Нобелова награда за литература може да няма и през 2019 година

Хиляди албанци излизат на антиправителствен протест в Тирана

Граничари заловиха 14 пакета с канабис, укрити в тайници на кола на ГКПП “Лесово”

Пленкович към Борисов: 17 май ще остане в историята

Сирак, напазаруван като стока и изоставен Невероятната история на Бойко Роджър Гренцке от сиропиталище в Сандански

Безмилостна битка в „Гласът на България“ Само четирима ще имат шанса да продължат към големия финал

Мартина мина на русо и захвърли дрехите Плеймейтката взриви социалните мрежи

Стачка на шофьорите на камиони в Бразилия отмени над 100 полета

Анкара: Турция е готова на ответни мерки, ако САЩ възпрепятстват доставката на самолетите Ф-35

1500 деца от 90 училища идват в Търново за ромския фестивал ”Отворено сърце”

Майстор от Габрово представи България на срещата на световните столици на ножарството

Пленкович прие Борисов в Загреб (СНИМКИ)

Секс, наркотици и мъпети “The Happytime Murders” е предназначен за възрастни

Премиерът Борисов пристигна в Хърватия (СНИМКИ)

Цветан Цветанов разговаря с председателя на македонския парламент Талат Джафери

Специална Е-класа за лек офроуд

Комбито на Е-класата с пакет All Terrain смело изкачва наклони с хлъзгава настилка по черни пътища.

Просветът достига 17,6 см

Каросерията е защитена отвсякъде с предпазни облицовки в долната си част срещу надраскване в офроуд.
Каросерията е защитена отвсякъде с предпазни облицовки в долната си част срещу надраскване в офроуд.

Много място, солидна мощност, нисък разход, луксозна изработка и възможности за лек офроуд – който ще пише писмо с подобни желания за нова кола до Дядо Коледа, е по-добре да го адресира до Mercedes със съответната първоначална вноска. Германският производител лансира предпразнично точно такъв автомобил за потребители, за които премиум комбитата като Т-модела на Е-класата са твърде ниски и стандартни, а съответните SUV-модели като GLE са твърде високи и помпозни.

В нишата между тези два варианта на Е-класата Mercedes позиционира трета Е-класа и това е комбито с повишена проходимост E-класа с пакета All Terrain. Новият автомобил е леко повдигнат и пригоден за излизане от асфалта Т-модел. Просветът е увеличен с 2,9 см за преодоляване на препятствия, а в серийното оборудване влизат система за задвижване на четирите колела и многокамерно въздушно окачване. Каросерията е защитена с черни облицовки на арките на калниците, броните и долната част на броните, в които е интегрирана и защита за дъното на автомобила. Така комбито на Е-класата започва да прилича на кросоувър, но вози приятно като лимузина на хубав асфалт и в същото време е готово да го напусне и да поеме смело по черните пътища.

Салонът е луксозен и технологичен - същият като на лимузината на Е-класата.
Салонът е луксозен и технологичен – същият като на лимузината на Е-класата.

Водачът разполага с режими на шофиране Comfort, Eco, Individual, Sport и All Terrain (вместо Sport Plus). В режим All Terrain просветът се увеличава с още 2 см до 17,6 см при движение със скорост до 35 км/ч в офроуд. Колата гази водни препятствия с дълбочина 30 см, изкачва и се спуска по наклони с ъгъл до 30 градуса. Водачът следи на монитора върху конзолата параметрите от работата на автомобила и получава предупреждения за препятствия.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Прилича на фотошоп. Потвърдено ли е от независим експерт до когото германци с куфарчета няат достъп ?!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.