Възстановиха движението през „Капитан Андреево“ и „Лесово“

Япония разшири търсенето на падналия изтребител F-35

Нов мощен циклон удари Мозамбик

Жертви и над 10 ранени при верижна катастрофа в САЩ (ВИДЕО)

Путин стана доктор хонорис кауза на Пекинския университет

Спряха преминаването през „Капитан Андреево“ и „Лесово“ заради проблеми със системата Пунктовете не обслужваха автомобили час и половина

Руското МВнР: ЕС ще остане най-важният партньор на Русия

Японският император се показа за последен път официално пред публика

Безплатни ваксини на деца поставят в 4 болници в София

Българка продаде картина за €10 000 на човек на Обама Любена Фокс е опозиция на консуматорския свят

1300 мигранти избягаха от център за задържане в Мексико

Валентина Александрова – нежната струна на „Филхармонията и Криско“

Шефът на полицията на Шри Ланка подаде оставка

Две момчета спасиха куче от водите на Тунджа

Експерт на ООН: Имаме 12 години да предотвратим климатичната катастрофа

Арх. Здравко Здравков: Ще заменим ограничителите по трамвайното трасе на „Граф Игнатиев“ Това трябва да се случи до края на месеца, каза главният архитект на София

Чугунени боларди или колчета най-вероятно ще сменят „перките на акули“ по ремонтиращата се ул. „Граф Игнатиев“. Това каза главният архитект на София Здравко Здравков.

„Ще търсим възможност за създаване на друг тип ограничители, които са свързани с историческото наследство на София. Прочуваме възможни решения от такъв тип чугунени боларди с височини 40 и 60 см. В момента, в който имам мостри, ще ги представя пред комисията по архитектура и да се вземе окончателно решение“, заяви главният архитект пред БГНЕС и добави, че проектантът е предложил да се поставят кабъри от неръждаема стомана, които са доста ниски, около 5 см.

Тези предложения ще бъдат представени следващата сряда по време на заседанието на комисията по архитектура. Здравков коментира, че имало и предложение да се сложат ниски ограничители, но според „Пътна полиция“ това не е добро решение, защото при сняг няма да се виждат и отново ще има опасност за пешеходците.

„Съгласно закона за движение по пътищата има изискване да има физическо разграничаване на трамвайното трасе от пешеходната зона. Трамваят освен, че върви по трасе има своя динамичен габарит. Той е 30 см от крайната проекция на трамвая. В тази зона не трябва да минават пешеходци. Трамваят има огледала, понякога той може и да се наклони и да стане инцидент. Водещият критерий при избора на тези ограничители ще бъде безопасността и да е ясно къде е трасето на пешеходците и трамвая“, заяви той и каза, че ще направят всичко възможно, за да не се допуска инцидент с блъснат човек от трамвай. Очаква се премахването на перките да стане до края на месеца, като едновременно с това ще бъдат монтирани новите ограничители.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.