5 хитри начина да свалите „празничното“ тегло Без строги режими и изтощителни тренировки

Мъж се е самозапалил в колата си по пътя над Асенова крепост

Д-р Ива Иванова – успешен лекар в света на табутата Арабските жени полагат огромни грижи за външния си вид още от съвсем млади, твърди дерматоложката

БФС поиска безсрочен лиценз от спортното министерство

Лили Иванова тръгва на турне през април

ООН: Всяка чужда намеса в Либия трябва да бъде прекратена

Брак за чаша вода и мръсни чорапи “Кътка и Вътко Тръткови”- новите онлайн семейства

Хванаха италиански боклук на пристанището в Бургас, прокуратурата разследва

Пламнал вентилатор в болницата в Горна Оряховица вдигна на крак огнеборци

Емил Димитров: ТЕЦ „Бобов дол“ няма да работи, докато не лицензира инсталациите си

Затвориха хематологията в УМБАЛ-Бургас, няма специалисти

Любимите рецепти на Цвети Радойчева

Фандъкова: Няма превишение на фините прахови частици в столицата в момента

„Софийска вода“: Няма да има проблеми в столицата заради водоснабдяването на Перник

Ердоган: Халифа Хафтар не бива да управлява Либия, това е историческа грешка

„Боинг“ с пълна промяна в самолетите „737 Макс“

Снимка: Уикипедия/ архив

Американската компания Боинг (Boeing) представи пред медиите и експерти промените в своите самолети 737 МАКС, в опит да възстанови доверието след две самолетни катастрофи, при които загинаха общо 346 души, предаде Франс прес.

На пресконференция в град Рентън, щата Вашингтон, представител на компанията обеща тя да направи всичко, за да не се случват никога повече подобни катастрофи.

Промените дават на пилотите повече възможности да заобиколят системата за контрол на полетите, обвинявана за разбиването на самолети на индонезийската авиокомпания Лайън еър (Lion AIr) и на Етиопските авиолинии (Ethiopian Airlines) съответно през октомври миналата година и по-рано този месец. Освен това ще бъде подобрено обучението на екипажите, за да познават по-добре начина на функционирането на системата.

Първоначалният вариант на системата е бил подложен на стотици часове анализи и тестове и одобрен от Федералното авиационно управление на САЩ, подчертаха от Боинг.

Прилики при двете авиокатастрофи поставиха под съмнение работата на управлението, припомня Франс прес.

За внасяне на промените в системите на самолетите ще бъде необходим само един час, казаха от Боинг.

Освен това всички самолети от линията 737 МАКС ще бъдат оборудвани безплатно със светлинен сигнал, предупреждаващ за неизправности в системата за контрол на полетите. Досега това беше допълнителна екстра, която се инсталираше срещу заплащане.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Боинг са идиоти дет направили предупредителната система MCAS на падналите самолети опционална екстра… а подкупнште регулаторни к.у.р.в.и са знаели за проблемите.
    Ценности.
    //globalnews.ca/news/5109603/boeing-737-max-nose-angle/

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.