На 26 май 2019 да почерпят

Вениамин, Симона, Тодор и Ивана отпаднаха след първия концерт на живо в „Гласът на България“

Тино от „Гласът на България“ вкара чалга хит във филм на Тарантино

Лекуват в „Пирогов“ момче, поразено от токов удар в Северна Македония

Клуб на БГ професионалисти превзема Вашингтон Организацията помага на сънародниците ни да се реализират по-добре в Америка

Битката на финалистите в „Гласът на България“ започна

Британски алпинист загина на слизане от Еверест

Амелия Личева – във фокуса на Българския П.Е.Н.-център

Текстописецът и продуцент Крис Янг пред “Труд”: Дара е енергийно торнадо

51-годишен мъж, изпаднал в мозъчна смърт, стана донор на черен дроб Мъжът е приет във Великотърновската болница с тежка травма

Запорираха сметки и имоти на кмета на Септември Марин Рачев и съпругата му

Откриха ДНК следи от заподозрения за експлозията в Лион

Без тениска на бала, моля! Благотворителността ви да е по мярка…

Българка в Лион: В момента, в който е избухнала бомбата, чухме силните писъци

Международен трибунал на ООН постанови Русия незабавно да освободи арестуваните украински моряци

КФН: 80% от собствениците на автомобили ще плащат по-евтина „Гражданска“ Под 1% от шофьорите ще плащат около 400% "малус"

Комисията за финансов надзор (КФН) е започнала консултации по общественото обсъждане на наредбата за въвеждане на системата „бонус-малус“ при застраховките „Гражданска отговорност.

Като елемент от общественото обсъждане на наредбата се провеждат интензивни срещи с браншови асоциации и неправителствени организации. Целта на тези срещи е в режим на диалог да се чуят конструктивни мнения, които да бъдат отразени в окончателния вариант на системата „бонус-малус“, съобщиха от КФН.

Опазването живота на българските граждани и намаляване броя на пътно-транспортните произшествия е основната цел пред системата „бонус-малус“. Предварителните разчети сочат, че 80% от собствениците на автомобили ще плащат по-евтина Гражданска отговорност, тъй като ще попаднат в бонус-класовете. Под 1% от шофьорите ще бъдат в най-високите класове по „малус“, които предвиждат оскъпяване с 400%. Същевременно е важно да се посочи, че попадането в този клас най-често е следствие на виновно причинена смърт на пътя, обясняват от регулатора.

Комисията за финансов надзор заедно с Министерство на вътрешните работи и Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, които също ще трябва да одобрят наредбата, организира на 3 декември 2018 година /понеделник/ кръгла маса, на която ще бъдат поканени всички заинтересовани страни, включително и медиите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Застрахователите се опитват да ни пеят тази приспивна песен. Също като вдигат цената на тока примерно. И там разправят, че няма да се вдигнат цените на другите стоки, а те се вдигат.

  2. КАЛИНКИНАТА:1% от 3млн. шофьори са 30 000.Ако не са в затвора то нямат книжки,тоест няма да се застраховат?!

  3. Какви са условията, защо крият формулата на бонус малус? Дайте кратко и ясно:
    Личен автомобил – база xxx лв.
    Семеен +25%, Фирмен +200%
    Собстевеник/водач наказателни точки Х х +5%
    Тогава ще може да се смята и дискутира ….
    Сега работата е дайте да съберем още 1,5 милиарда отгоре, че може да ни ги поискат?!?!? Ако не ги искат – ще ги върнат ли?

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.