Мачовете и спортът по телевизията днес, петък, 21 февруари 2020

Дневен хороскоп на Алена за петък, 21.02.2020

На 21 февруари 2020 да почерпят

„Интер“ взе своето в Разград и с помощта и на ВАР

Златото със 7-годишен рекорд

Спряха движението на тирове по АМ „Хемус“ при км 34, в посока Варна

Божинов започва на чисто в Италия

Google пусна новата версия на Android

Български тираджия опитал да подкупи италиански полицаи с ракия и суджук

Разследват само две къщи за гости в Еленския Балкан Собствениците ползвали 600 000 лева европари не по предназначение

Лондонската полиция: Атаката в джамията не е тероризъм

До 10 980 лв. заплата за шеф в държавна фирма Годишните бонуси ще бъдат до около 40 хил. лв.

Шефът на спортния тотализатор: Бяхме пред катастрофа заради игрите на Божков Няма да бъдем по-слаби, нито в дизайн, нито в класата на игрите, обеща Дамян Дамянов

БСП-София ще отбележи Деня на защитника на Отечеството с поднасяне на венци и цветя на два паметника

Джулиан Асанж моли Франция за политическо убежище

Хеликоптерът на Кобе Брайънт не е имал система за предупреждение за сблъсък

Хеликоптерът Сикорски Ес-76Б, в чиято катастрофа в Калифорния загинаха девет души, в това число легендарният бивш баскетболист от НБА Кобе Брайънт и 13-годишната му дъщеря, не е бил оборудван със система за предупреждение за сблъсък с наземно препятствие въпреки направена преди 14 години препоръка. Това заяви представителката на Националното управление за безопасност на полетите (НУБТ) Дженифър Хоуменди, цитирана от ТАСС и Ройтерс.

През март 2004 г. хеликоптер от подобен модел – Сикорски Ес-76А – е катастрофирал в Мексиканския залив. Тогава са загинали 10 души. През март 2006 г. НУБТ е препоръчало на Федералното авиационно управление да монтира системи за предупреждение за сблъсък на всички хеликоптери за шестима и повече пътници. Тази препоръка не е била спазена и с тази система са били оборудвани само хеликоптерите на бърза медицинска помощ.

Според Хоуменди тази система е можела да помогне на пилота да осъзнае, че хеликоптерът се намира опасно близо до хълм, макар и да не е сигурно, че е можела да предотврати катастрофата в Калифорния. Хеликоптерът освен това не е имал и „черна кутия“ за записване на данните на полета.

Според радарни данни пилотът на хеликоптера се е опитал да се издигне над облачната покривка и е бил на височина около 700 метра, когато хеликоптерът рязко е загубил височина и е пикирал към земята, където се е разбил минута по-късно. В района освен облаци е имало и мъгла и видимостта е била ограничена.

Доклад за обстоятелствата и причините на катастрофата ще бъде публикуван след година до година и половина, обеща Хоуменди.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.