Доналд Туск е новият председател на ЕНП

Американският държавен секретар Майк Помпео е похвалил България за сделката за F-16

Бойко Борисов е благодарил на Манфред Вебер за призива му да се свали мониторинга върху България

Москва върнала на Украйна повредени кораби

Борисов: С Ангела Меркел вярваме, че ЕНП трябва да запази лидерските си позиции в ЕС

Премиерът Борисов е поканил Себастиан Курц в България

Свалките пречат на успеха в тениса

5 години плащаме за отнето предимство Цената на „Гражданска” ще нарасне с 240% за няколко бири

БАБХ изтегли от пазара пушена скумрия и домашен свински суджук заради листерия

Дервиши се завихрят в НДК „Сема” - ритуал и спектакъл в едно

Под земята печатат нови паспорти До края на годината се разбира кой ще прави картите с чип

Признаване на разходи за служебен автомобил

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 21 ноември 2019

Борисов: С Кириакос Мицотакис сме единодушни, че ЕС трябва да се разширява

Борисов към Естер де Ланге: Благодаря ти, че се увери на място колко добре пазим границата на ЕС

Грижа и подкрепа за всяко дете със специални потребности в училище

Грижа и подкрепа от специалисти за всяко дете със специални потребности. Това предвиждат новите изисквания към училищата, съобщава БТВ.

В тях е записано, че екип от специалисти трябва да работи с тези деца – психолози, логопеди, ресурсни учители и дори помощник на учителя. Директорите ще решават какъв екип от специалисти да сформират.

Освен децата със специални образователни потребности те ще помагат и на всеки ученик в риск, в неравностойно положение, както и на децата с изявени дарби.

Често обаче училищата нямат бюджет, за да наемат специалисти, налага им се да инвестират всичко спестено в ремонти.

В момента на 500 ученика се полага поне по един психолог или педагогически съветник.

От образователното министерството признават, че броят на специалистите е недостатъчен.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.