Разпитват бизнесмена Емилиян Гебрев

Тилна травма е причинила смъртта на бебето от Габрово Детето е и с изгаряния по лицето и шията

Корнелия Нинова: ГЕРБ и „Обединени патриоти“ претърпяха провал в интеграцията на ромите

Газпром ще започне да строи инфраструктура в Сърбия за „Турски поток“

Баща и син загинаха от късо съединение в дома си

Броят на убитите при атентата в Богота достигна 21

Повече мощност за електромобил №1 Nissan Leaf разполага с 217 конскти сили и изминава 385 км

Григор Димитров се класира за осминафиналите на Australian Open

Скръбна вест! Отиде си Иван Вуцов

Министър Петков: Хората с увреждания, които досега не са получавали месечна добавка, трябва да подадат заявление затова до края на януари

60% от всички известни видове кафе може да изчезнат в близко бъдеще

Захариева: Страната ни има интерес от визитата на Путин в Сърбия Външният ни министър заяви, че руският президент има покана за посещение у нас

Как извънземните коментирали „Пловдив – европейска столица на културата“?

Стефан Софиянски предлага нова Конституция От 2007 г. сме член на ЕС и трябва да градим по нов начин нашите обществени отношения, заяви бившият кмет на София

От Белия дом официално съобщиха, че Тръмп няма да участва в Световния икономически форум в Давос

Учен в катаджийски дрехи издаде книга „Добър шофьор ли съм?“

На снимката: Николай Колев

Бившият началник на КАТ в Сливен Николай Колев издаде книга с препоръки за шофирането на лек автомобил, правилното поведение на водачите в конкретни ситуации и тест, който ще покаже на всеки читател колко струва зад волана. „Добър шофьор ли съм?“ е бутиково издание със скромен тираж, което излезе от печат буквално преди дни и още е съвсем топло. „Никой не ме е финансирал. Просто аз се бръкнах в джоба, защото искам да бъда полезен“ – обясни Колев.

Николай Колев е авторитет в професията си и рядко срещана колоритна личност. Целият му стаж е преминал в пътна полиция и КАТ, има три дипломи за висше образование, последната – по право, доктор на науките е. Твърди, че за войната по пътищата има пет причини: политизацията на МВР, десетките промени в нормативната уредба, които трябва да се контролират от 11 ведомства, пътните условия, въпреки че официалната статистика ги поставя на последно място, обучението на водачите и контролът. „Голяма грешка е, че от изпитите за шофьорска книжка махнаха управлението на полигон! Да не говорим, че курсовете се комерсиализираха. Що се отнася до контрола, ще има ред, когато се създадат условия за това, а не като се налагат само глоби“ – убеден е той. Казва, че само като закъсат, хората се сещат за важните неща: жените, лекарите, адвокатите и катаджиите.

„Цял живот съм трупал опит и познания, като служител съм попадал в какви ли не ситуации и съм бил на какви ли не произшествия. Този опит трябва да бъде предаден, особено като се има предвид нивото на днешните водачи. Информацията в книгата ми е точна, сбита и разбираема. В крайна сметка, както се казва първата глава, управлението на автомобил си е изкуство“ – допълва той.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Нека след покриване на инвестицията да я пусне в електронен вид.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.