На 13 ноември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за сряда, 13.11.2019

Повече от един тон пакети с кокаин събраха от атлантическото крайбрежие на Франция (ВИДЕО)

Чехия купува 12 бойни хеликоптера от САЩ

Тръмп и Макрон обсъдиха по телефона Сирия, Иран и срещата на върха на НАТО

Лекуваме се с по-модерни лекарства На извънредно заседание депутатите гласуваха финансовите рамки за НЗОК и ДОО (обзор)

Ураганен вятър в Далмация събори дървета и стълбове, вълните в морето достигнаха 6 метра (ВИДЕО)

КРИБ награди десетте най-добри бизнес лидери (СНИМКИ) "Мистър и Мисис икономика" са Атанас Добрев и Теодора Петкова

Луфтханза се съгласи на арбитраж в спора с кабинния персонал

Прокурист пое болницата в Пазарджик

Роман на Бойка Асиова излезе на турски език

Военни обезвредиха невзривени боеприпаси, открити в различни населени места в страната

Заплатите нараснаха с 11% за година Средното възнаграждение за септември е 1266 лв.

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 13 ноември 2019

Пентагонът обяви сроковете за изтегляне на американските войски от Сирия

Възпитаник на Стопанската академия в Свищов разработи „Дигитална стая за обслужване” Проектът на Калин Кузманов може да се реализира в банковата сфера

„Дигитална стая за обслужване” е проект, разработен от Калин Кузманов – магистър на Стопанската академия „Димитър А. Ценов” в Свищов. Чрез иновативната идея на свищовския възпитаник, в близко бъдеще за част от банковите услуги може да се избегне чакането на опашки и намесата на банков служител.sa4

Калин Кузманов е роден през април 1986 г в Горна Оряховица. Средно образование завършва в родния си град в СОУ „Вичо Грънчаров” с разширено изучаване на информационни технологии. Бакалавърска степен от висшето си образование придобива в „Европейски колеж по икономика и управление” в Пловдив, а през 2011 г. завършва магистратура по „Финансов мениджмънт” в Стопанска академия, Свищов. Специализирал е PR Strategy management в Ню Йорк.

Дигиталната стая за обслужване засега е предложена от автора на проекта за прилагане в банковата сфера. Идеята е регистрирана в Патентното ведомство и е представена чрез дигитализиране. Калин Кузманов е разработил два варианта – със служител и на самообслужване. Във втория вариант клиентът ще се обслужва сам чрез дигитални устройства в стаята – проектор, тъч-скрийн екран (айпад) и дигитална стена с информационни продукти за клиента. Тъч-скрийнът ще работи чрез докосване и след избиране на определена команда, клиентът ще може да изтегли/внесе/открие нова сметка, както и да извърши други услуги.

Програмите, които ще са в полза на клиента, ще бъдат съпроводени от системи за изкуствен интелект.

Според младия изобретател, реализирането на проекта в сферата на банковото обслужване ще подобри конфиденциалността, тъй като около клиента няма да има други хора, които чакайки на опашка след него могат да се информират за личните му данни или салда по сметки. Калин Кузманов и неговият екип смятат, че този тип обслужване може да се приложи и в много други сфери и в различни институции, където се работи с клиенти.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.