Президентът на Казахстан подписа указа за преименуване на Астана в Нур-Султан

Черната перла купена за 17 милиона евро Bugatti показа продадения уникат La Voiture Noire, който е най-скъпият нов автомобил

Капитулира Багуз – последното гнездо на съпротива в Сирия на „Ислямска държава“

Памела Андерсън – активист за евровота Ще подкрепи движението на бившия финансист №1 на Гърция

10 от най-красивите метростанции в света Превръщат се в музеи, галерии и сватбени зали

Божанков пита Борисов: Щом Цветанов има апартаменти за милиони, защо ние плащаме за присъдите на България по негова вина?

Цветан Цветанов ще участва в Конференцията по политики на Американско-израелския комитет по обществени въпроси във Вашингтон

Fitch Ratings повиши перспективата за кредитния рейтинг на България от стабилна на положителна

Какви са резултатите от проведената акция “Ден без псувни”?

НАТО ще изгради съоръжение за съхраняване на американска военна техника в Полша

Таен документ на кабинета разкрива хаоса в планирането на сделката по Брекзит

Меркел и Тръмп обсъдиха търговията, финансирането на НАТО и Брекзит

Северна Австралия е връхлетяна от циклон с пориви на вятъра от 250 км/ч

Калоян Паргов: От ЦГМ да кажат реалната причина за срива в GPS системата за управление на обществения транспорт Не приемам оправдания от сорта на "обновяване на технологиите" на втория ден от срива в системата, каза лидерът на БСП - София

Приключи разследването за руска намеса в президентските избори в САЩ

Инж. Светослав Глосов, АПИ: Ремонтите на „Тракия” и „Хемус” трябва да приключат преди зимния период

„Продължават ремонтите по магистралите „Тракия” и „Хемус”, като целта ни е те да приключат преди зимния период. Това каза в Банско председателят на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Светослав Глосов пред медии. Той взе участие в семинара за Тол системата, а преди това инспектираха с министър Петя Аврамова строителството на АМ СТрума-лот 3.

„Лятото не можехме да правим ремонти, защото трафикът беше много усилен, затова сега се работи с усърдни темпове“ ,каза още Глосов.

На четири участъка на АМ „Тракия” и толкова за АМ „Хемус” се подменят на места конструктивни елементи, като това са виадукти, които се нуждаеха от тези ремонти и не бяха доста дълго ремонтирани. Създадена е организация на движението, но проблем е когато недобросъвестни шофьори карат в аварийната лента и се получава тапа от три ленти”, каза още Глосов.

Той разясни,че ремонтът на мостовите съоръжени ще продължи и през следващата година, като голяма част от тях са по магистралите. Тези съоръжения са обследвани и е с приоритизиран ред, по който трябва да бъдат ремонтирани, за да се подобри тяхното състояние.

„До зимния сезон се надяваме да отворим цялата магистрала „Хемус”, с изключение на тунела „Витиня“, в лява страна в посока София. Този тунел има конструктивни проблеми в самата тръба. Оказа, че лявата тръба има проблеми и поне една година ще продължат ремонтите на тунела”, каза още Глосов в Банско.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.