10 години затвор за турски съдия с награда за човешки права от Европарламента

Китай предложил да увеличи внoса от САЩ до обем от 1 трлн. долара

Откриха труп на възрастна жена във Враца

Сириец държал мрежа за плащания на терористи у нас (обзор) 43-ма арестувани за участие в древната система за парични трансфери “хавала”

Берлускони се кандидатира за ЕП

Една трета от работещите у нас получават месечни бонуси

В Казанлък отбелязаха 130-тата годишнина на 23-и пехотен Шипченски полк

Христо Стоичков: Иван Вуцов беше човек с голям замах

Строителите с 20% по-високи заплати (обзор) 15 000 компании от бранша са в сивия сектор

Украйна готви визов режим за руснаците Той предвижда биометричен контрол и предварително уведомяване

Труд Уикенд – един вестник за два дни

Висш севернокорейски генерал на среща с Помпео във Вашингтон

Ура, патките се завръщат! Три пъти повече патици тази година зимуват у нас

Грипът взе десетки жертви в Източна Европа

Антон Кутев: БСП няма проблем със самите изтребители, а с процедурата 1,3 млрд. лв. за "Хемус" ще бъдат разпределени без процедури, каза депутатът

Специална Е-класа за лек офроуд

Комбито на Е-класата с пакет All Terrain смело изкачва наклони с хлъзгава настилка по черни пътища.

Просветът достига 17,6 см

Каросерията е защитена отвсякъде с предпазни облицовки в долната си част срещу надраскване в офроуд.
Каросерията е защитена отвсякъде с предпазни облицовки в долната си част срещу надраскване в офроуд.

Много място, солидна мощност, нисък разход, луксозна изработка и възможности за лек офроуд – който ще пише писмо с подобни желания за нова кола до Дядо Коледа, е по-добре да го адресира до Mercedes със съответната първоначална вноска. Германският производител лансира предпразнично точно такъв автомобил за потребители, за които премиум комбитата като Т-модела на Е-класата са твърде ниски и стандартни, а съответните SUV-модели като GLE са твърде високи и помпозни.

В нишата между тези два варианта на Е-класата Mercedes позиционира трета Е-класа и това е комбито с повишена проходимост E-класа с пакета All Terrain. Новият автомобил е леко повдигнат и пригоден за излизане от асфалта Т-модел. Просветът е увеличен с 2,9 см за преодоляване на препятствия, а в серийното оборудване влизат система за задвижване на четирите колела и многокамерно въздушно окачване. Каросерията е защитена с черни облицовки на арките на калниците, броните и долната част на броните, в които е интегрирана и защита за дъното на автомобила. Така комбито на Е-класата започва да прилича на кросоувър, но вози приятно като лимузина на хубав асфалт и в същото време е готово да го напусне и да поеме смело по черните пътища.

Салонът е луксозен и технологичен - същият като на лимузината на Е-класата.
Салонът е луксозен и технологичен – същият като на лимузината на Е-класата.

Водачът разполага с режими на шофиране Comfort, Eco, Individual, Sport и All Terrain (вместо Sport Plus). В режим All Terrain просветът се увеличава с още 2 см до 17,6 см при движение със скорост до 35 км/ч в офроуд. Колата гази водни препятствия с дълбочина 30 см, изкачва и се спуска по наклони с ъгъл до 30 градуса. Водачът следи на монитора върху конзолата параметрите от работата на автомобила и получава предупреждения за препятствия.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Прилича на фотошоп. Потвърдено ли е от независим експерт до когото германци с куфарчета няат достъп ?!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.