Мачовете и спортът по телевизията днес, неделя, 19 януари 2020

На 19 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за неделя, 19.01.2020

Кокошка снесе яйце с датата на Апокалипсиса (СНИМКА и ВИДЕО)

Жена катастрофира челно, за да изпита вярата си

Халифа Хафтар пристигна в Берлин за участие в международната конференция за Либия

Майк Помпео преговаря с президента на Ирак за напрежението в региона

Принц Хари и съпругата му Меган се отказват от кралските си титли

Расте броят на заразените с мистериозния китайски вирус, проверяват по летищата в САЩ

Трус от 6-а степен разтърси Нова Гвинея

Свидетел на инцидента с убития българин в Истанбул: Размахваше мачете и мълчеше, след което се барикадира

75 души пострадаха при сблъсъци пред парламента в Бейрут

Хайко Маас: Доставките на оръжие за Либия трябва да бъдат преустановени

Пекарите на кафе пазят в тайна над 800 аромата

Владимир Путин не иска да се връща към времената на неограничен президентски мандат

Губим 1 млрд. лв. без договора за „Железница“ Нов търг ще постави под въпрос реализацията на проекта

Тунелът ще бъде най-дългият в страната

Близо 1 млрд. лв. щеше да загуби страната ни, ако не бе подписан договорът за изграждане на тунела “Железница”, част от бъдещата магистрала “Струма”. Това са категорични пътни експерти и представители на сектора. Проектът е изключително важен и трябва да бъде завършен навреме. Ако обаче пътната агенция не беше подписала контракта с изпълнителите, той щеше да бъде поставен под въпрос, обясниха представители на Браншова камара “Пътища”.

Строителството на съоръжението, което със своите близо 2 км. ще е най-дългото у нас, е по силите едва на няколко родни фирми и след отказа на класирания на второ място кандидат пътната агенция и избраните изпълнители нямаха друга възможност освен да подпишат договора, за да не рискуват цялото еврофинансиране за магистралата, обясниха от бранша. Ако цялата магистрала “Струма” не бъде изцяло завършена до 2023 г. ще се наложи страната ни да връща всички евросредства, които Брюксел е отпуснал за аутобана досега, включително за вече готовите участъци, или близо 1 млрд. лв. Затова отговорното отношение в случая бе договорът да бъде подписан, категорични са експертите. Изграждането на тунела е от изключително значение и за безопасността на водачите, тъй като настоящето трасе е известно с множеството си катастрофи и загинали на пътя.

Във вторник пътната агенция подписа договора с класираното на първо място сдружение ДЗЗД “АМ Струма тунел 2018”, в което участват “Джи Пи Груп” АД, “Глобал Кънстръкшън” ООД и “Виа План” ЕООД. Той е за 185,3 млн. лв. без ДДС. Срокът за изграждане на тунела е 1060 дни. Съоръжението ще бъде с по две тръби в посока и с всички необходими системи за енергоефективно осветление, вентилация, видеонаблюдение, пожароизвестяване и интелигентна система за управление на трафика.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. Вместо да сте окей с това ,че тази поръчка бе приета от Джи Пи иначе увисваше … Кво пак много знаете хората работят качествено и са се доказали.

  2. Ето тук Живко е много прав аз съм работил с Джи Пи Груп и мога да кажа същото коректна и читава фирма .

  3. Имам добро мнение за Джи Пи, защото си разбират от работата.Читава и коректна фирма са за мен 😉

  4. Това е най-абсурдното нещо! … Трябва да има строителство разбира се … живеем в 21-и век!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.