Кралски особи ритат трона в името на любовта

Десетки арестувани при антиправителствени протести в Казахстан

Кристалина Георгиева: Икономическият ръст на Китай ще бъде по-малък от очакваното

Марсилия до дъно

Караянчева за прекратения Луковмарш: Антисемитизмът, расизмът и ксенофобията нямат място в обществото ни

Черногорец издигна 6-тонен пилон с най-голямото българско знаме в София

Владислав Горанов: Ако погледнем числата, държавата се развива изключително успешно

Японските власти пуснали 23-ма пътници от „Даймънд принсес“, без да ги проверят за коронавирус

Външно министерство: Провеждането на Луковмарш бе предотвратено благодарение усилията на българските власти

Шефът на „Райънеър“ иска по-щателни проверки на мъжете мюсюлмани по летищата

Франция започна закриването на най-старата си АЕЦ

Луковмарш не се проведе

Коронавирус и в Обединените арабски емирства

Военнослужещи унищожиха невзривени боеприпаси, открити край Чепинци

Подновяват „Луцифер” за шести сезон

Министър Петя Аврамова: Пътният сектор ще стане първият, който ще се самоиздържа

Ако БСП разполага с информация за изнудване за системата за електронните винетки, да сезира контролните органи. Това каза министърът на регионалното развитие Петя Аврамова по време на разискванията по електронните винетки. „Другото е просто медийно говорене“, допълни още Аврамова.

„Изнудвана ли е фирмата да бъдат използвани подизпълнители от загубилите участници? Този въпрос г-н Свиленски трябва да бъде заден на фирмата, спечелила търга. Не на МРРБ“, каза Аврамова. Тя уточни, че ако БСП разполага с подобна информация, да я предостави на съответните органи.

Пътният сектор ще стане първият, който ще се самоиздържа и ефектът ще бъде усетен от хората с качеството на пътищата в България, каза още Аврамова.

„Електронното таксуване, както вече беше отбелязано от вас, е най-голямата и съществена реформа в ресора на МРРБ през последните години. Тя не е просто да поставим камери на пътя, а чрез нея изцяло се подменя досега съществуващият модел на хартиените винетки за време и за леки автомобили и за тежкотоварни автомобили на база изминато разстояние. С реформата ще осигурим реално заплащане за използването на пътищата при това без да се натоварва бюджета на гражданите“, допълни още министърът.

По думите ѝ без значение от коя партия са събраните около 1 млрд. лв. годишно ще бъдат изразходени само и единствено за рехабилитацията на пътищата. „Станахме свидетели на немалко критики, някои основателни. Други не дотолкова. Искам да благодаря на българските граждани за подкрепата, която получихме за въвеждането на тола, за търпението, с което заедно преодоляхме първоначалните проблеми при старта на електронната винетка. Ние се извинихме.

На недоброжелателите ще кажа: уверени сме в правотата на тази реформа и съвсем скоро само след няколко години хората ще започнат да виждат строителство и ремонти, очаквани с десетилетия и станали възможни именно заради приходите от тол. В момента от 20 хил. км републиканска пътна мрежа, 8 хил. са за ремонт“, изтъкна Авромова и подчерта, че такава реформа няма нужда от конфронтации, а от общи усилия.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.