Тръмп: Действията на Русия и Иран в Сирия са срам

Kорнелия Нинова: Борисов да не се крие зад полите на Гинка и Теменужка Гинка да дойде в парламента и да обясни как стана собственик на ЧЕЗ, поиска лидерът на БСП

ЕС реже парите за земеделие и Кохезионната политика

Туск за Брекзит: Позицията на Великобритания е чиста илюзия

Десетки убити и ранени при атентат с две коли бомби в Могадишу

Белград ще ползва опита на София при изграждане на метрото

Омбудсманът Мая Манолова: Ще наблюдавам с повишено внимание сделката за ЧЕЗ

Пенев внесе молба за касиране на изборите за президент на БФС

Пътят Асеновград–Пловдив става магистрален през лятото

Холандия призна Арменския геноцид и разсърди Турция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в събота, 24 февруари 2018

БАН ще отговори официално на критиките към доклада за „Белене”

Тръмп призна: Плешив съм, крия се с прическата

Губернаторът на щата Флорида иска въоръжен полицай във всяко общинско училище

Кашата с касата се забърка здраво До понеделник смятат дълговете към чужди фондове, данните на шефа на НЗОК не били верни

Refan – любима марка на българския потребител

REFAN грабна титлата „ЛЮБИМА МАРКА на българския потребител за 2017 г.“ след оспорвано съревнование и след като получи най-много гласове в третия кръг на едноименната класация. Освен в генералното класиране, козметичният бранд убедително спечели първото място и в двете категории, в които се състезаваше: „Козметика“ и „Българска марка“, като остави конкурентите далече зад себе си.
Признанието е особено ценно за REFAN, защото за разлика от други класации тук не се разчита на жури, а единствено на потребителските предпочитания и емоционална привързаност.

refan-2-1Надпреварата продължи повече от месец в три последователни кръга и в нея потребителите имаха възможност да номинират в 39 категории предпочитаните от тях брандове. Сред събралите най-много потребителски гласове тази година са: Johnnie Walker, Spetema, Солети Златна Добруджа, Бонбони Черноморец, Престиж, ЛАКТИМА БАЛКАН, БОР ЧВОР, Майонеза Краси, Harmonica, Weleda, Bioderma, Hipp, BMW, Samsung, Happy Bar&Grill, focus-news.net, NOVA, Doppelherz, Credissimo, Serdika Cеnter, BILLA, fashiondays.bg, Hewlett Packard Enterprise Company и Pharmа Hyaluron.

REFAN печели за втора поредна година призовото място в категория „Козметика“, а обстоятелството, че тази година печели и в категория „Българска марка“, в която се включва за първи път, както и фактът, че е с най-висок потребителски вот в класацията, недвусмислено посочват коя е любимата марка на българския потребител. От компанията са изключително удовлетворени от резултатите и изразяват своята огромна благодарност към всички, които са отделили от времето си за гласуване и са дали своята оценка за българската козметична марка, която е на пазара повече от 25 години и е популярна не само у нас, но и по света със своите бутици в 50 държави на 5 континента.

Сертификатите на класираните на призови места брандове бяха връчени на тържествен коктейл в хотел Хилтън, София, даден от организаторите на класацията „Любима марка“ – сп. „Бизнес лейди“. Отличените в различните категории компании получиха и изискани подаръчни комплекти, осигурени от REFAN.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.