Защо перничанин иска погребат с голфа?

Евакуираха 2000 души от Багуз – последното сирийско селище под контрола на ИДИЛ

Главният архитект на София Здравко Здравков: Изпълнението на дребни детайли в градската среда се явява предизвикателство

Гл. комисар Спиридонов за ТЕЛК аферата във Варна: Най-големи суми взимали посредници с българско и сирийско гражданство

Захарова: НАТО иронизираше новите видове въоръжения на Русия, но сега реагира изнервено на намеренията ни

Емил Хърсев за кражбата от банка в Нова Загора: Има нарушение на технологичната дисциплина на повече от един служител

Арестуваха служител на бреговата охрана на САЩ, подготвял мащабно терористично нападение

Под наблюдение остава момчето, което се простреля с газов пистолет в Бургас Малко вероятна е версията оръжието да е намерен случайно, коментира шефът на ГДБОП

Тръмп очаква още срещи с Ким Чен-ун

Жители на Джерман излизат на протест срещу изграждането на депо за отпадъци

Макрон: Франция е изправена пред безпрецедентна вълна на антисемитизъм

Британски мозъчен тръст предупреди за нарастване на влиянието на Китай

Петро Порошенко поиска от ООН да разположи сини каски в източната част на Украйна

Народното събрание ще гледа процедурните правила за избор на нов състав на ЦИК

Спецсъдът гледа мярката за неотклонение на Митьо Очите

„Еърбъс“ спира производството на най-големия пътнически самолет в света 

Авиационният гигант „Еърбъс“ обяви, че спира производството на най-големия пътнически самолет в света, пише АФП.

Последният удар по струващата десетки милиарди програма беше решението на компанията „Емирейтс“ да се откаже от 39 от поръчаните А380.

Причината е, че за да бъдат ефективни, големите самолети с 4 двигателя и капацитет между 500 и 800 пътници, трябва да са пълни при всеки полет.

Компаниите не успяват да осигурят такава заетост и предпочитат по-малките А330 и А350.

„Еърбъс“ 380 е самолет с 4 двигателя и два етажа пътнически салони.

Използваемата площ в него е с цели 40 процента повече от най-големия самолет на конкурентите от Боинг.

А380 влезе в употреба през 2007 г. и бързо спечели одобрението на пътниците.

Малко компании, обаче, успяха да намерят ефективно приложение на гигантския самолет, който струва около половин милиард долара.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.