Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Румен Радев: Днес сме република. Но чиста ли? Свята ли?

Йорданка Фандъкова: Васил Левски положи най-здравите основи на нашето историческо пробуждане

Как съдийка, командирована от Лозан Панов от Пещера в София, реши дело в негова полза

Вежди Рашидов се поклони пред паметта на Васил Левски

Тръмп се присмя на Опра Уинфри US лидерът зове тв водещата да се кандидатира за президент

Спас Гърневски: Фаловете на Валери Жаблянов са три и трябва да получи червен картон

Спас Русев: Надявам се на трофей още тази година

Петнадесетото издание на “Българската Коледа” събра близо 2,5 млн. лева

Главното мюфтийство изрази безпокойство от състоялия се Луковмарш в София

Кремъл отхвърли обвиненията за намеса в американските избори

Наказаха две “мулета” на измамника бай Митко 5560 лв. са върнати на старец от Велики Преслав

9,3% е ръстът на приходите от международен туризъм през 2017 г.

Арести за серийни крадци на коли Шиндлера и Таратора отвлекли „Мерцедес” по метода „скъпа баничка”

Ердоган и Путин обсъдиха ситуацията в Сирия

“Руен ” е с името на своя предшественик от 60-те, който е развял първи българския флаг в Австралия

В своя първи рейс отплава новият 42 300-тонен бълкер “Руен” на Параходство “Български  морски флот”АД, съобщиха от пресцентъра на родната шипингова компания. Корабът за насипни товари е произведен в китайската корабостроителница Jiangsu Hongqiang Marine Heavy Industry, намираща се недалеч от Шанхай.

В нея е била тържествената церемония по вдигането на флага на “Руен”, като негова кръстница е  Кремена Ангелова-главен юрист на Параходство БМФ.

Първи капитан на новопостроения плавателен съд е кап. д.п. Николай  Николов, а първи главен механик – инж. Камен  Василев. Корабът ще посети няколко пристанища за натоварване и разтоварване в Азия и в Европа. Първото пристанище е Поханг, Южна Корея.

„Руен“ е не само най-новият, но и е най-високоефективният кораб на 125-годишната българска шипингова компания. Той е първият от серията от шест кораба от този тип, които са с качествено нов ергономичен и екологичен дизайн.

През ноември в същата китайска корабостроителница бе спуснат на вода вторият бълкер от тази серия, който ще носи името „Рила“. Очаква се той да влезе в експлоатация към средата на следващата година. А към края на 2017 г. флотът на Параходството ще бъде попълнен и с третия кораб от серията, който ще носи името „Рожен“. Така компанията запазва традицията при наименоване на кораби и  новопостъпилите бълкери получават имена на български планини и планински върхове.

Първият „Руен“ е приет в състава на БМФ на 15 март 1967 г. Той е 14 030-тонен рудовоз, построен в Иношима, Япония и е първи от серията еднотипни кораби, поръчани от Параходството в тази държава. Първи капитан на кораба е Николай Мавродиев, първи главен механик – Евстати Василев. На 5 април 1967 г. „Руен” първи от българските кораби развява родния флаг в пристанище на петия континент – Австралия (Порт Фримантъл). „Руен” е изведен от състава на БМФ след 42 години експлоатация през май 2009 г.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.