„Кожа“ за 150 000 долара в CS:GO

Суетата не е чужда на геймърите, дори напротив. Майсторите в електронните спортове рядко изглеждат впечатляващо в реалния живот, но това не означава, че нямат желание да изумяват с външния си вид и го правят по време на игра. Още повече, че средствата да оформиш визията на героя си на екрана са значително повече от прическата, грима, силикона или атрактивното облекло – възможностите на анимацията нямат граници.

Именно това води до все по-разрастващия се бизнес с „кожи“ – придаване на индивидуални свойства на иначе генеричен герой в някоя игра. Геймърите отдавна вкарват пари в игрите, за да дадат на героя си повече възможности да печели битките, но вече могат да го направят и по-красив и зрелищен. Това също не е безплатно – наскоро бе продадена най-скъпата „кожа“ в електронните спортове. Неизвестен фен даде 150 000 долара за облик на терорист в CS:GO, оборудван с AK-47 Case Hardened и оформен с куп скъпоплатени стикери, издадени по случай втория световен шампионат в Катовице през 2014-а.

Сумата е почти три пъти по-голяма от предния рекорд – 61 000 долара, които бяха дадени за образ на стрелец с пистолет, отново от CS:GO. При това става въпрос за придобивки, които не правят героя по-силен и оказват никакво влияние върху играта. Този тип „доене“ на геймърите вече не е толкова популярен сред разработчиците, тъй като игрите от типа „плати, за да победиш“ започнаха да губят популярност по очевидни причини. Но издателите намериха по-добър подход да измъкват доброволно пари от играчите. Оказа се, че прекалено много от тях са готови да инвестират немалко във външния вид на героя. Дори вече се наблюдава нов феномен – геймъри влагат много повече усилия в „обличането“ на героя, отколкото в самата игра, а „портретът“ му става по-ценен от „спортните му постижения“. Появява се дори колекционерска страст към определени артикули, които са били пуснати в продажба в ограничени серии и са придобити от определени герои. Придобивките може да са напълно виртуални, но търсенето им се разраства...

Коментари

Задължително поле