Бивш полицейски шеф и началник от ДС се простреля в Шумен Лекари не успяха да спасят 90-годишния генерал Касабо

Москва: Бойните кораби на САЩ в Черно море трябва да стоят далече от бреговете на Русия

Май Манолова: Изправени сме пред заплахата да влезем в Европа „на два стандарта“ заради храните

Тайната на моята красота? Първи душ от 3 дни

Премиерът на Япония Шиндзо Абе смята да посети Русия през пролетта на 2019 г.

Йоана Христова, зам.-кмет на София: Не би трябвало днес да има превишаване на нивата на фините прахови частици в столицата

Два милиона души протестираха вчера в Атина

Мъж потроши с камъни прозорците на Софийската синагога

В 7 града в страната е отчетено замърсяване на въздуха

Китайската икономика е забавила растежа си заради търговската война със САЩ

85 станаха жертвите на взрива от тръбопровод в Мексико

Богдан Милчев, Институт по пътна безопасност: През последните години МВР се провали в борбата с катастрофите

Грипът затвори над 460 училища и детски градини

Вижте какво е състоянието на пътищата в страната

Снежна буря и леден дъжд сковаха части на САЩ и Канада

Вижте изграждането на третия лъч на метрото от птичи поглед (ВИДЕО)

Строителство на третия метродиаметър в столичния кв. Овча купел върви с пълни темпове. Това става ясно от видеоклипа, заснет с дрона на SkyscraperCity.

Линия 3 на столичното метро („бул. Ботевградско шосе – бул. Владимир Вазов – Център – жк Овча купел”) е с дължина 16 км и 16 метростанции. В одобреното трасе са предвидени перспективни отклонения на линията. Първото, предвидено за изпълнение поради големия пътникопоток, е отклонението в източната част на линията в района на Военна академия и е в посока жк Слатина-бул. Цариградско шосе. По него ще има още 7 метростанции.

Линия 3 да бъде изградена на 3 етапа:

Първи етап е участъка от км.4+300 – МС 5 (намираща се в началото на бул. Владимир Вазов на кръстовището с ул. Панайот Хитов) до км.11+966,34 – след МС 14 (разположена на ул. Житница в близост до кръстовището с бул. Цар Борис ІІІ). Това е основния централен участък на линия 3. Предвид сложните геоложки и хидроложки условия на строителство и преминаване непосредствено под р. Перловска и големи канализационни колектори (тунели), тунелните участъци в по-голямата част от трасето на етапа ще бъдат изпълнени предимно по единствено приложимия в тези условия метод с Тунелопробивна машина (ТПМ). Етапът включва доставката на 20 метровлака необходими за експлоатацията на участъците на Етап 1 и Етап 2 на Линия 3 и изграждането на депо в района на ул.“Житница“.

Втори етап (западен участък) включва 4 метростанции и започва от края на подземния участък при км.11+966,34 след МС 14, преминава през кв.“Овча купел“ и достига до км.15+746,37 – МС 18, която е разположена под Околовръстното шосе (бул.“Бойчо Бойчев“) между ул.“Централна“ и ж.п. линията София – Перник. При МС 18 се предвижда като част от проекта да бъде изградена жп спирка за връзка с националната жп мрежа. По-голямата част от участъка ще бъде подземен с изключение на част от трасето между МС 14 и МС 15 (която ще бъде на естакада), а четирите метростанции ще бъдат подземни.

Трети етап е участъка от км.4+300 – начало на МС 5 (намираща се под бул. Владимир Вазов на кръстовището с ул. Панайот Хитов), до км.0+000 – МС 1 (първата станция на трасето от изток на запад), разположена на бул. Ботевградско шосе непосредствено до колелото на трамвайната линия. За него няма осигурено финансиране.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.