На 21 август 2018 да почерпят

Валери Божинов разцепи Враца

Русия показа „изтребител на дронове“ Деривация-ПВО ще може да сваля както дронове, така и ракети

“Левски“ избира между естонец и наш национал

Инженерът, проектирал моста „Моранди“, сам предупредил за агресивна корозия

„Олимпик“ пали застрахователна война с Кипър Няма яснота кой ще изплати парите в България

Катастрофа с 3 коли стана на магистрала „Тракия” В болница е 29-годишна пътничка

Имаме ли право на допълнителен платен отпуск?

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 21 август 2018

По 314 лева харчи българинът за почивка По-икономични от нас са латвийците и румънците

Двама души са арестувани във връзка със стрелбата по сградата на американското посолство в Анкара

Строят 7 детски площадки в „Младост“ Съоръженията струват 280 000 лева

Хиляди учители не достигат в страната Увеличението на заплатите цели справяне с кадровия дефицит

Евакуираха село в гръцкия полуостров Пелопонес заради горски пожар

Голяма част от София без топла вода за 10 дни Правят профилактика и ремонти на топлопреносната мрежа

Учен в катаджийски дрехи издаде книга „Добър шофьор ли съм?“

На снимката: Николай Колев

Бившият началник на КАТ в Сливен Николай Колев издаде книга с препоръки за шофирането на лек автомобил, правилното поведение на водачите в конкретни ситуации и тест, който ще покаже на всеки читател колко струва зад волана. „Добър шофьор ли съм?“ е бутиково издание със скромен тираж, което излезе от печат буквално преди дни и още е съвсем топло. „Никой не ме е финансирал. Просто аз се бръкнах в джоба, защото искам да бъда полезен“ – обясни Колев.

Николай Колев е авторитет в професията си и рядко срещана колоритна личност. Целият му стаж е преминал в пътна полиция и КАТ, има три дипломи за висше образование, последната – по право, доктор на науките е. Твърди, че за войната по пътищата има пет причини: политизацията на МВР, десетките промени в нормативната уредба, които трябва да се контролират от 11 ведомства, пътните условия, въпреки че официалната статистика ги поставя на последно място, обучението на водачите и контролът. „Голяма грешка е, че от изпитите за шофьорска книжка махнаха управлението на полигон! Да не говорим, че курсовете се комерсиализираха. Що се отнася до контрола, ще има ред, когато се създадат условия за това, а не като се налагат само глоби“ – убеден е той. Казва, че само като закъсат, хората се сещат за важните неща: жените, лекарите, адвокатите и катаджиите.

„Цял живот съм трупал опит и познания, като служител съм попадал в какви ли не ситуации и съм бил на какви ли не произшествия. Този опит трябва да бъде предаден, особено като се има предвид нивото на днешните водачи. Информацията в книгата ми е точна, сбита и разбираема. В крайна сметка, както се казва първата глава, управлението на автомобил си е изкуство“ – допълва той.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Нека след покриване на инвестицията да я пусне в електронен вид.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.