Мачовете и спортът по телевизията днес, петък, 24 януари 2020

На 24 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за петък, 24.01.2020

СЗО: Китайският коронавирус все още не представлява глобална опасност

Индийски гуру идва в България Помага на Део да спре с наркотиците и дава енергия на Деси Добрева

Мария Захарова: Призоваваме България да работи с руските власти по случая Гебрев

Рекламна гавра с болките на хората Фалшиви герои са лицата от онлайн кампанията на „ Flexa Plus Optima”

САЩ спират временните визи за бременни жени

Намаляват таксата за хазартните игри (обзор) Налогът ще бъде 25% от разликата между залозите и раздадените печалби

Словашкият министър на екологията подаде оставка след пиянски скандал

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 24 януари 2020

Банките вдигат такси заради ниските лихви

Мерки за засилване контрола върху вноса на отпадъци обсъди министър Димитров с рециклиращия бизнес

Европейската комисия по конституционни въпроси одобри сделката за Брекзит

Младите плащат с 25% повече за обзаведено жилище Купувачите до 35 години предпочитат нови сгради

Една пета от българите не вярват на биопродуктите

Една пета от българите (18,8%) не вярват на биопродуктите, показват данните от проучване на агенция АФИС.

61% от анкетираните категорично подкрепят въвеждането на термина за качество „планински продукт“, което може да обърне тази негативна тенденция. Други 27% са склонни да възприемат въвеждането на един такъв стандарт.

Общо 72% от българските граждани са на мнение, че земеделското производство в планинските райони е недостатъчно, като се имат предвид природните дадености на нашата страна.


Като най-големи предимства на производството на хранителни продукти в планински условия хората оценяват чистотата на въздуха и водата (според 57% от интервюираните) и чистотата на почвите (според 45.5% от интервюираните).

В най-голяма степен с производството на пранителни продукти в планински условия се свързват: прясното и киселото мляко (71.5%), сиренето (69.8%), билките и билковия чай (63.5%), кашкавалът (59.3%) и пчелният мед (58.7%). Останалите продукти се свързват с това в по-малко.

Изследването „Обществени нагласи към въвеждането на термин за качество „планински продукт“ в България“ е проведено в периода 9 – 14 март 2018 година. Ефективно са интервюирани 1038 пълнолетни граждани на Република България, от всички възрастови групи, живеещи на територията на цялата страна, включително София, всички областни центрове, малки градове и села. Използваният метод на регистрация е полустандартизирано интервю, проведено лице-в-лице, в дома на респондента.
Проучването е финансирано от Групата на Прогресивния алианс на социалисти и демократи в Европейския парламент по предложение и инициатива на г-н Момчил Неков, член на ЕП.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.