Найджъл Фараж иска да участва в преговорите за Брекзит след победата на евровота

Мей заяви, че резултатите на торите на евроизборите са „много разочароващи“

Над 51% от вота в Търговищко е за ДПС

Редят 60 оригинални творби на фестивала на китайската култура в Търново Проявата се организира за първи път

Премиерът инспектира инфраструктурни обекти в Габрово и Севлиево Очаква се обходният път на Габрово, водещ към бъдещия тунел под Шипка, да бъде завършен предсрочно

Крайнодясната партия „Лига“ води на изборите в Италия

ГЕРБ бие БСП със 7,91% в Бургаско

Председателят на управляващата партия в Румъния влиза в затвора за корупция

Нинова обяви оставка, но по нова процедура Отива на пряк вътрешен вот за председател на БСП

Свищовска студентка с награда от конкурс на международно туристическо изложение

Масово бягство от затвор в украинския град Одеса

Спипаха над 3,8 кг контрабандно злато в тайник на автобус на МП Капитан Андреево

Шест автомобила горяха в Бургас Пиромани палили наред, търсили возилото на бизнесмен

Над 54% активност в Никола Козлево и 58% за ГЕРБ

Организират гладиаторски игри „Колизеум“ на фестивала на античното наследство в Свищов Петнадесетото издание на "Орел на Дунава" ще се състои от 7 до 9 юни

Налогът за колата според газовете

При превишение на нормата за фини прахови частици над 4 пъти ще се затварят за коли определени карета в София.

Данъкът за автомобила ще зависи от изпусканите от него вредни газове. Така данъкът за старите коли може да е по-висок от този за новите, които отговарят на по-високи еко стандарти, стана ясно от думите на министъра на финансите Владислав Горанов в парламента.

Според него е грешен моделът за облагане, наследен от началото на века, при който за определяне на размера на данъка се отчита стойността на автомобила без да се отчита неговата екологична тежест. „Допускаме много евтино да станем гробницата на Европа по отношение на леките автомобили. До няколко години предстои Европа да забрани използването на дизелови агрегати в лекотоварни моторни превозни средства. И ако ние не вземем навреме мерки, ще допуснем всички стари дизели на Европа да дойдат в България“, каза министърът. И добави, че трябва да се работи за пребалансиране на системата за облагане на леките автомобили.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Наглото правителство на некадърниците иска да стриже бедните с по обикновени коли и да обслужва банките ,за да може всеки да им е роб потънал в кредити за ненужна нова таратайка бъкана с електроника , пластмаси и съмнителни екостандарти
    ! Да я сменя на няколко години и да е послушен роб , потънал в дългове !
    Нагла смяна на облагането , богатите да плащат малко , а бедните да го ду*хат !
    На километър пробег няма ли да има данъци , все пак колата за да замърсява трябва да е в движение !
    Незабавна смяна на гевреците от това Правителство , да отиват на съд за геноцит над българите и обслужване на европед*алски интереси .

    1. Ало пичаго,като нямаш пари за нова кола,какъв ти е проблемът да се возиш на градски транспорт-да не би да си се родил с кола !

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.