Син преби до смърт майка си в Пловдив

Влакът София-Кулата блъсна мъж

Автобус „захапа“ крака на жена и потегли

Министър Каракачанов открива исторически паметник, посветен на Дойранската епопея

Британец загуби 4 апартамента в Банско, не плащал данъци и поддръжка

Премиерът Борисов разпореди работа в пълен синхрон и в съкратени срокове относно ситуацията с язовир „Студена“ (СТЕНОГРАМА)

Внучката на Тодор Колев се снима дибидюс (СНИМКА)

Отложиха дело за избор на съветници в Горна Оряховица за изслушване на експертиза

Купуване на недвижими имоти в Гърция вече и чрез ПОС-терминал

Парламентът прие държавния бюджет за 2020 г.

Задържаха за 72 часа шофьора, причинил смърт на 5-годишно дете Обвинен е в три нарушения на Закона за движение по пътищата и за бягство от местопроизшествието

МВнР: Българите в Италия да избягват наводнените райони и най-вече Венеция

По-слаб финал на сезона отчетоха хотелите във Варненско

Адвокат на Цветан Василев: Той иска да бъде разпитан по делото „КТБ“

„Цеките“ от Efbet собственици на купища имоти за десетки милиони в България и в чужбина

Експерт за катастрофите по пътищата: Трябва да се подходи с превенция, наказания и контрол

Кадър от „Нова тв“

Как да бъде намалена черната статистика по пътищата? Въпросът отново излезе на дневен ред след поредния тежък пътен инцидент с жертви. През нощта на неделя срещу понеделник шестима души загинаха при челен удар на два автомобила на пътя Габрово – Казанлък. Шофьорът на едната кола е 18-годишен. Той имал книжка само от няколко месеца. По първоначална информация, именно той е виновен за трагедията, след като карал пиян и с висока скорост.

„Цялата система за контрол на пътя, всичко правим малко на подхода на юруш. Имаме едно събитие и сега ще разследваме школата, преди имахме събитие с автобуси – слагаме коланите. Няма ли системност, трудно ще се получи”, заяви пред „Нова тв“ проф. Румен Миланов, експерт по пътна безопасност.

„Подходът на парче за съжаление съществува”, коментира проф. Миланов за мерките, които се взимат в момента.

„Дайте да подредим йерархията на опасностите и да подходим с превенция, наказания и контрол. Ако не го направим това нещо, така ще си говорим”, коментира проф. Миланов.

Според него си заслужава внимание да се постави и въпросът за часовете по кормуване. „Трябва да се нормира правилно необходимият обем от знания, които трябва да придобие младият водач или този, който се обучава. Да, ще е по-скъпо. Но не може да пуснем всеки на пътя”, каза проф. Миланов.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.