Откриха мъртъв мъж в град Рила

Викторио Александров към родителите на убитата Дарина: Идвам, идвам

Изпразват цистерна с 10 кубика газ на бензиностанцията на OMV на „Цариградско шосе“

Община плаща 170 000 лева за фатален инцидент на мост

В Хитрино вече възраждат улици и обществени сгради Делото срещу двамата машинисти е в ход

Пожарникар катастрофира в Търговищко, тежко ранена е руска гражданка

Директор на училище отстранен, 62% от учениците му не били в час

„Левски“ се закани на „Лудогорец“

Президентът към олимпийските отбори по природни науки: Надеждата за България е в огромния потенциал на младите хора

29-годишна и баща й пострадаха при катастрофа

Разходите за ток на „В и К“ скочиха с 10-15 на сто месечно

Неизправност или липса на вода може да е причина за взрива на бойлер в Шумен Засегната е и съседната къща

Белодробна болест е най-вероятната причина за смъртта на 13-годишната ученичка във Враца

Бизнесът настоява за разваляне на договорите с американските централи

5 години затвор и глоба от 5 000 лева за изнудвач от Горна Митрополия

Над два пъти са се са се увеличили катастрофите по магистралите

Повече от два пъти са се увеличили катастрофите по магистралите за последните 8 години, съобщи Пенка Георгиева – председател на Пациентски организации „Заедно с теб“. Сред основните причини е заспиването на волана. Данните са на Главна дирекция „Пътна полиция“.

Със 16% са се увеличили ранените при пътнотранспортни произшествия за последните шест години, каза Пенка Георгиева, цитирана от БНР: „Загиналите са 5 392 души. Това е един среден български град“.

Според доцент Кирил Терзийски, член на Българското дружество по сомнология, заспиването зад волана е голям проблем, който у нас се неглижира.

„В едно проучване още от 1998 година се доказва, че 10 до 30 процента от пътните инциденти се дължат на дремливо шофиране, нещо повече – тези от тях, които са фатални, свързани с човешки жертви или наранявания, са дори още по-голям процент поради съвсем разбираемия факт, че човек, когато е заспал, няма възможност за реакция – да се предпази, да натисне спирачка, да отклони МПС-то. Въпреки това в официалните статистики това липсва“.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. а с колко километра са се увеличили магистралите и с колко броя на автомобилите?

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.