Франс Тимерманс: България и Румъния не вървят в пакет при мониторинга

Перник се побратими с предградие в Чикаго

Бурен вятър спря фериботни връзки в Гърция

Ето къде ще вали сняг в неделя

Франкофония на Киномания Ноемврийски изкушения за ценители на седмото изкуство

Отбелязваме Световния ден за възпоминание на жертвите от пътнотранспортни произшествия

Министър Кралев: Започваме срещите за кандидатурата за Мондиал 2030

Поли Генова празнува с гаджето на Бали Половинката й е филипинец, двамата са заедно повече от година

Зорница Русинова: Надявам се с приемането на Закона за хората с увреждания протестите да спрат

Над 120 хиляди протестират във Франция, има и задържани

36 цивилни, сред които 17 деца, са загинали при удари на международната коалиция срещу ИДИЛ в Сирия 

Наградиха победителите в два конкурса на Ротари клуб-Велико Търново

АПИ с призив: Тръгвайте на път с автомобили, подготвени за зимни условия

Корнелия Нинова: Оставката на Валери Симеонов е закъсняла и неискрена

Изгониха за 18 месеца от семейното жилище син, тормозил майка си Мъжът влетял пиян в стаята, заплашил жената с пистолет, че ще я убия и стрелял в пода

Фалшивите намаления са сред най-честите измами при пазаруване по празниците

Сега, по празниците, когато всички пазаруват в еуфория, има доста случаи на фалшиви намаления. Понякога под огромни плакати, обявяващи намаления, има малък шрифт, с който се посочва, че то не се отнася за голям брой стоки, коментира пред БТВ председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов.

През празниците хората по-лесно правят покупки, без да сравняват оферти, посочи още той.

Маргаритов призова и самите потребители да са по-бдителни, особено когато става дума за онлайн търговия – там е и е по-лесно да се правят справки.

Има случаи, в които безусловното право за отказ от покупка онлайн не се признава от търговеца.

Като цяло обаче процентът на нарушенията е все по-малък, посочи Маргаритов.

Търговците постепенно се осъзнават, че коректното им поведение е най-добрият начин за привличане и запазване на клиенти.

При намаленията търговецът трябва да докаже, че е продавал стоката на старата цена поне 30 дни. И затова на етикета трябва да се посочва и старата, и новата цена.

В някои случаи може да се окаже, че цената с намаление всъщност е по-висока от цената на друго място без намаление – това е, ако търговецът е продавал преди това стоката на още по-висока цена.

Вземането на бързи кредити е рискова зона и е доста скъпо – дават се пари веднага, без да има проучвания на искащия, оттам лихвените проценти са сериозни. Хората прибягват до такива кредити, когато са в затруднение, но това е бизнес, в който се поемат рискове, каза още Маргаритов.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.