СЗО: Китайският коронавирус все още не представлява глобална опасност

Индийски гуру идва в България Помага на Део да спре с наркотиците и дава енергия на Деси Добрева

Мария Захарова: Призоваваме България да работи с руските власти по случая Гебрев

Рекламна гавра с болките на хората Фалшиви герои са лицата от онлайн кампанията на „ Flexa Plus Optima”

САЩ спират временните визи за бременни жени

Намаляват таксата за хазартните игри (обзор) Налогът ще бъде 25% от разликата между залозите и раздадените печалби

Словашкият министър на екологията подаде оставка след пиянски скандал

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 24 януари 2020

Банките вдигат такси заради ниските лихви

Мерки за засилване контрола върху вноса на отпадъци обсъди министър Димитров с рециклиращия бизнес

Европейската комисия по конституционни въпроси одобри сделката за Брекзит

Младите плащат с 25% повече за обзаведено жилище Купувачите до 35 години предпочитат нови сгради

Пекин отмени Нова година

Емил Димитров: Спира се принудително изгарянето на отпадъци в ТЕЦ „Бобов дол“

Един убит и 10 ранени при сблъсък на 4 трамвая (обзор) Кръв на релсите в столичния квартал „Дружба”

Инж. Светослав Глосов, АПИ: Ремонтите на „Тракия” и „Хемус” трябва да приключат преди зимния период

„Продължават ремонтите по магистралите „Тракия” и „Хемус”, като целта ни е те да приключат преди зимния период. Това каза в Банско председателят на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Светослав Глосов пред медии. Той взе участие в семинара за Тол системата, а преди това инспектираха с министър Петя Аврамова строителството на АМ СТрума-лот 3.

„Лятото не можехме да правим ремонти, защото трафикът беше много усилен, затова сега се работи с усърдни темпове“ ,каза още Глосов.

На четири участъка на АМ „Тракия” и толкова за АМ „Хемус” се подменят на места конструктивни елементи, като това са виадукти, които се нуждаеха от тези ремонти и не бяха доста дълго ремонтирани. Създадена е организация на движението, но проблем е когато недобросъвестни шофьори карат в аварийната лента и се получава тапа от три ленти”, каза още Глосов.

Той разясни,че ремонтът на мостовите съоръжени ще продължи и през следващата година, като голяма част от тях са по магистралите. Тези съоръжения са обследвани и е с приоритизиран ред, по който трябва да бъдат ремонтирани, за да се подобри тяхното състояние.

„До зимния сезон се надяваме да отворим цялата магистрала „Хемус”, с изключение на тунела „Витиня“, в лява страна в посока София. Този тунел има конструктивни проблеми в самата тръба. Оказа, че лявата тръба има проблеми и поне една година ще продължат ремонтите на тунела”, каза още Глосов в Банско.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.