На 17 януари 2019 да почерпят

Задигнаха колата на Хю Грант, актьорът моли крадците да му върнат само сценария

Правителството на Тереза Мей оцеля във вота недоверие

Две коли са се ударили челно в Пловдив, трима души са ранени

Убитата млада жена в „Банишора“ е бита, душена и ритана

Остават опашките пред лифта в Банско Кметът на зимния курорт Георги Икономов пред „Труд“: Законодателството трябва да се прецизира

Майк Пенс: САЩ ще се борят, за да гарантират поражението на „Ислямска държава“

Сергей Полунин изгонен от Парижката опера „Лошото момче на балета” обиди гейовете, жените и дебелите

Мъж е пострадал след удар в мантинела на пътя Пловдив – Карлово

25-годишна жена е убита в столичния квартал „Банишора“ По първоначални данни извършител е нейният приятел, който е опитал да се самоубие

Фокуси със сирене въртят търговци и производители Вдигат водното съдържание и сухото мляко в продукта

Дават две данъчни облекчения за деца с увреждания

Ердоган: Дейтънското споразумение трябва да се преразгледа, защото то „не решава бъдещето на Босна и Херцеговина“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 17 януари 2019

Грипната вълна се разраства

Главният архитект на сръбската столица Милутин Фолич: В Белград, като в София, убеждаваме хората да слязат от колите си Създават един от най-дългите паркове в Европа и мост-произведение на изкуството

„Белград, както София, има основен приоритет да накараме жителите, които са свикнали да се движат с кола, да слязат от нея“, каза главният архитект на сръбската столица Милутин Фолич. Той е в София по покана на главния архитект на столицата ни Здравко Здравков и участва в дискусията “Разговори за града” – Трансформацията.

Управата в Белград се стреми и към екологичност на града, и в бъдеще той да кандидатства за европейска зелена столица. „Най-големият проблем е да накараме хората да слязат от колите си. Целта е да има повече велоалеи“, каза главният архитект на сръбската столица. Под 1% от хората в Белград карат колело. Съотношението е подобно и в София. Там няма метро като в нашата столица, тепърва се изработва проект за такова.

Белград, както и София върви към създаването на различни пешеходни пространства. Управата там има три главни стратегически цели. Първата е индустриалната зона да се изнесе от центъра на града. „Второ – да приближим града към реката, трето – да променим йерархията в транспорта“, каза още арх. Фолич. Освен това Белград превръща жп-трасе в един от най-дългите паркове в Европа. Ще бъде създаден мост – произведение на изкуството при крепостта Кале Мегдан.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.