5 хитри начина да свалите „празничното“ тегло Без строги режими и изтощителни тренировки

Мъж се е самозапалил в колата си по пътя над Асенова крепост

Д-р Ива Иванова – успешен лекар в света на табутата Арабските жени полагат огромни грижи за външния си вид още от съвсем млади, твърди дерматоложката

БФС поиска безсрочен лиценз от спортното министерство

Лили Иванова тръгва на турне през април

ООН: Всяка чужда намеса в Либия трябва да бъде прекратена

Брак за чаша вода и мръсни чорапи “Кътка и Вътко Тръткови”- новите онлайн семейства

Хванаха италиански боклук на пристанището в Бургас, прокуратурата разследва

Пламнал вентилатор в болницата в Горна Оряховица вдигна на крак огнеборци

Емил Димитров: ТЕЦ „Бобов дол“ няма да работи, докато не лицензира инсталациите си

Затвориха хематологията в УМБАЛ-Бургас, няма специалисти

Любимите рецепти на Цвети Радойчева

Фандъкова: Няма превишение на фините прахови частици в столицата в момента

„Софийска вода“: Няма да има проблеми в столицата заради водоснабдяването на Перник

Ердоган: Халифа Хафтар не бива да управлява Либия, това е историческа грешка

Фалшивите намаления са сред най-честите измами при пазаруване по празниците

Сега, по празниците, когато всички пазаруват в еуфория, има доста случаи на фалшиви намаления. Понякога под огромни плакати, обявяващи намаления, има малък шрифт, с който се посочва, че то не се отнася за голям брой стоки, коментира пред БТВ председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов.

През празниците хората по-лесно правят покупки, без да сравняват оферти, посочи още той.

Маргаритов призова и самите потребители да са по-бдителни, особено когато става дума за онлайн търговия – там е и е по-лесно да се правят справки.

Има случаи, в които безусловното право за отказ от покупка онлайн не се признава от търговеца.

Като цяло обаче процентът на нарушенията е все по-малък, посочи Маргаритов.

Търговците постепенно се осъзнават, че коректното им поведение е най-добрият начин за привличане и запазване на клиенти.

При намаленията търговецът трябва да докаже, че е продавал стоката на старата цена поне 30 дни. И затова на етикета трябва да се посочва и старата, и новата цена.

В някои случаи може да се окаже, че цената с намаление всъщност е по-висока от цената на друго място без намаление – това е, ако търговецът е продавал преди това стоката на още по-висока цена.

Вземането на бързи кредити е рискова зона и е доста скъпо – дават се пари веднага, без да има проучвания на искащия, оттам лихвените проценти са сериозни. Хората прибягват до такива кредити, когато са в затруднение, но това е бизнес, в който се поемат рискове, каза още Маргаритов.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.