ново село“

Три нарушения – пак на изпит за книжка МВР организира курсове и прави регистър на джигитите

Парите за пенсия носят доход до 6,1% Инфлацията изяжда спестяванията за старини

Вижте акцентите от броя на “Труд” в събота, 21 април 2018

Министър Ангелкова пред WTTC: В последните две години туризмът в България отчита ръст от над 25% Във всеки проект за развитие на туризма участват местните хора, общините и бранша

Президентът Румен Радев: Цветанов трудно осмисля това, което чете  (ОБЗОР) Държавният глава обяви, че кампанията му отдавна е отчетена пред Сметната палата 

“Lidl” откри свой обновен магазин и в Пловдив

“Лидл България” откри в четвъртък обновен магазин и в Пловдив. Търговският обект на “Lidl” булевард “Пещерско шосе” 34 вече е в унисон с новата концепция на веригата – с нов и по-модерен дизайн, по-прегледна подредба на стоките, повече простор и уют и подобрена енергийна ефективност.

Обновяването отразява стремежа на компанията да предлага на своите клиенти и служители повече удобство и максимално да щади околната среда. Обновяването на филиалите на “Лидл България” стартира през януари с реновиране на два магазина във Варна и през този месец – в Пазарджик. До края на 2017 г. предстои реновиране на още 9 магазина в София, Варна и Стара Загора, с което общият брой на обектите с новата концепция на веригата ще достигне 13.

По повод обновяването на магазина на бул. “Пещерско шосе” в Пловдив “Лидл България” изненада приятно своите клиенти – първите 20 получиха специален сет с продукти от асортимента на Lidl, а във вечерния часови пояс посетителите имаха възможност да дегустират млечни и месни продукти от новата линия “Родна стряха”, както и селекция от вино. “Родна стряха” е името на новата продуктова линия, която “Лидл България” пусна в продажба от тази седмица. Въвеждането на продуктовата линия е продължение на дългосрочната политика за интензивно сътрудничество с български доставчици. “Родна стряха” обединява в едно традиционни български продукти от разнообразни хранителни групи с оптимално съотношение цена-качество: месни деликатеси (луканка, суджук, саздърма), млечни изделия (сирене, кашкавал, кисело мляко), сладкарски изделия (халва, локум, вафли), охладени тестени, варива, подправки и напитки.

Специално разработената за селекцията визуална идентичност прави любимите български продукти още по-бързо разпознаваеми. За улеснение на клиентите охладените изделия от линията “Родна стряха” (млечни и месни продукти), както и сухият асортимент се обособяват в отделни сектори в магазините. Продуктите от “Родна стряха” са част от постоянния асортимент във всички 83 магазина в 43 града, в които Lidl присъства. “Продуктовата линия “Родна стряха” е доказателство за конкретни действия в подкрепа на българското производство.

“Родна стряха” включва над 50 продукта от български производители от различни региони на страната. Вярваме, че тази стъпка ще доведе до реални и осезаеми резултати за производителите у нас”, коментира главният изпълнителен директор на компанията Милена Драгийска. Тя припомни, че още при стъпването си у нас през 2010 г. Lidl започва да си партнира с български доставчици. Само за последните 2 години броят на българските производители се е увеличил със 74, като 21 от тези нови доставчици са за плодове и зеленчуци. През 2015-2016 г. стоките от родни производители в постоянния асортимент са се увеличили с 30 %, а тези в акционния асортимент – с близо 40 %. 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.