Веселин Марешки: Гласувах за мобилизацията на българския народ срещу политическите брокери и измамници

ЦИК: Машинното гласуване в Перник е преустановено, няма съществени нарушения в избирателните секции

7,23% е избирателната активност в област Велико Търново към 10 ч. Най-висока е в Златарица и Сухиндол, най-ниска – в Горна Оряховица

Валери Симеонов: Гласувах за това България да има в Европейския парламент дейни и смели хора

Волен Сидеров: Гласувах за повече пари за България, еднаква минимална пенсия и заплата за цяла Европа

Ангел Джамбазки: Гласувах за силна България в Европа на отечествата

Община Габрово ремонтира с 1,7 млн. лв. квартални улици До дни ще бъде обявена обществената поръчка

Избирателната активност за евроизборите до 9:00 часа е 3,9 %

Елена Йончева: Тази вечер България и Европа ще бъдат променени

„Джон Уик 3” нахлу в кината Киану Рийвс отново е добре облечен убиец

Сотир Цацаров: До момента има образувани 12 досъдебни производства за купуване на гласове

17 018 души учат в трите висши училища във Велико Търново Преподавателите във вузовете в областта през 2018/2019 учебна година са 1 087

66-годишен мъж е починал след сбиване на площад в Плевен

Корнелия Нинова: Гласувах за промяна и за справедливост

Изцяло без покрив остана автобусът, опитал се да мине под мост в Пловдив

Министър Аврамова: Реализирани са над 2 млн. продажби на електронни винетки

Снимка: Архив

Реализирани са над 2 млн. продажби на електронни винетки. Това каза министърът на регионалното развитие Петя Аврамова по време на изслушването си в Регионална комисия за напредъка по въвеждането на електронната система за таксуване.

„Към 20 април чрез елeктронната система за пътно таксуване на база време са реализирани 2 755 821 броя продажби на обща стойност 182 997 922 лв. 82 % от приходите са от таксуване на пътни превозни средства до 3, 5 тона, леки и лекотоварни автомобили. 3% са от автомобили с тегло между 3, 5 и 12 тона. 15 % са в резултат на закупени електронни винетки за автомобили над 12 тона“, съобщи регионалният министър.

„За целите на обслужването на клиенти е въведен в експлоатация кол център, с единен номер 0700 10 876, с работно време от 9.00 до 17.30 ч. Паралелно се обслужват и постъпващите клиентски запитвания на електронен адрес“, заяви министърът и поясни, че към момента кол центърът обслужва средно по 40 обаждания на час.

„За отчетния период са приети и обслужени 8 680 входящи обаждания и са проведени 1550 изходящи обаждания с уточняващ или подпомагащ потребителите на пътя характер. В същия период са обработени повече от 20 000 входящи писма, като са подготвени и изпратени 15 850 отговора, а останалите са насочени за отговор по компетентност“, обяви Аврамова.

Според нея важен елемент от процеса на обслужване на клиентите е осигуряване на правото на потребителя на пътя да прехвърли електронната си винетка при смяна на регистрационния номер на автомобила. „От началото на март тази услуга се поддържа с възможност за подаване на документи изцяло по електронен път. В рамките на една работна седмица постъпват средно 910 заявки за пререгистрация, за които екипът на национално тол управление извършва действия по установяване на допустимост, процедиране на заявлението в електронната система, а именно прехвърляне на правото за ползване на пътната мрежа към новия регистрационен номер“, обясни Петя Аврамова.

„В рамките на отчетния период в резултат на установения електронен обмен с Агенция „Социално подпомагане“ са предоставени права за ползване на републиканска пътна мрежа на 199 896 броя автомобили на правоимащи лица“, допълни министърът.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.