На 14 ноември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за четвъртък, 14.11.2019

Полски екстремисти готвели атаки срещу мюсюлмани Задържани са двама от групировката във Варшава и Шчечин

Унгария прие ЕС да я глоби с 1,5 млрд. евро Сумата е 10% от всички съмнителни разходи

Холандия намалява до 100 км/ч скоростта на магистралите Решението ще влезе в сила от 2020 г.

165 лева повече за две трети от учителите Вдигат лекторските часове със 17-18%

Ердоган пристигна в Белия дом

Край на схемата с фиктивни строежи (Обзор) Премахваме законовите вратички, позволяващи да се продават жилища в постройки, които не покриват изискванията

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 14 ноември 2019

Екатерина Захариева представи възможностите за бизнес с България пред правителството на Намибия

Банков шеф обра трезора и избяга

Предлагат по-висок акциз за цигарите Автоматите на самообслужване без касови бележки

Слагат БДС на ръжения и пълнозърнестия хляб

Един лев за преглед при джипито да плащат децата Предлагат повишаване на цените на 220 клинични пътеки

„Тесла” избра Берлин за първия си завод в Европа Мъск обяви предстоящия строеж на “Гигафабрика 4”

Безопасен път през Кресненското дефиле до 2020 г.

Безопасен път през Кресненското дефиле ще има до 2020 година, прогнозира председателят на Агенция „Пътна инфраструктура“ Лазар Лазаров.

Според него забавянето на строителството на новата отсечка, която е част от лот 3 на автомагистрала „Струма“, ще е „пагубно за човешкия живот и природата“.

В ефира на БНТ Лазаров представи данни на Пътна полиция, според които по рисковия път са загинали 46 души, като ранените са 250.

Както „Труд“ писа през пролетта, само за три години в дефилето жертвите са 15. Те са изгубили живота си в 172 катастрофи, при които отделно има 80 ранени. Данните бяха предоставени на вестника от КАТ.
Последният сериозен инцидент стана тази седмица. При него сериозно пострадаха представители на екологичните организации, които настояват за реализацията на най-рисковия проект през дефилето – тунел, дълъг 15,2 км.

Андрей Ковачев и Боян Петров брояха труповете на прегазени животни от защитени видове, когато върху тях с автомобила си връхлетя румънка. Алпинистът Петров бе в по-тежко състояние и беше поставен в медикаментозна кома, от която лекарите в столичната ВМА го извадиха в сряда.

„АПИ работи с Андрей Ковачев и Петко Ковачев като членове на Комитета по наблюдение на АМ „Струма“. Боян Петров вероятно е бил техен сътрудник“, каза Лазар Лазаров.

Път през Кресненското дефиле
Последният проект за път през Кресненското дефиле.

Проектът предвижда две трасета, едното с 5 тунела

Последният проект за вариант на лот 3.2 от магистрала „Струма“ представи вчера инженер Лазар Лазаров.
Предложението е едната посока на движение, от Кресна към Симитли, да минава по настоящото трасе, което ще бъде ремонтирано, а платното в обратна посока ще бъде изнесено на изток и ще е изцяло нов път през дефилето. Той ще е двулентов и ще има и пет малки тунела. Двете трасета ще бъдат резервни едно на друго.

„Планът е първо да бъде изградено новото трасе, а след това да се рехабилитира настоящото. Масово на запад в планинските райони използват този вариант”, обясни шефът на АПИ.

Идеята засега се подкрепя от повечето членове на Комитета за наблюдения за строежа на аутобана, който ще заседава в края на месеца. Именно тогава се очаква представителите на няколко екологични организации отново да опитат да поставят на дневен ред проекта за дълъг 15.2-километров тунел, който бе отхвърлен от правителството и местните хора.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Безопасен път през Кресненското дефиле може да бъде направен веднага, но само групата платени еко-талибани на Иво Прокопиев от „Зелените“ блокират проекта!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.