„Битка“ под водата САЩ-Русия – 0:1 Американците се самоуспокоиха като победител след края на Студената война

17 мигранти са в неизвестност, след като лодка се преобърна край Либия

Общинските съветници от БСП питат Фандъкова защо не прилага мерките срещу замърсения въздух

„Левски“ тръгна с хикс срещу руснаци, Стоянович доволен от промените в клуба

Отмениха и забавиха около 6 700 полета заради снежните бури в САЩ

Меркел заяви, че ще направи всичко възможно Великобритания да напусне ЕС със споразумение

България екстрадира в САЩ руски хакер, обвинен в компютърни измами

Броят на загиналите при пожара около мексиканския горивопровод достигна 66

Пожар обхвана три къщи в центъра на Габрово

Съдът остави в ареста убиеца от „Банишора“ Престъплението, за което е обвинен, е умишлено

63-годишен мъж е загинал при пожар в столичния квартал „Христо Ботев“

Серина Уилямс утеши съперничката си след мача на Откритото първенство в Астралия (ВИДЕО)

Петър Захариев: Въвеждането на тол такси за автобусите може да оскъпи билетите за междуградски превози

Шофьор на ТИР е загинал на място при катастрофа

Обвиняемият за убийството в „Банишора” се разплака в съда

Фалшивите намаления са сред най-честите измами при пазаруване по празниците

Сега, по празниците, когато всички пазаруват в еуфория, има доста случаи на фалшиви намаления. Понякога под огромни плакати, обявяващи намаления, има малък шрифт, с който се посочва, че то не се отнася за голям брой стоки, коментира пред БТВ председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов.

През празниците хората по-лесно правят покупки, без да сравняват оферти, посочи още той.

Маргаритов призова и самите потребители да са по-бдителни, особено когато става дума за онлайн търговия – там е и е по-лесно да се правят справки.

Има случаи, в които безусловното право за отказ от покупка онлайн не се признава от търговеца.

Като цяло обаче процентът на нарушенията е все по-малък, посочи Маргаритов.

Търговците постепенно се осъзнават, че коректното им поведение е най-добрият начин за привличане и запазване на клиенти.

При намаленията търговецът трябва да докаже, че е продавал стоката на старата цена поне 30 дни. И затова на етикета трябва да се посочва и старата, и новата цена.

В някои случаи може да се окаже, че цената с намаление всъщност е по-висока от цената на друго място без намаление – това е, ако търговецът е продавал преди това стоката на още по-висока цена.

Вземането на бързи кредити е рискова зона и е доста скъпо – дават се пари веднага, без да има проучвания на искащия, оттам лихвените проценти са сериозни. Хората прибягват до такива кредити, когато са в затруднение, но това е бизнес, в който се поемат рискове, каза още Маргаритов.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.