Пиян шофьор спретна гонка с полицаи, за малко не блъсна униформен

Тежко ранената жена при катастрофата с кон край Градец е вън от опасност

Поредна катастрофа с ТИР ограничи движението между Монтана и Враца

Кунг-Фу Театърът на Джеки Чан с премиера в София на 4-ти декември

Борисов към шефа на НАТО: В следващите години продължаваме с придобиването на нови бойни самолети, кораби и бойни машини

Изпълнителният директор на „Топлофикация София“ подаде оставка

Красимир Вълчев: По 70 млн. лв. за училища и детски градини в следващите 3 години

Каролев: Съдия Дишева трудно ще ме убеди, че е независима след „случайностите“ в делото за Банско Докато мъжът й все още е шеф в Демократична България, тя обръща 15-годишна съдебна практика, напомни икономистът

Измамници завлякоха трима бизнесмени с над 75 000 лв.

Сдружение събира зимни шапки, шалове и чорапки за бедни деца

Лекари спасиха дете, пъхнало топче в носа си

Почина Христо Христов – политикът-търговец от най-висока класа Той управляваше външната търговия на България през социализма и осъществи сделки за милиарди

Иван Гешев: Ако ме харесват като главен прокурор, това означава, че нещо не е наред

12 работници в нелегалната фабрика за цигари в село Труд получиха присъди

Синът на Антония Петрова-Батинкова проходи на 9 месеца (ВИДЕО)

Главният архитект на сръбската столица Милутин Фолич: В Белград, като в София, убеждаваме хората да слязат от колите си Създават един от най-дългите паркове в Европа и мост-произведение на изкуството

„Белград, както София, има основен приоритет да накараме жителите, които са свикнали да се движат с кола, да слязат от нея“, каза главният архитект на сръбската столица Милутин Фолич. Той е в София по покана на главния архитект на столицата ни Здравко Здравков и участва в дискусията “Разговори за града” – Трансформацията.

Управата в Белград се стреми и към екологичност на града, и в бъдеще той да кандидатства за европейска зелена столица. „Най-големият проблем е да накараме хората да слязат от колите си. Целта е да има повече велоалеи“, каза главният архитект на сръбската столица. Под 1% от хората в Белград карат колело. Съотношението е подобно и в София. Там няма метро като в нашата столица, тепърва се изработва проект за такова.

Белград, както и София върви към създаването на различни пешеходни пространства. Управата там има три главни стратегически цели. Първата е индустриалната зона да се изнесе от центъра на града. „Второ – да приближим града към реката, трето – да променим йерархията в транспорта“, каза още арх. Фолич. Освен това Белград превръща жп-трасе в един от най-дългите паркове в Европа. Ще бъде създаден мост – произведение на изкуството при крепостта Кале Мегдан.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.