Трилър с изчезналата българка на остров Родос

Мъж от Китай почина в Банско, прилошало му и припаднал По първоначална информация не става въпрос за коронавирус, заяви д-р Кунчев

С пошлост и арогантност доубиват Вапцаров Литературни “пехотинци” правят жалки опити да атакуват таланта на поета

Ръководството на „Лафка“: Спираме оперативната си дейност заради законовите ограничения и въвеждането на държавен монопол Компанията разполага с финансов ресурс за погасяване на задължения си

Прокуратурата внесе обвинителен акт срещу Явор Бахаров в разложкия съд

7 000 долара за еротичен круиз в Гърция

Безрадостната участ на националните кумири Горкият дякон Васил Кунчев ни гледа от небесните жилища и цъка с език

Премиерът Борисов: През последните години чувствително расте броят на българите, които се завръщат в родината

Пленум на БСП нищи бройката социалисти

17,5 млн. евро струва най-скъпият автомобил за 2019 г. McLaren F1 LM постигна най-висока цена при наддаване на търгове

Нападнатото в столичен автобус момче спечели сребърен медал на състезание по самбо

Земетресение от 5,7 по Рихтер на границата между Турция и Иран

Българин отрече Коперник и Айнщайн Тодор Йончов влезе в историята като Гений на отрицанието

Израел ограничава полетите от Япония и Южна Корея заради коронавируса

Джъстин Бийбър говори за сексуалния си живот

НКЖИ след инцидента с влаковата композиция в Пловдив: Стрелката и жп линията са в добро състояние (обзор) Чакат резултати от черните кутии на двата дерайлирали локомотива

Превозвали 1900 тона пропан-бутан

Стрелката е била проверена преди 10 дни, инспекцията е показал, че няма проблем. Не мога да се съглася с твърдението, че инфраструктурата е в лошо техническо състояние. Това коментира Красимир Папупкчийски от Националната компания “Железопътна инфраструктура” (НКЖИ) след инцидента на Централна гара-Пловдив. В събота сутрин дерайлираха два локомотива и три вагона на композицията от общо два локомотива и 25 вагона, превозващи 1900 тона пропан-бутан.

Реакцията на НКЖИ дойде в отговор на твърдението на фирмата собственик на вагоните – “Булмаркет”, според които причини за инцидента състоянието на жп инфраструктурата и счупен език на стрелка. Стана ясно още, че водещият локомотив е собственост на фирмата, чиято влакова композиция се взриви на гара Хитрино.

“Черните кутии на двата дерайлирали локомотива ще бъдат свалени и разшифрирани”, обясни още Папукчийски.
“Ще стане ясно как и бил управляван влакът, с каква скорост реално е карал и дали е имало пропуски от страна на машинистите”, допълни той.

Управителят на фирмата-собственик Петър Ганев уточни, че още в събота било установено, че при максимално разрешена скорост от 40 км/ч в района на гарата, влакът се е движел с 35 км/ч.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (9)

  1. Господа от НКЖИ време е да се събудим и да спрем да се самозалъгваме,2фирми ни правят на маймуни Булмаркет и ЕКспрес сервиз единия прави огромен компромис с маневрени бригади и машинисти,а чифлика заблуждават всички колко добри ремонти правят и самм канят разни величия в халетата и снимки колкото щеш а качество никакво.

  2. Моля,проверете успоредността на осите на всички колелета на двигателните машини и вагоните.Съобразете с теоретичните норми.Преди много години нормата за успоредност при движение по релсови пътища беше отчайващо висока.Справки инж./другите не ги съобщавам/ Белмустаков/Темата е дълбока и не е от вчера.
    Късметът е за Пловдив.

  3. Живейте,Веселяци!Какво става с коментара ми?
    Науката за Природата не е за всеки бизнесмен.

  4. Булмаркет бяха зависнали с огромна сума на Експрес Сервиз за ремонтите на локомотивите ,а както знаем всички Колеви са ужасно алчни и след много кандарми и натиск заплашиха Станков че ще му спят всички локомотиви и че ще има проблеми ,същото се случи и с БЖК след поредната авария ,плаща се веднага.Там е заровено кучето Наско Колев им слага шапката на всички

  5. Булмаркет бяха зависнали с голяма сума на Експрес Сервиз за ремонтите на тези локомотиви който постояно аварират ,Колев заплаши Станков че ще му спре локомотивите и след което последва плащане но явно му е сложил шапката ,имаше и подобни случаи и с БЖК Наско и там ги уреди набързо с няколко печеливши авариики

  6. До господата от НКЖИ ако ви е писнало да ви изкарват постояно виновни от Булмаркет за всичко момя провете много внимателно механиката на локомотива.Ще ви станат ясно много неща само се пригответе за атаки от Анастас Колев от Експрес сервиз

  7. Имаме прецедент колеги,Булмаркет системно пренебрегва правилата за безопастност на НКЖИ и ИАЖА ,посредством персонал и надежност на локомотивите но никои не реагира защо?
    1.Да се провери защо на този локомотив механиката му е ужасно разхлабена и защо се правят интервенция на редуктори и предавка на модел локомотив за който няма одобрена технология, каде са И АЖА изащо се страхуват да проверяват Станков и Експрес сервиз за технологични изменения който не са съвместими с модела локомотив.Може би че джоба на Станков е пълен или че Експреса са на ти с евродепутати кметове и т.н

  8. Проверено е Експрес Сервиз имат осъдителна присъда за некачествен ремонт към часна фирма от Бургас ,присъдата е издадена от съда в Русе през 2016г , гн.Анастас Колев собственика се е държал изкючително нагло калто винаги е е плашил отново със силните на деня типично.Сега държавата трябва да си свърши вече работа подобаващо и да спре Булмаркет и Експреса да безчинстват и да си вършат работата както трябва неможе да ни избиват по гарите и винаги НКЖИ да са виновни

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.