На 22 март 2019 да почерпят

Арестуваха бившия президент на Бразилия Мишел Темер за корупция

САЩ с нови шест ядрени бомбардировача в Европа Дни след като Русия обяви разполагането на сили в Крим

75-годишна швейцарка уби с нож 7-годишен ученик на улицата посред бял ден

Броят на загиналите при потъването на ферибот в Ирак достигна близо 80 души

„Зелените“ пробутват старо проучване Поредната фалшива новина от „еколозите”

Титаничен сблъсък между Ралица и Чилева за оставане в Hell’s Kitchen Оспорвана вечерна резервация, съмнения за саботаж и изненадващи похвали ни очакват в Кухнята на Ада тази вечер

Корнелия проби енергийния щит на Цветанов (обзор) Псалм 91 е разковничето на защитата

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 22 март 2019

Добър въпрос, уважаеми господин премиер

ЕС даде отсрочка за Брекзит до 22 май

Спор за наследство в основата на двойното убийство в Атина

Депутатът Емил Димитров: Държавата няма да строи данъчни складове

Доналд Тръмп: САЩ трябва напълно да признаят суверенитета на Израел над Голанските възвишения

Тръмп обръща НАТО срещу Китай

Авиационен експерт: В българските авиолинии няма самолети Боинг 737 Макс 8

Самолетът Боинг 737 Макс 8 е един от най-популярните в историята на гражданската авиация. Над 5000 самолета са поръчани досега, а над 7000 от предишните поколения вече летят. 350 самолета са произведени към края на януари 2019 г., като производството на модификацията все още не е спряло. Боинг 737 Макс 8 в българските авиолинии няма, има такива от предишни модификации. Това каза пред БНТ Александър Богоявленски – авиационен експерт и журналист

„Фазата, в която се случват инцидентите, е фазата на излитане, в която самолетите отлепят от земята. Не може обаче да се твърди със сигурност, че има връзка между двата инцидента с тези самолети. Не би следвало да се спекулира на толкова ранен етап с някакви конкретни заключения“, обясни експерът.

Черните кутии не дават решения, те просто записват данните от полета. Помагат на разследващите органи да могат да оценят причините, довели до катастрофата, обясни още експертът.

„Автоматиката измества все повече човешката дейност – затова е изключителна важна взаимовръзката между софтуерния интерфейс и подготовката на пилотите“, категоричен е той.

„За пътниците няма никакво място за притеснение – въздушният транспорт продължава да бъде най-сигурният. Последните десетилетия са най-сигурните в историята, а всеки един инцидент води до подобряване на ситуацията, до все по-нови знания.“

Турболенцията не е толкова опасна, колкото неприятна за всички. Все повече тежки метеорологични условия се случват на цялата планета и затова все по-често има и тежка турболенция в самолетите. Един самолет обаче е предвиден да издържа над 150% от нормалните си режими, така че е заложена голяма доза сигурност, каза още Богоявленски.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. през ден падът къто звезди боинЗи ну русомразцити се покрихъ и неъму кой дъ ни светни зъ проблемите

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.