Титаничен сблъсък между Ралица и Чилева за оставане в Hell’s Kitchen Оспорвана вечерна резервация, съмнения за саботаж и изненадващи похвали ни очакват в Кухнята на Ада тази вечер

Корнелия проби енергийния щит на Цветанов (обзор) Псалм 91 е разковничето на защитата

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 22 март 2019

Добър въпрос, уважаеми господин премиер

ЕС даде отсрочка за Брекзит до 22 май

Спор за наследство в основата на двойното убийство в Атина

Депутатът Емил Димитров: Държавата няма да строи данъчни складове

Доналд Тръмп: САЩ трябва напълно да признаят суверенитета на Израел над Голанските възвишения

Тръмп обръща НАТО срещу Китай

Пробив на крайнодесните в Холандия Марк Рюте загуби мнозинството си в Сената

Таксита на протест срещу „Максим“ (обзор) КЗК събира доказателства, за да спре приложението

Калоян Паргов: Държавата е длъжна да защити таксиметровия бранш от нелоялната конкуренция

Изяли сме 600 000 тона вносни плодове и зеленчуци Родното производство се продава зад граница

Сини балони на протеста на медицинските специалисти в Сливен

Нургюл Йешилчай получи предложение за брак В момента актрисата се снима в "Гюлпери"

Министър Петя Аврамова: Пътният сектор ще стане първият, който ще се самоиздържа

Ако БСП разполага с информация за изнудване за системата за електронните винетки, да сезира контролните органи. Това каза министърът на регионалното развитие Петя Аврамова по време на разискванията по електронните винетки. „Другото е просто медийно говорене“, допълни още Аврамова.

„Изнудвана ли е фирмата да бъдат използвани подизпълнители от загубилите участници? Този въпрос г-н Свиленски трябва да бъде заден на фирмата, спечелила търга. Не на МРРБ“, каза Аврамова. Тя уточни, че ако БСП разполага с подобна информация, да я предостави на съответните органи.

Пътният сектор ще стане първият, който ще се самоиздържа и ефектът ще бъде усетен от хората с качеството на пътищата в България, каза още Аврамова.

„Електронното таксуване, както вече беше отбелязано от вас, е най-голямата и съществена реформа в ресора на МРРБ през последните години. Тя не е просто да поставим камери на пътя, а чрез нея изцяло се подменя досега съществуващият модел на хартиените винетки за време и за леки автомобили и за тежкотоварни автомобили на база изминато разстояние. С реформата ще осигурим реално заплащане за използването на пътищата при това без да се натоварва бюджета на гражданите“, допълни още министърът.

По думите ѝ без значение от коя партия са събраните около 1 млрд. лв. годишно ще бъдат изразходени само и единствено за рехабилитацията на пътищата. „Станахме свидетели на немалко критики, някои основателни. Други не дотолкова. Искам да благодаря на българските граждани за подкрепата, която получихме за въвеждането на тола, за търпението, с което заедно преодоляхме първоначалните проблеми при старта на електронната винетка. Ние се извинихме.

На недоброжелателите ще кажа: уверени сме в правотата на тази реформа и съвсем скоро само след няколко години хората ще започнат да виждат строителство и ремонти, очаквани с десетилетия и станали възможни именно заради приходите от тол. В момента от 20 хил. км републиканска пътна мрежа, 8 хил. са за ремонт“, изтъкна Авромова и подчерта, че такава реформа няма нужда от конфронтации, а от общи усилия.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.