Кейт Хъдсън: Днес всеки глупак може да стане звезда

Кейт Хъдсън продължава да бъде една от по-атрактивните и интересни актриси в Холивуд. Дъщерята на Голди Хоун успя да излезе от сянката на своята звездна майка и сама да заблести в света на шоубизнеса. Големият си пробив в киното Кейт Хъдсън прави с участието си във филма “Почти известни” (2000 г.), който й носи номинация за “Оскар” за най-добра поддържаща женска роля и награда “Златен глобус” в същата категория.

 

През 2000 г. излиза и филмът “Относно Адам”, който също носи професионален престиж и добри отзиви на Кейт. След като отхвърля предложената є главна женска роля за “Спайдърмен”, тя участва във филма “Четирите пера” от 2002г., който е по-скоро разочарование за критиката и публиката. Следват участия в “Как да разкараш гаджето за 10 дни” и “Развод по френски” от 2003 г., “Шперцът” от 2005 г., “Аз, ти и Дюпри” от 2006 г.

На 8 февруари 2008 г. премиерно излиза новият филм с нейно участие “Златна възможност”, където за втори път си партнира с Матю Макконъхи след “Как да разкараш гаджето за 10 дни”. През 2008 г. излиза още един филм с Кейт Хъдсън – “Гаджето на най-добрия ми приятел”, а през 2009 г. си партнира с Ан Хатауей във филма “Булчински войни”. През 2011 г. тя се снима във филма: “Нещо назаем” заедно с Дженифър Гудуин, Колин Егелсфийлд и Джон Кразински.

 

След дълги години на участия в романтични комедии и леки приключенски филми, тя реши да нагази по-дълбоко в сериозната част на бизнеса и сега изпълнява главната роля в амбициозната костюмна драма “Машрал”, където се превъплъщава в образа на дама от висшето общество в САЩ през 40-те години на миналия век, която обвинява своя чернокож шофьор в изнасилване.

“Смятам, че историята във филма “Маршал” не е отдалечена твърде много от нашето съвремие. Случката е от 1941-а, но аз усещам с кожата си, че моралните поуки са актуални и днес. Понякога просто се случва така, че хората не се поучават от грешките си и историята има навика да се повтаря, когато това се случи. Понякога чета истински истори, които може да послужат за материал за бъдещ филм и не съм сигурна доколко са автентични и каква част от тях репрезентират реалността коректно. Също така смятам, че е важно за всеки екранен изпълнител като мен да съумее да намери правилния ъгъл, от който да погледне на конкретната история и да знае как да подходи, така че да изиграе образа по кохерентен начин и да капсулира есенцията на човека в два часа. Филмите трябва да носят смисъл, но трябва и да имат смисъл, да са полезни на публиката, да разказват история, която да е снабдена с необходимите механизми за емоционална и интелектуална идентификация от страна на хората от другата страна на екрана”, разсъждава Хъдсън.

Кейт Хъдсън винаги е ангажирана с идеята да представи възможно най-пълнокръвния и многопластов модел на човешко поведение в рамките на един комерсиален художествен филм: “Винаги си мисля дали моята героиня би казала определено нещо, как би реагирала в конкретна и уникална ситуация”.

За нея “Маршал” е и ценен урок по история: “Много е важно да познаваме миналото си и да не забравяме своята исторя с цялата противоречива арка, която я съпътства и придава илюзията за цел и завършеност. Но често историческите събития са продукт на хаос и съвпадения, на случайности и погрешни избори. Докато проучвах детайлите от епохата понякога се изумявах на някои случки и ситуации и се питах как е било възможно това.”

Кейт Хъдсън държи да подчертае, че за нея е страшно важно филмите да бъдат мост между артистичния свят и битовата действителност, и да функционират като механизми, машини и инструменти за поддържане на публичния диалог в едно общество. Тя споделя, че би се радвала ако филмите все още притежават способността да вдъхновяват младите хора.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Лайфстайл