На 55 майката на Рита Ора засенчи дъщеря си

Казват, че крушата не пада по-далеч от дървото и това е самата истина, особено когато става дума за певицата Рита Ора и нейната майка. И макар изпълнителката на "Let You Love Me" да е наследила красотата си от своята родителка, спокойно може да се каже, че 55-годишната Вера успя да засенчи популярната си дъщеря на събитие на "Cartier", провело се наскоро в Лондон.

За специалната вечер тя бе избрала блестяща златиста рокля с тънки презрамки на марката "Stella McCartney", достойна за момиче на Бонд. Кройката на дрехата вървеше по тялото ѝ, следвайки извивките му, като дължината ѝ стигаше до глезените, където завършваше с лента от бял шифон. За да завърши изцяло визията си, Вера беше обула сандали на висок ток, цветово подхождащи на облеклото ѝ, а като аксесоари носеше единствено часовник и гривна. Крайният резултат бе наистина впечатляващ.

В своята лична Инстаграм страница тя сподели две снимки - на едната позира в дома си, мигове преди да излезе за мероприятието, а на другата стои до Рита, държейки я за ръка.

"За всяка майка внезапно идва денят, в който осъзнава, че децата ѝ вече са пораснали и именно те са тези, които я водят по пътя на живота с любов", гласи посланието към кадъра на двете дами.

И докато Вера бе заложила на стилен тоалет, наследницата ѝ беше предпочела екстравагантен външен вид, типичен за артистите. Тя носеше червена рокля с широки дълги ръкави, яка тип поло и 2 цепки в предната част, която бе съчетала с високи ботуши, клъч-чанта и ексцентрична шапка в същия цвят.

По професия Вера Сахаци е психотерапевт. Тя е родена в Косово, но когато Югославия се разпада и започва преследването на албанците, тя бяга в Лондон, където се установява заедно със съпруга си Ник и децата им.

През 2005 я диагностицират с рак на гърдата, след което се подлага на мастектомия. По същото време болестта ѝ причинява тревожност у Рита, която от притеснение започва да получава панически пристъпи, но именно Вера ѝ помага да излезе от това състояние.

В началото на тази година майката на Ора стана рекламно лице на банските костюми "Amoena", като модната линия бе лансирана от благотворителната организация за рак на гърдата "Future Dreams". Тогава тя се снима за каталога, обяснявайки, че единствената причина, поради която застава пред фотографския обектив, е желанието ѝ да повиши осведомеността за болестта и да вдъхнови жени, които вече са се сблъскали с нея.

Коментари

Задължително поле