На 26 май 2019 да почерпят

Вениамин, Симона, Тодор и Ивана отпаднаха след първия концерт на живо в „Гласът на България“

Тино от „Гласът на България“ вкара чалга хит във филм на Тарантино

Лекуват в „Пирогов“ момче, поразено от токов удар в Северна Македония

Клуб на БГ професионалисти превзема Вашингтон Организацията помага на сънародниците ни да се реализират по-добре в Америка

Битката на финалистите в „Гласът на България“ започна

Британски алпинист загина на слизане от Еверест

Амелия Личева – във фокуса на Българския П.Е.Н.-център

Текстописецът и продуцент Крис Янг пред “Труд”: Дара е енергийно торнадо

51-годишен мъж, изпаднал в мозъчна смърт, стана донор на черен дроб Мъжът е приет във Великотърновската болница с тежка травма

Запорираха сметки и имоти на кмета на Септември Марин Рачев и съпругата му

Откриха ДНК следи от заподозрения за експлозията в Лион

Без тениска на бала, моля! Благотворителността ви да е по мярка…

Българка в Лион: В момента, в който е избухнала бомбата, чухме силните писъци

Международен трибунал на ООН постанови Русия незабавно да освободи арестуваните украински моряци

Министър Желязков: Минута преди падането на скалата в Кресненското дефиле е направен обход

Минути преди инцидента с падналата скала в Кресненкото дефиле, районът е бил обходен. Това каза министърът на транспорта Росен Желязков пред БТВ.

По думите му хранителите на БДЖ наблюдават участъците 24 часа в денонощието. „Зад скалния къс се вижда, че има пукнатина. Това показва, че е имало процеси, тлеещи от години“, обясни Желязков. В конкретния случай минута преди падането на скалната маса е бил направен обход и не е имало абсолютно никаква индикация за това, обясни министърът.

Общата линейна дължина на критичните участъци е около 120 км за цяла България, сред тях е и Кресненското дефиле. „Всяка пролет след топенето не ледовете, алпинисти обикалят тези участъци и извършват обрушване на скалите, където има нужда “, увери той.

„Пострадалият локомотив в Кресненското дефиле беше в добро техническо състояние и след сериозен капиталов ремонт. Искам да поздравя колегите от НКЖИ, че успяха да се справят с работата в кратки срокове“, посочи Желязков.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. браво на железничарите!
    нишо общо с някои западноевропейски им колеги, където 2 см шума или 1 мм сняг са причина влаковете да спират за по ден…

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.