Мач на кило кръв и метър кожа

“Левски” без загуба вече 21 години

Царица Елеонора се поболява на фронта Дължим спасяването на Боянската църква на втората съпруга на Фердинанд

На 25 април 2018 да почерпят

Д-р ист. Николай Панайотов: Притежаваме единствената в света колекция от ритуални ножове за обрязване Откритият във Варненския халколитен некропол „златен фалос“ всъщност е предпазител /превръзка/ след обрязването

Пускат ток на най-богатите Електрическото „сърце” на най-луксозния SUV издържа 50 километра

Германският министър на външните работи нарече Асад “безчовечен” в реч в ООН

Полицията спря шествията на феновете

Тома Биков: ГЕРБ не се страхува от президента

Ген. Румен Миланов: Колкото по-шумен е един арест, толкова повече грешки се допускат

Арестуваха босненски гражданин с автомобил, пълен с оръжия в Италия

Еманюел Макрон: Франция и САЩ ще работят за ново ядрено споразумение с Иран

Съвместна проверка на плаж „Делфин“ направиха експерти от РИОСВ – Бургас и Министерството на туризма

Лиляна Павлова: Готови сме за клуба на развитите страни

Виетнамците се завръщат Десетки студенти от далечната страна ще се трудят в "Албена"

Налогът за колата според газовете

Снимка: Архив

Данъкът за автомобила ще зависи от изпусканите от него вредни газове. Така данъкът за старите коли може да е по-висок от този за новите, които отговарят на по-високи еко стандарти, стана ясно от думите на министъра на финансите Владислав Горанов в парламента.

Според него е грешен моделът за облагане, наследен от началото на века, при който за определяне на размера на данъка се отчита стойността на автомобила без да се отчита неговата екологична тежест. „Допускаме много евтино да станем гробницата на Европа по отношение на леките автомобили. До няколко години предстои Европа да забрани използването на дизелови агрегати в лекотоварни моторни превозни средства. И ако ние не вземем навреме мерки, ще допуснем всички стари дизели на Европа да дойдат в България“, каза министърът. И добави, че трябва да се работи за пребалансиране на системата за облагане на леките автомобили.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Наглото правителство на некадърниците иска да стриже бедните с по обикновени коли и да обслужва банките ,за да може всеки да им е роб потънал в кредити за ненужна нова таратайка бъкана с електроника , пластмаси и съмнителни екостандарти
    ! Да я сменя на няколко години и да е послушен роб , потънал в дългове !
    Нагла смяна на облагането , богатите да плащат малко , а бедните да го ду*хат !
    На километър пробег няма ли да има данъци , все пак колата за да замърсява трябва да е в движение !
    Незабавна смяна на гевреците от това Правителство , да отиват на съд за геноцит над българите и обслужване на европед*алски интереси .

    1. Евала!Напълно прав си ама…как да ги сменим като няма единност…

    2. Ало пичаго,като нямаш пари за нова кола,какъв ти е проблемът да се возиш на градски транспорт-да не би да си се родил с кола !

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.