Хеликоптерът на Кобе Брайънт не е имал система за предупреждение за сблъсък

Медитация помага на болни от рак и с високо кръвно Индийският гуру Шри Шри Рави Шанкар и д-р Фари Саатчоглу от Осло дойдоха в София

Станислав Владимиров: За Перник няма друго решение освен водата от „Белмекен“

Вътрешен човек отмъкнал металната каса от казиното в Борован

Главният редактор на „Труд“ Петьо Блъсков за СРС-тата с Румен Радев: Може би ще има още

Венцислав Караджов: В частния сектор има проблеми при обработване на лични данни

Спецпрокуратурата и МВР влязоха в офиси на Васил Божков

Потвърдиха кърви случай на коронавирус и в Обединените арабски емирства

Вандали оскверниха гробищата в град Баня

Димитър Дъбов, член на НС на БСП, пред „Труд“: БСП изглежда като лека кавалерия пред ГЕРБ В България ситуацията е много сложна, търси се нов политически субект

Проф. Кантарджиев: В България вече има желаещи да се изследват за коронавируса

Камион се обърна и затвори магистрала „Тракия“ към София

Силен вятър събори дърво върху лифт в Австрия В кабинките е имало деца, отишли на курс по каране на ски

Земетресение с магнитуд 4,9 разлюля Албания

Нови три случая на коронавирус в Германия Над 130 са вече жертвите на болестта в Китай, заразените са близо 6000

Вижте как можете да си върнете парите, ако сте платили няколко пъти за електронна винетка

Снимка: АПИ/ Архив

На потребителите, платили неколкократно за електронна винетка за един и същ регистрационен номер с един и същ период на валидност, ще им бъде възстановявана надвзетата сума. Това съобщиха от пресслужбата на АПИ.

Необходимо е потребителят да изпрати заявление в свободен текст, адресирано до председателя на Управителния съвет на Агенция “Пътна инфраструктура”, в което да опише казуса. Към заявлението трябва да бъде приложена следната информация:
• При картово плащане – регистрационен номер на автомобила; PAY номер; начин на плащане – чрез мобилно приложение, чрез уеб сайта bgtoll.bg или терминал за самотаксуване. В случай, че плащането е извършено чрез терминал, моля да посочите обекта, в който се намира устройството;
• Плащане в брой – разписка за плащане;
• По банков път – платежно нареждане, съдържащо съответния PAY номер, който системата генерира; регистрационен номер на автомобила.

Искането ще бъде разгледано и сумата ще бъде възстановена до 30 дни от постъпването. Потребителят трябва да посочи и банкова сметка, на която да бъде преведена сумата.

Заявления ще могат да подават потребителите, купили е-винетка от: специализирания сайт www.bgtoll.bg, мобилното приложение BGTOLL, терминалите за самотаксуване и на каса в брой в Областните пътни управления. Документите трябва да се изпращат на адрес: гр. София, пл. “Македония” 3, Агенция “Пътна инфраструктура” или в Областните пътни управления.

Постъпилите към момента заявки за надвзети суми са 0,1 % от продадените електронни винетки, които към 10 януари са 131 737.

Днес е възстановена надвзетата сума на деветима потребители, които са купили по две винетки за един и същ период и с един и същ регистрационен номер. Плащането е извършено след проверка на заявлението и приложените документи.

Напомняме, че за сгрешени по вина на потребителя символи от регистрационния номер на превозното средство суми не се възстановяват. В чл. 10а, ал. 3 от Закона за пътищата е записано: „Винетната такса се заплаща от собственика или ползвателя на пътното превозно средство след деклариране на регистрационния му номер, категорията на пътното превозно средство и периода на валидност и важи само за пътното превозно средство, чийто регистрационен номер правилно е бил деклариран от собственика или ползвателя му“. Отговорността за правилното деклариране на регистрационния номер на превозното средство е на потребителите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.