Грипна ваканция затваря училищата във Варна за седмица

Живко Мартинов 4 часа на разпит по „Суджукгейт“

МВР: Петролът ще поевтинява

Вигенин в Букурещ: България подкрепя приоритетите на Румънското председателство

Гърция пак е с най-големия дълг в ЕС България е в Топ 3 на най-малко задлъжнелите

Ера с българския Фъргюсън

Звездите на небето вече си имат треньор

Приключи проверката в ЕНЕРГО-ПРО, не са открити нарушения

Ръст на ражданията в УМБАЛ Бургас, момчетата пак са повече В "Дева Мария" 23 на сто от родилките са от други области

Денс клуб UN BESO в Търново чества 8 години Над 400 гости присъстваха на пищното тържество

Възстановиха движението по централния пловдивски бул. „Цар Борис III Обединител“ На него бе монтирана кулата за откриването на Европейска столица на културата

„Свободна Европа“ пусна сайта на възстановената си българска редакция На страницата не са публикувани никакви данни за контакт, имена на екип или поне на ръководител

Влак блъсна и уби жена в Пловдивско

4-годишно дело приключи със споразумение Наркопласьор беглец влиза в затвора

Токов удар от самобръсначка уби мъж в банята

Влакът в Хитрино се е движел с по-висока от разрешената скорост

Товарният влак, който дерайлира на гара Хитрино, се е движел с по-висока от разрешената скорост, съобщи „Дарик“. Това показват данните от скоростомерната лента на локомотива. Към момента обаче не може да се каже дали това е причината за тежкия инцидент, защото трябва да се направят обстойни огледи и на железния път.

Данните за движението на товарния влак показват, че се е движел с висока скорост, каза директорът на специализираното звено за разследване на произшествия и инциденти в железопътния транспорт Бойчо Скробански.

Той обаче уточни, че не може да се направи категоричен извод, че това е причината за инцидента. „Всичко това е въпрос на изследване. Не може човек да отсече и да каже, че това е причината“, заяви той пред Дарик.

„Вариантите могат да бъдат в най-различно естество, тъй като в самия процес участват освен подвижен състав, още железопътна инфраструктура, сигнализация, контактна мрежа. Всичко това са части от елементите, свързани с експлоатацията на един влак“, обясни той.

Версиите за инцидента към момента са много и те ще могат да се потвърдят или отхвърлят едва след като започнат реалните следствени действия на място.

„Все още се изчаква пожарната да преточи цистерните и ние да започнем да работим. Районът все още е под сериозен риск. Версиите ще са много. За да започнем да ги изчистваме една по една трябва да започнем да работим. Да имаме достъп до всички елементи“, поясни Скробански.

Още по темата

  1. След трагедията в Хитрино Бойко Борисов: Максимално ускорихме темпото на източване на цистерните

  2. Борисов благодари на Турция, Унгария и Израел за предложената помощ за Хитрино, но я отказва

  3. Близо 100 души от Хитрино са получили еднократната социална помощ от 325 лева

  4. EK готова да помага за Хитрино

  5. Жертвите вече са 7 Борисов в Хитрино: Не могат да се измъкнат, ако е човешка грешка

  6. 96 души дадоха кръв за пострадалите от Хитрино

  7. Live Борисов остава до последно в Хитрино, проблем с раздаването на еднократните помощи за хората

  8. Live Апокалипсисът в Хитрино през обектива на „Труд“

  9. Live Борисов в Хитрино: Машинистът казва, че след петия вагон му се е откъснала композицията

  10. Live Бойко Борисов дойде на мястото на трагедията в Хитрино (снимки)

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.