Сачева: Няма нужда от прекомерни икономически мерки още на 18-тия ден от извънредното положение

Кметът на Банско: Карантината беше наложителна

ООН прие четири резолюции с безпрецедентна писмена процедура

Дончев: Ако се наложи, няма да се поколебаем да вземем още по-строги мерки срещу коронавируса

Застреляха журналистка в Мексико

Цената на петрола се покачи до 23,19 долара след договорка за сътрудничество между Тръмп и Путин

Изплащането на пенсиите ще бъде от 7 до 23 април

Антон Вълев, Нацонална аптечна камара: Маски с висока степен на защита няма

Горанов: Спад на икономиката с 3% е най-негативният сценарий, който разглеждаме

Зам.-министър Русинова: Мярката „60/40“ ще продължи до края на извънредното положение

Ген. Мутафчийски на въпрос на „Труд“: Всички болни лекуваме с Хлороквин

Китай и Русия изпратиха самолети с медицинско оборудване на САЩ

Д-р Любомир Киров: Не може да се въведе мярка да се носи маска, а такива да няма осигурени

Ген. Мутафчийски: 25 са новите случаи на заразени с коронавирус у нас 17 пациенти са изписани

Над 780 хиляди са заразените с коронавирус по света

Министър Аврамова: През 2024 г. приключва ремонтът на участъка от магистрала „Хемус“ между Боаза и пътя Русе – Велико Търново

През 2024 г. година се очаква завършване на участъка от АМ „Хемус“ между Боаза и пътя Русе – Велико Търново, съобщи по време на парламентарния контрол министърът на регионалното развитие и благоустройство Петя Аврамова.

Има осигурени средства по проекта, те са резервирани и ще се използват за изграждането на тази магистрална отсечка, заяви министърът. Правителството отпусна 1,348 млрд лева за проекта.

На основание на ресорни разпоредби на ЗОП /изключения, приложими за публични възложители/ Агенция „Пътна инфраструктура“ ще сключи договор с „Автомагистрали“ЕАД за изпълнение на проектиране на трите подучастъка от пътя Плевен – Ловеч до пътя Русе – Велико Търново и за строителство на цялото трасе на магистрала от пътен възел „Боаза“ до пресичането на пътя Русе – Велико Търново.

Агенцията е поискала предварително становище от АОП и МРРБ за тази законова възможност, каза министърът. Тя съобщи, че вече е изпратен проект на обявление за възложена поръчка в АОП и министерството с необходимите документи, чрез които да се прецени дали са спазени изискванията на съответната разпоредба и дали дружеството има необходимия капаците да изпълни дейностите.

Министърът информира, че се очаква строителството на участъка от Боаза до пресичането с пътя Плевен – Ловеч да започне в началото на 2020 г., като индикативният срок за завършване на обекта е началото на 2024 г. За участъка от пътя Плевен – Ловеч до пътя Русе – Велико Търново предвиденото време за проектиране на трите подучастъка е 180 календарни дни, ако няма съдебни обжалвания във връзка с отчуждителните процедури, би могло да започне строителството на този участък в края на 2020 г., като индикативният срок за завършване на обекта е средата на 2024 г.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.