„Левски“ измъкна трудна, но важна победа на „Герена“

Треньор обезвреди въоръжен ученик с… прегръдка (ВИДЕО)

Тео Ушев с нова номинация за „Оскар”

Рафаел Надал се ожени

Италианец, воювал с кюрдите срещу ИДИЛ: Турската офанзива ще възроди Ислямска държава Турците унищожават бойците, които изстрадаха толкова много за света, казва Клаудио Локатели

Един милион протестираха срещу Брекзит в Лондон

Внезапна сърдечна смърт покосила 15-годишната ученичка от Димитровград

Апатит наш насущний Съдържа се в костите и зъбите

Първанов: Отстъпили сме прекалено много на Македония

Испанският премиер отхвърли призива на лидера на Каталуния за диалог

Дмитрий Медведев: Газопроводът „Турски поток“ е изгоден за цяла Европа

Полицаи обискираха дома на кмета на Несебър Цял ден в града се провежда специализираната акция

Пламна известен ресторант в София

Патриарх Неофит стана Почетен гражданин на Перник

Опашка от тирове на „Капитан Андреево“

Започва модернизацията на над 54 км от пътя Видин-Ботевград

Правителството прие постановление, с което даде възможност на Министерството на регионалното развитие и благоустройството да поеме ангажименти за разходи за модернизацията на пътя Видин – Ботевград, който е изключително важен за Северозападна България, съобщиха от МРРБ.

Със 796 749 500 лв. се увеличава максималният ангажимент за разходи, които могат да бъдат поети по бюджета на МРРБ през 2019 г. за модернизация на участъка от пътя между Видин и Ружинци с дължина над 54 км. Това дава възможност на Агенция „Пътна инфраструктура“ да сключва договори с изпълнители и да започне строителство по обекта, обясни министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова.

При реализацията на проекта ще се прилага нова схема на плащане. Тя предвижда цялата стойност за изпълнение на строително-монтажните работи по договорите за трите участъка, на които е разделено трасето, да се разплати на изпълнителите след приключване и приемане на строителните дейности. Модернизацията на трасето ще се финансира със 796 749 500 лева през следващите четири години.

Отсечката Видин – Ружинци, която е част от направлението Видин – Ботевград, в по-голямата си част ще бъде с габарит на автомагистрала, включващ две ленти за движение в посока, аварийна лента, банкети и разделителна ивица. В определени участъци е предвидено и изграждането на трета лента. По цялото трасе ще бъдат построени и ремонтирани редица големи съоръжения, пътни възли и др.

Министърът напомни, че през месец септември решение за поемане на ангажимент за разходи за близо 420 млн. лв. беше взето и по отношение на участъка между Мездра и Ботевград с дължина около 34 км.

Хубавата новина е, че до един месец ще приключим с процедурите, които предхождат всяко едно строителство, информира още Аврамова. Това ще даде възможност да започнат реални строителни дейности в участъците от Мездра до Ботевград и между Видин и Ружинци. В договорите, които ще бъдат сключени с изпълнителите, е предвидено двете пътни отсечки да бъдат изградени до 2022 г.

Като представител на Северозападна България знам как хората, които живеят там, очакват този път. Той е важен за развитието на региона и за намаляване на различието между регионите. Чрез него ще се подобри и пътната безопасност, която за нас, като министерство, и за АПИ е един от основните приоритети, каза още регионалният министър..

Направлението Видин – Ботевград (с дължина 167 км) е приоритетен проект в инвестиционната програма на АПИ и МРРБ до 2022 г., тъй като с цялостното хомогенизиране и модернизация на трасето от Дунав мост 2 ще се осигури бърза и удобна връзка между автомагистралите „Хемус”, „Тракия” и „Струма”. С изпълнението на проекта транзитният трафик ще бъде изведен от населените места, с което ще се повиши безопасността на движение и ще се ограничи вредното въздействие на шума и замърсяването на околната среда от интензивния тежкотоварен трафик.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.