На 31 март 2020 да почерпят

Рибите да обърнат внимание на близките си, а Овните да избягват пътувания – Дневният хороскоп на Алена

Лекарствата срещу COVID-19 (ИНФОГРАФИКА)

Със секс да избием глобата за разходка! Сайтът Pornhub обяви официално, че плаща по $3500 за аматьорско видео

Разширяват Монако за повече луксозни домове

Правителството прие измененията в държавния бюджет за 2020 г. Предвижда се изтегляне на до 10 млрд. лв. държавен дълг

Продажбите на жилища в Сингапур се увеличават

Две жени са пострадали при катастрофа в Благоевград

Третият тест за коронавирус на Ангела Меркел също е отрицателен

Колумбийски бунтовници слагат оръжието

Отсрочват заемите на няколко стъпки Започват с 2-3 месеца, а при необходимост ще има удължаване за мораториума

Меган и Хари приключиха със задълженията си към кралското семейство

Компаниите не променят плановете си

КПП-та и пеши патрули в Бургаското гето

Военен кораб с 1000 болнични легла пристигна в Ню Йорк, за да помага в борбата с коронавируса

Метрото ще стига до „Арена Армеец“ и Околовръстното шосе

На днешното си заседание Общинският съвет прие предложение за промяна на Общия устройствен план на София, за да стане възможно удължаването на метрото до „Арена Армеец“ и Околовръстното шосе. Така вече може да започне процедурата по изработването на инвестиционен план за двете отсечки, както и търсенето на финансиране. Първоначалните планове за метрото предвиждаха и разклонение от бул. „Черни връх“ в посока Студентски град, но засега тази идея отпадна, съобщава БНТ.

Да се качите на метрото в центъра на столицата, то да ви откара директно до Симеоновския лифт и оттам да отидете на Алеко. Това може да стане и по-скоро от очакваното, ако се намери финансиране. Засега обаче не е сигурно дали от еврофондовете ще продължат да отпускат средства за строителството му.

Арх. Здравко Здравков, главен архитект на София: Най-вероятно ще се кандидатства за търсене на външно финансиране, говорим и за развитието на метрото, което е заложено в Общия устройствен план от метространция „Люлин“ към Околовръстен път, където също е приоритет за изграждане.

Предварителното планиране на удължаването на кабинковия лифт до хижа „Алеко“ е застраховка от бъдещи проблеми с частните терени, през които трябва да мине новото трасе. Собствениците вече са се съгласили на това .

арх. Здравко Здравков, главен архитект на София: Нашата задача е да продължим след техните имоти, да се надгради в южна посока, да стигне до станцията на Симеоновския лифт, която за бъдеще да стане междинна, а пък ангажиментът ни след започването на работата по развитието на метрото, да обезпечим метростанцията, която ще се намира северно от двата търговски комплекса, да стане и първа станция на лифта.
А планираното разклонение на третия метродиаметър ще подобри значително транспорта в Слатина и Редута.

То ще е с дължина 6 км. и ще започва от метростанцията на Военната академия, а крайната спирка ще е близо до търговския комплекс на „Цариградско шосе“. Натовареността на тази линия ще бъде 214 000 пътници на ден според прогнозите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Яко лобиране му е майката… демокрация е!
    Пп. А дали е само лобиране??

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.