САЩ са платили за медицинската помощ от Русия в борбата с COVID-19

30 вече са излекуваните от Covid-19 у нас, има два смъртни случая (ВИДЕО) 28 са новите положителни проби за коронавирус, общо стават 477

Парламентът ще разглежда днес предложението за удължаване на извънредното положение

141 години от обявяването на София за българска столица

Потенциална ваксина срещу COVID-19 е била тествана успешно върху мишки в САЩ

Европарламентът с извънредна пленарна сесия на 16 и 17 април

Заразените с коронавирус по света са над 1 милион

На 3 април 2020 да почерпят

Успехът е с Везните, упреци от колеги за Девите – Дневният хороскоп на Алена

Всички обичат Генерала

Почти 1 милион са заразените с коронавирус в света

Томислав Дончев: Ще има безвъзмездна помощ за най-засегнатите компании

Захариева: Нашите граждани очакват НАТО активно да се включи в борбата с коронавируса

Проф. Кантарджиев: Пикът на заразата се очаква в края на месеца, болните вече са 458

Военното командване на НАТО в Европа се включва в усилията срещу COVID-19

Refan – любима марка на българския потребител

REFAN грабна титлата „ЛЮБИМА МАРКА на българския потребител за 2017 г.“ след оспорвано съревнование и след като получи най-много гласове в третия кръг на едноименната класация. Освен в генералното класиране, козметичният бранд убедително спечели първото място и в двете категории, в които се състезаваше: „Козметика“ и „Българска марка“, като остави конкурентите далече зад себе си.
Признанието е особено ценно за REFAN, защото за разлика от други класации тук не се разчита на жури, а единствено на потребителските предпочитания и емоционална привързаност.

refan-2-1Надпреварата продължи повече от месец в три последователни кръга и в нея потребителите имаха възможност да номинират в 39 категории предпочитаните от тях брандове. Сред събралите най-много потребителски гласове тази година са: Johnnie Walker, Spetema, Солети Златна Добруджа, Бонбони Черноморец, Престиж, ЛАКТИМА БАЛКАН, БОР ЧВОР, Майонеза Краси, Harmonica, Weleda, Bioderma, Hipp, BMW, Samsung, Happy Bar&Grill, focus-news.net, NOVA, Doppelherz, Credissimo, Serdika Cеnter, BILLA, fashiondays.bg, Hewlett Packard Enterprise Company и Pharmа Hyaluron.

REFAN печели за втора поредна година призовото място в категория „Козметика“, а обстоятелството, че тази година печели и в категория „Българска марка“, в която се включва за първи път, както и фактът, че е с най-висок потребителски вот в класацията, недвусмислено посочват коя е любимата марка на българския потребител. От компанията са изключително удовлетворени от резултатите и изразяват своята огромна благодарност към всички, които са отделили от времето си за гласуване и са дали своята оценка за българската козметична марка, която е на пазара повече от 25 години и е популярна не само у нас, но и по света със своите бутици в 50 държави на 5 континента.

Сертификатите на класираните на призови места брандове бяха връчени на тържествен коктейл в хотел Хилтън, София, даден от организаторите на класацията „Любима марка“ – сп. „Бизнес лейди“. Отличените в различните категории компании получиха и изискани подаръчни комплекти, осигурени от REFAN.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.