CNN спечели делото срещу Белия дом за отнетия пропуск на репортер

МРРБ: Електронната уикенд винетка ще струва 10 лв.

Тереза Мей назначи двама нови министри

Цигани убиха пътник във влак (обзор) Задържани са брат и сестра от клана Мутафчиеви от Ихтиман

Нинова: Докато съм председател, няма да има коалиция с ГЕРБ

Марин Льо Пен: Европа греши, че води Студена война срещу Русия

Кариерен форум за българи в Германия на 29 ноември

Словакия удостои трима българи с най-високото си отличие

Oтбелязват 130-годишнината от рождението и 70 години от мъченическата смърт на митрополит Борис Неврокопски

България, Турция и Русия с общ проект за гастрономически туризъм в региона на Черно море

Спипаха 22-годишен да драска по паметника на Съветската армия в София, арестуваха го (СНИМКИ)

МЗ купува 280 нови линейки за 38,3 млн. лева Подписват договорите в понеделник

Цветан Цветанов: Един президент трябва да е независим, а Румен Радев много ясно вече се позиционира при БСП

8 жертви и тотален хаос по пътищата в САЩ след първия сняг (ВИДЕО, СНИМКИ)

Кюстендилският съд отложи делото срещу братя Галеви за март

Русия изпада от китайския проект „Път на коприната“

Китай и Русия Снимка: orientalreview.org/архив

Още от тази година товари от Китай трябва да започнат да се пренасят по железопътната магистрала Баку-Тбилиси-Карс, заобикаляйки Русия. Китайците не са доволни от скоростта на доставка на товари през Русия за ЕС. Най-главното обаче е това, че има политическа неопределност в отношенията между Москва и Брюксел, пише руското издание „Газета“.

През септември ще започне сервизното обслужване на новата железопътна линия от Баку (порт Алят), през Тбилиси, до турският град Карс. Дължината на линията е 826 км. Строежът започна още през 2008 г и плановете бяха да бъде завършен за три години, но все още го дострояват. През юли т.г. най-накрая бе обявено началото на тест-драйв по железопътната линия.

Очаква се линията да започне да работи пълноценно в края на 2017 г. или началото на 2018-а. Тя трябва да стане съставна част на „Новия път на коприната“ – част от китайският мегапроект „Един пояс – един път“, който трябва да съедини Китай и Европа, чрез високоскоростни и безопасни търговски коридори.

Предполага се, че в началото на експлоатацията на магистралата, тя ще може да превозва до един милион пътника и 6,5 милиона тона товари на година, а в последствие може да достигне до 17-20 милиона тона и 2 милиона пътника.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Ами руснаците са нискотехнологична нация и затова отпадат. Освен във военните и космичните технологии – ги няма почти никъде другаде що се касае за техника. Не съм изненадан.

  2. Това са резултатите на напълно грешната външна политика на тандема Путин-Лавров. Провеждайки решителна изолационна политика и обричайки Русия на недоверие и страх от близки и далечни държави, Путин и Лавров ще останат в историята като най-некадърните държавници.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.