Свищов и две села остават без вода заради авария Екипи на ВиК работят по отстраняването й

5 хитри начина да свалите „празничното“ тегло Без строги режими и изтощителни тренировки

Мъж се е самозапалил в колата си по пътя над Асенова крепост

Д-р Ива Иванова – успешен лекар в света на табутата Арабските жени полагат огромни грижи за външния си вид още от съвсем млади, твърди дерматоложката

БФС поиска безсрочен лиценз от спортното министерство

Лили Иванова тръгва на турне през април

ООН: Всяка чужда намеса в Либия трябва да бъде прекратена

Брак за чаша вода и мръсни чорапи “Кътка и Вътко Тръткови”- новите онлайн семейства

Хванаха италиански боклук на пристанището в Бургас, прокуратурата разследва

Пламнал вентилатор в болницата в Горна Оряховица вдигна на крак огнеборци

Емил Димитров: ТЕЦ „Бобов дол“ няма да работи, докато не лицензира инсталациите си

Затвориха хематологията в УМБАЛ-Бургас, няма специалисти

Любимите рецепти на Цвети Радойчева

Фандъкова: Няма превишение на фините прахови частици в столицата в момента

„Софийска вода“: Няма да има проблеми в столицата заради водоснабдяването на Перник

Колчета сменят „перките на акула“ по „Графа“ (СНИМКИ)

Колчета ще заменят „перките на акула“ като трамвайни ограничители по столичната улица „Граф Игнатиев“. Общинският експертен съвет по устройство на територията в свое изнесено заседание направи окончателен избор на ограничители на трамвайното трасе на ул. „Граф Игнатиев“ – част от обект „Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София – зона 2“.

Снимки: Пламен Стоименов

След проведения оглед на терен на реконструиращата се пешеходна зона експертите разгледаха вариантите за физическо разграничаване на трамвайното трасе от зоната за пешеходно придвижване. Двата ограничители, утвърдени на предходното заседание -тип “Studs” (габър) и ограничителен елемент тип „Болард“ от лят чугун, бяха поставени на място с оглед оценка на правилното им естетическо възприемане в градска среда и осигуряване изискванията за достъпна среда и безопасност на пешеходците.

След проведената дискусия и изслушване становищата на присъстващите общински съветници, представители на професионалните организации, СДВР – отдел „Пътна полиция“, Съюз на слепите в България и НПО експертният съвет се спря на класическо решение за ограничителните елементи – тип „Болард“, изработени от лят чугун. Предстои да се обсъди допълнително конкретния дизайн на ограничителите, като същият ще бъде съобразен да кореспондира с характерния градски дизайн, като се имплементира и отличителен символ на София.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.