Обвиненият за убийството на Виктория Маринова отива в психиатрично отделение

Испания заплаши да блокира споразумението по Брекзит, ако няма договорка за Гибралтар

Холандия засенчи Франция и Германия

АБВ подкрепя въвеждането на религиозното образование в българските училища Партията изготвя проектозакон за въвеждането на патриотично и религиозно образование

Волен Сидеров напусна срещата в МС: Всичко изчистихме, всичко е наред, всичко е прекрасно

Енергийният министър Петкова: Без въглищните централи не можем да осигурим енергийната сигурност на страната Предприемат комплекс от мерки за стабилизиране на ТЕЦ „Марица изток 2“ ЕАД

Руски хакери тормозят Каруана?

Нинова: С 200% сигурност няма да съм водач на листата на БСП за евроизборите

Министър Ангелкова: Отчита се 4% ръст на нощувките в Пловдивско

Вътрешният министър Маринов посети полицията на Дубай

Започват номинациите за спортист и отбор на годината в Търговище

Прокуратурата няма да образува производство срещу Таско Ерменков Действията му не попадали в приложното поле на Наказателния кодекс

Кралев награди бронзовата медалистка от световното първенство по карате Ивет Горанова Състезателката спечели исторически първи медал за България от световно първенство по олимпийско карате

Симеон Сакскобургготски: Предсрочните избори са нормална практика, не бива да ни плашат

Привикаха депутатите от НФСБ на „Дондуков“ 1

Главният архитект на сръбската столица Милутин Фолич: В Белград, като в София, убеждаваме хората да слязат от колите си Създават един от най-дългите паркове в Европа и мост-произведение на изкуството

„Белград, както София, има основен приоритет да накараме жителите, които са свикнали да се движат с кола, да слязат от нея“, каза главният архитект на сръбската столица Милутин Фолич. Той е в София по покана на главния архитект на столицата ни Здравко Здравков и участва в дискусията “Разговори за града” – Трансформацията.

Управата в Белград се стреми и към екологичност на града, и в бъдеще той да кандидатства за европейска зелена столица. „Най-големият проблем е да накараме хората да слязат от колите си. Целта е да има повече велоалеи“, каза главният архитект на сръбската столица. Под 1% от хората в Белград карат колело. Съотношението е подобно и в София. Там няма метро като в нашата столица, тепърва се изработва проект за такова.

Белград, както и София върви към създаването на различни пешеходни пространства. Управата там има три главни стратегически цели. Първата е индустриалната зона да се изнесе от центъра на града. „Второ – да приближим града към реката, трето – да променим йерархията в транспорта“, каза още арх. Фолич. Освен това Белград превръща жп-трасе в един от най-дългите паркове в Европа. Ще бъде създаден мост – произведение на изкуството при крепостта Кале Мегдан.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.