Съд в Киев призна за виновен Виктор Янукович

Спипаха рецидивисти след обир в Търново Единият от гастрольорите от Търговище е с 13, а другият с 25 криминални и съдебни регистрации

Военен подари козичка на баба Дора, тя я кръсти Радка

Изпращат електронни писма от името на богати сирийски вдовици, за да точат лични данни Все още не са спрели фалшивите имейли от банки и НАП

Осигуряване след пенсиониране и облекчения за деца

В 1015 училища днес няма да се учи заради грипа

Болница „Лозенец” вече да не е към МС, решиха на първо четене депутатите

ВСС прие единодушно увеличението на заплатите на всички магистрати и съдебни служители с 10% от 1 януари

СДВР към родителите: Говорете с децата си за опасните селфита

Горя „Ауди” на мъж от Вършец, заминал във Великобритания

Половината българи са “за” законови промени в полза на зимния туризъм Над 50% не одобряват действащите ограничения, 60 на сто са "за" втори лифт в Банско

Премиерът Борисов: Спазихме обещанията си към българите с увреждания, продължаваме с реформата в ТЕЛК

Ким Чен-ун започва подготовка за втората среща с Тръмп

Адвокат Марковски: Много държави дават възможност за гражданство срещу инвестиции, те са жизнено необходими

Антон Кутев: Обвинението срещу Елена Йончева е най-нескопосаното, което съм виждал

Русия изпада от китайския проект „Път на коприната“

Китай и Русия Снимка: orientalreview.org/архив

Още от тази година товари от Китай трябва да започнат да се пренасят по железопътната магистрала Баку-Тбилиси-Карс, заобикаляйки Русия. Китайците не са доволни от скоростта на доставка на товари през Русия за ЕС. Най-главното обаче е това, че има политическа неопределност в отношенията между Москва и Брюксел, пише руското издание „Газета“.

През септември ще започне сервизното обслужване на новата железопътна линия от Баку (порт Алят), през Тбилиси, до турският град Карс. Дължината на линията е 826 км. Строежът започна още през 2008 г и плановете бяха да бъде завършен за три години, но все още го дострояват. През юли т.г. най-накрая бе обявено началото на тест-драйв по железопътната линия.

Очаква се линията да започне да работи пълноценно в края на 2017 г. или началото на 2018-а. Тя трябва да стане съставна част на „Новия път на коприната“ – част от китайският мегапроект „Един пояс – един път“, който трябва да съедини Китай и Европа, чрез високоскоростни и безопасни търговски коридори.

Предполага се, че в началото на експлоатацията на магистралата, тя ще може да превозва до един милион пътника и 6,5 милиона тона товари на година, а в последствие може да достигне до 17-20 милиона тона и 2 милиона пътника.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Ами руснаците са нискотехнологична нация и затова отпадат. Освен във военните и космичните технологии – ги няма почти никъде другаде що се касае за техника. Не съм изненадан.

  2. Това са резултатите на напълно грешната външна политика на тандема Путин-Лавров. Провеждайки решителна изолационна политика и обричайки Русия на недоверие и страх от близки и далечни държави, Путин и Лавров ще останат в историята като най-некадърните държавници.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.